Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יו”ר הנהלת המתנ”ס באור עקיבא בשורה של מסרים על דו”ח מבקר המדינה והעירייה: “האמת חייבת להיאמר”

48 יום חלפו מאז הוצאת עובדי הספריה והמתנ"ס לחל"ת, וטרם גובש הפתרון שיחזיר את העובדים לעבודתם. עם זאת, בימים האחרונים ממשיכים הצדדים לחפש פתרונות

48 ימים חלפו מאז הוצאו עובדי המתנ”ס והספרייה באור עקיבא לחל”ת וטרם גובש הפתרון שיחזיר את העובדים לעבודתם. עם זאת, בימים האחרונים ממשיכים הצדדים לחפש פתרונות, כדי להסדיר את המשך העסקת העובדים תחת החלטת מועצת העיר, על העברת הפעילות לעמותת יפת”ח. 

בתוך כך, יו”ר הנהלת המתנ”ס, עו”ד שלום שבתאי, פרסם הבוקר מספר מודעות תחת המסר “האמת חייבת להיאמר”, בה הוא מצטט מדו”ח מבקר המדינה בנוגע למתנ”ס ולהסדרתו, כפי שנכתב בדו”ח המבקר שפורסם בשנת 2020.

בין היתר נכתב במודעות שפורסמו בעמוד הפייסבוק של עו”ד שבתאי: “על עיריית אור עקיבא… להגיש לוועדת המינויים בקשה לאישור נציגיהן בהנהלות המתנ”סים, לרבות כל האישורים והתצהירים הנדרשים בתקנות.” “האם אדוני מ”מ ראש העיר הגשת? אז… המתנ”ס הוא הבעיה”.

אחת המודעות שפורסמה. מתוך עמוד הפייסבוק של יו”ר ההנהלה, עו”ד שבתאי 

במודעה נוספת נכתב: “על עיריית אור עקיבא ועל מתנ”ס אור עקיבא לפעול לסיום הסדרת מעמדו וסיווגו של המתנ”ס מול משרד הפנים ורשם העמותות, לרבות באמצעות התאמת תקנון המתנ”ס כך שישקף נכונה את אופן התאגדותו ואת השותפים בהנהלתו, קרי שלא בשיתוף החברה למתנ”סים”. “אדוני מ”מ ראש העיר – מבקר המדינה דורש את התאמת התקנון. המתנ”ס פעל לעשות כן ואתה?????”.

קראו גם: 
מחאת המתנ”ס והספריה באור עקיבא ● אב הבית: “הספריה נפרצה. מסיר מעליי אחריות על הציוד”
מחאת המתנ”ס והספריה באור עקיבא עלתה מדרגה: פורץ מנעולים, מאבק אישי ותושבים שדורשים פתרון [וידאו]

כזכור, בשבוע שעבר שלח שרלי אלמדווי , אב הבית בספריה, מכתב אל מנהל המתנ”ס משה נקש בו כתב: “הריני להודיעך כי אני, שרלי אלמדווי, אב הבית בספריה, מוריד מעלי כל אחריות על ציוד או מלאי בספריה, משום שהספריה נפרצה בתאריך 20.6 ע”י ממלא מקום ראש העיר הזמני (שמחה יוסיפוב) ואני גורשתי מהספריה והכניסו צוות של העירייה”, כתב אלמדווי.

בסיום כתב: “אני מודיע לך זאת בצער רב, משום שאין לי כל שליטה על הנעשה בספריה. סליחה מראש, שארלי אלמדווי”.

May be an image of ‎text that says '‎מתוך דוח מבקר המדינה: "מכאן שהעירייה כלל לא מינתה חברי מועצה כנציגים בהנהלת המת" "ס, ושיעור הנציגים שמינתה מקרב הציבור הוא מעבר לשיעור שרשאי שר הפנים לאשר לפי התקנות". אדוני מ"מ ראש העיר גם כאן המנ" "ס אשם?‎'‎

נזכיר, כי במתנ”ס ובספרייה מועסקים כ-13 עובדים. שלושה מעובדי הספרייה מועסקים ישירות על ידי העירייה, והיתר מועסקים על ידי המתנ”ס, שמשלם להם את המשכורות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

החל מאוגוסט: שינוי משמעותי בקרב רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים בישראל

יו”ר ועדת הכלכלה דוד ביטן קורא להחרים אופניים וקורקינטים חשמליים שלא יעמדו בתקנות להתקנת לוחית זיהוי. ביטן אמר את הדברים בדיון מעקב שכינס, לקראת הכניסה לתוקף של חובת התקנת לוחית הזיהוי ב-1 באוגוסט; משרד התחבורה: בחודש הבא נגיש לאישור הוועדה את תקנות הקנסות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן