Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כבוד: שירה פרוינד מבנימינה, המשרתת בחיל האיסוף הקרבי, סיימה קורס קצינים קרביים ביבשה

כששירה קיבלה את השיבוץ ללוחמת איסוף קרבי, היא הייתה בעננים. היא ידעה שכך תוכל לתרום למדינה מצד אחד, להיות בסביבה המתאימה לה כל כך - השטח. בשבוע שעבר קיבלה את הדרגה החדשה בנוכחות ראש הממשלה בנט והרמטכ"ל כוכבי

קורס הקצינים הקרביים ביבשה הסתיים בשבוע שעבר (ה’) בטקס בבית הספר לקצינים במצפה רמון, והוענקו בו דרגות הקצונה למאות הקצינות והקצינים החדשים. 

דרגותיהם של הקצינים המצטיינים נחשפו על ידי ראש הממשלה, נפתלי בנט, וראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי. השבוע הבוגרים השתלבו בתפקידי הקצונה בכל היחידות הלוחמות.

בטקס נכחו גם מפקד זרוע היבשה, האלוף יואל סטריק, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, האלוף מוטי ברוך, מפקד בית הספר לקצינים, אלוף-משנה גיא לוי ומשפחות בוגרי הקורס. לאחר 60 שנה, ובפעם האחרונה כרנ״ג בית הספר לקצינים, הגיע לטקס סיום קורס קצינים אחוד מחזור 60 הרס״ר המיתולוגי של בה״ד אחת, רב-נגד יצחק טאיטו.

בין הבוגרים והבוגרות היתה גם נציגת אזורינו – שירה פרוינד, שמייצגת בגאווה את בנימינה-גבעת עדה ואת חיל האיסוף הקרבי.

לפני שהתגייסה, הייתה במכינה בה גילתה את אהבתה לשטח, ובמהלכה הבינה על עצמה כי היא שייכת אל השטח, ייעודה הוא להיות לוחמת. אחד הדברים שעוררו בשירה במיוחד השראה לשירות משמעותי ולקצונה הוא בן דוד שלה, כילדה הייתה זוכרת אותו חוזר עם מדים הביתה דבר זה חיזק וגיבש את רצונה לצאת לקצונה.

פרוינד. צילום: דובר צה”ל

כששירה קיבלה את השיבוץ ללוחמת איסוף קרבי, היא הייתה בעננים. היא ידעה שכך תוכל לתרום למדינה מצד אחד, להיות בסביבה המתאימה לה כל כך – השטח. שירה קיבלה תמיכה רבה ממקורביה, סביבתה הקרובה והמשפחה תמכו ועודדו לאורך כל הדרך.

במהלך שירותה הסדיר שירה לקחה חלק פעיל ומשמעותי בהגנה על ביטחון תושבי מדינת ישראל. כאשר שאלנו אותה אודות רגע שזכור לה במיוחד שירה מתארת שכאשר הייתה מפקדת ביצעה יחד עם חייליה תעסוקה מבצעית בגזרת רמת הגולן.

שירה מתארת את תקופת התעסוקה המבצעית כמאתגרת, בעלת משמעות – “כשאתה שם אתה מבין כי האחריות היא עלייך, עלינו”. במהלך התעסוקה פרצה שריפה בגזרה, שירה פיקדה על האירוע, הייתה אחראית על שלום החיילים ועל הטיפול בשריפה. שירה פעלה ביעילות, חוכמה, גילתה מנהיגות ודאגה לכיבוי השריפה. שירה וחיילה מנעו את התפשטותה ופגיעתה בסביבה האזרחית ובכח בשטח.

“כעת, שירה מסיימת בהצלחה רבה את קורס הקצינים, תמשיך להגן על המדינה ולהסב גאווה לעיר ולמשפחה! ישר כח שירה, אנחנו גאים בך!”, ציינו בצה”ל.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן