Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אחרי שנים של מאבקים וקשיים: עיריית חדרה נערכת להקמת כלבייה חדשה בעיר

הכלבייה העירונית החדשה תוקם באזור התעשייה, כשלצדה יוקצה שטח לטובת עמותת 'חדרה אוהבת חיות' | בנוסף, עיריית חדרה הגישה בקשה לביצוע של כ 3,000 עיקורים וסירוסים לחתולי הרחוב, זאת במסגרת קול קורא לשנת 2022 ממשרד החקלאות

עיריית חדרה הודיעה לפעילי זכויות בעלי חיים בעיר, כי בכוונתה לפעול להקמתה של כלבייה עירונית, שתספק שירות איכותי ותנאים הולמים לבעלי החיים שיוחזקו בה, ותעסוק בשיפור רווחתם של ההולכים על ארבע בחדרה. הכלבייה החדשה תמוקם באזור התעשייה, כשלצדה יוקצה שטח עבור עמותת ‘חדרה אוהבת חיות’, העוסקת בהצלת כלבים נטושים ומתן טיפולים רפואיים.

את המידע מסר ראש העירייה צביקה גנדלמן לפעילי בעלי חיים שהתארחו בלשכתו. בנוסף, עיריית חדרה, שתקצבה בתקציב 2022 את נושא העיקורים והסירוסים לחתולי הרחוב בעיר ב 360 אלף שקלים, הגישה לאחרונה בקשה במסגרת קול קורא חדש של משרד החקלאות, לביצוע מספר חסר תקדים של כ 3,000 עיקורים וסירוסים לחתולי הרחוב שיבוצעו במהלך השנה.

המבצע הנרחב, ימשיך את מבצע העיקורים והסירוסים שבוצע השנה, במסגרת קול קורא בתוספת תקציב עירוני.

קראו גם >>
העירייה בהודעה: “נפתרה מצוקת הקבורה בעיר חדרה”
נפטרה שרה גובס – חברת מועצת העיר לשעבר ויקירת העיר חדרה
בהרדמה מלאה בחדר ניתוח: זה מה שהוצא מריאותיה של תינוקת בת שנה מחדרה

המבצע, בהובלת הוטרינר העירוני ד”ר יורם וולטר, מבוצע בהתאם לפניות תושבים המועברות למוקד העירוני או ישירות למחלקת הוטרינריה העירונית. במסגרת הפעילות, מתבצעת לכידה של החתולים, המועברים לקליניקה של המחלקה הוטרינרית, שם מבוצעים הניתוחים לסירוס או עיקור. בנוסף, כל חתול וחתולה שנלכד, מטופל רפואית לפי הצורך, מקבל נוזלים ואף חיסון נגד כלבת, אותו מספקת העירייה. החתולים מאושפזים להשגחה למשך של 24 שעות ולאחר מכן, משוחררים באותו המקום בו נלכדו.

במסגרת שורת צעדים שעיריית חדרה מבצעת במטרה לשפר את תנאי המחייה של החתולים ולהפחית את מספרם של החתולים חסרי הבית, שחשופים למחלות, רעב ומוות בכבישים, העירייה אף הציבה 5 עמדות האכלה מוסדרות לחתולים, ובכוונתה להציב עוד כ 15 עמדות האכלה מוסדרות מדי שנה בשלוש השנים הקרובות.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן