Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שדרות מיניסוטה בחדרה: העבודות במקטע האחרון יצאו לדרך

העבודות במקטע האחרון ברחוב, שיתמקדו בשדרוג הריצוף במקטע, ביצוע עבודות גינון והצבת מתקני ישיבה והצללה, יבוצעו כאמור, כהמשך לעבודות שבוצעו בשדרה לפני כשנתיים, תוך שימוש באותה השפה העיצובית בה שודרג המקטע הראשון בשדרה

סיור מקצועי שערך השבוע ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בשכונת גבעת אולגה, כלל גם את שדרות מינסוטה שבשכונה, זאת לרגל התחלת העבודות להשלמת שדרוגו של המקטע האחרון בשדרה, שהפכה לאחת השדרות היפות בעיר. 

שדרת מינסוטה בגבעת אולגה, שסבלה מהזנחה שנים רבות, שוקמה ושודרגה במהלך 2018-2019, זאת במסגרת שלב א’ של השדרוג וכחלק מתנופת הפיתוח ושיפור החזות שמוביל ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בשכונות מערב העיר. השבוע, לרגל התחלת העבודות להשלמת המקטע האחרון בשדרה היפהפייה, הגיע ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן לסיור מקצועי במקום, יחד עם חבר המועצה ומחזיק תיק גבעת אולגה צ’יקו וקנין ומנהל אגף שפ”ע בוריס קוסינובסקי.

העבודות בשדרה. דוברות העירייה

ראש העיר, שתקצב את סיום הפרויקט בעלות של כחצי מיליון שקלים, בירך על התחלת העבודות, “המהוות נדבך חשוב בפיתוח המרחב הציבורי לשיפור איכות חיי התושבים המתגוררים סמוך לשדרה ותושבי השכונה בכלל.”

העבודות במקטע האחרון ברחוב, שיתמקדו בשדרוג הריצוף במקטע, ביצוע עבודות גינון והצבת מתקני ישיבה והצללה, יבוצעו כאמור, כהמשך לעבודות שבוצעו בשדרה לפני כשנתיים, תוך שימוש באותה השפה העיצובית בה שודרג המקטע הראשון בשדרה.

במסגרת שלב א’ של שדרוג שדרות מינסוטה, בוצעו כאמור עבודות לשיקומה ושדרוגה לרווחת התושבים. השדרוג כלל ביצוע עבודות בקטע המרכזי של שדרות מינסוטה, במסגרתן בוצעה החלפת מדרכות, סלילה, גינון, הקמת גן שעשועים, מתקני ספורט, ועוד.

כמו כן הוצבו רהיטי רחוב, ספסלים, אשפתונים, ברזיות, ומתקני אופניים לטובת הרוכבים. מתקני המשחקים והספורט מותאמים לגילאים שונים, וכן מתקנים המותאמים לילדים עם צרכים מיוחדים. לביטחון הילדים הונח באזור מתקני המשחקים משטח גמיש בציפוי דשא סינטטי, לרבות פלטות בלימה.

קראו גם >>
אלכסי, תושב חדרה שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בשומרון: “הוא כנראה האיץ מאפס למאה”
חשד: התאשפז בבית החולים “הלל יפה” – ופרץ בלילה לקופות הקפיטריה
חשד לפגע וברח: צעיר מחדרה חשוד בדריסת נער בעיר ובריחה מהזירה

.

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מתנ”ס אור עקיבא יוצא לדרך עם הנהלה חדשה; איציק ניסימי יחליף את עו”ד שלום שבתאי

הוועד המנהל יורכב מהיו”ר, חבר מועצת העיר איציק נסימי, חברת מועצת העיר הילה לוי, עובדת העירייה לי אלבז ונציגי הציבור שבחרו חברי מועצת העיר, עינב חזן ואלעד מלכה. בנוסף אליהם, ייבחרו עוד נציגי ציבור וחברי החברה למתנ”סים באסיפת הוועד המנהל

קרא עוד »

מועצת העיר אור עקיבא 2024 יצאה לדרך: מי יהיו מ”מ ראש העיר, הסגנים ומחזיקי התיקים?

בנאומו הראשון כראש העיר אמר ראש העיר הנבחר שמחה יוסיפוב: “יש לנו הרבה מה לעשות ואם להגיד את האמת – המצב מורכב. יש לנו גירעון ואין לנו דבש כאן. נמשיך את תוכנית ההבראה בכל הכוח. אני לא לבד ואתם כולכם איתי”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן