חשד: תושבי חדרה וקיסריה ניהלו מערך הפצה ענק של סרטוני עירום של נשים ונערות ישראליות

חוקרי מחלק הסייבר במשטרה בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ניהלו מעקב ואיסוף ראיות ברשת כנגד "מקורות ההפצה", לשם הבאתם לדין, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לרבות חדירה אל יישומון הטלגרם והדיסקורד, באופן המתגבר על אנונימיות הרשת ומגבלות האבטחה

המשטרה עצרה לפנות בוקר בתום חקירה סמויה שניהלה ימ"ר ת"א, 4 חשודים – בניהם מחדרה וקיסריה, בהפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות ישראליות, באמצעות יישומון סלולארי ופלטפורמות ברשת

שוטרי מחלק הסייבר של משטרת ישראל בימ"ר ת"א ניהלו במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, שהתמקדה בחשד להפצת תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ונערות קטינות תושבות הארץ, באמצעות אפליקציות סלולאריות ורשתות חברתיות, ללא ידיעתן או הסכמתן של המצולמות.

בתוך כך, חוקרי מחלק הסייבר במשטרה בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ניהלו מעקב ואיסוף ראיות ברשת כנגד "מקורות ההפצה", לשם הבאתם לדין, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לרבות חדירה אל יישומון הטלגרם והדיסקורד, באופן המתגבר על אנונימיות הרשת ומגבלות האבטחה.

כאמור, במהלך החקירה הסמויה הצליחו חוקרי המשטרה למפות את הקבוצות הפנימיות ברשת, שכללו אלפי משתתפים, ולהתחקות אחר זהות המפיצים, כאשר הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו שוטרי מחוז ת"א אל בתיהם של 4 החשודים- תושבי חיפה, חדרה וקיסריה כבני 20 ועצרו אותם לחקירה, לצד תפיסת מחשבים, התקני אחסון וראיות נוספות .

משטרת ישראל מבצעת כל העת פעולות חקירה ואיסוף ראיות במרחב הרשתי, תוך הטלת כלים טכנולוגים מגוונים, במטרה לחשוף ולאתר את זהות מבצעי העבירות, בדגש על אלה החודרים בבוטות לפרטיותן של נשים ופוגעים אנושות בחייהן תוך חשיפתן באופן משפיל לעיני כל.

בהתאם לממצאי החקירה וצורכיה, תבקש המשטרה היום את הארכת מעצרם של החשודים בבימ"ש השלום ת"א.

בתמונות: צילום אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

העונש למנהל מסעדה בקיסריה שגנב ממנה מאות אלפי שקלים והוביל לסגירתה

הגניבה הגדולה הובילה לסגירת המסעדה | הנאשם נשלח לשירות מבחן לצורך קבלת תסקיר לפני גזירת עונשו. מתסקיר הראשון עלה כי למחייתו הוא עובד כסדרן מוניות, חב חובות כבדים לגורמים עבריינים בשוק האפור על רקע התמכרותו להימורים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן