Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

התושב המפורסם מקיסריה התגלה מאחורי ‘הצפרדע’ בערב הבכורה של ‘הזמר במסכה 3’

תכנית הבידור המוזיקלית המצליחה חזרה למסך, וכבר נחשף המתמודד הראשון שהודח מהתחרות - והוא מוכר מאוד ומתגורר כאן בקיסריה

“הזמר במסכה”, תוכנית הבידור המצליחה, חזרה אמש (שבת) לעונה נוספת ושלישית במספר והציגה כמה וכמה מסיכות חדשות ומעניינות. החידוש: כבר בפרק הפתיחה הודח מתמודד בתוכנית, בניגוד לעונות קודמות.

וזה לא סתם מתמודד: מבין התחפושות המרהיבות שהוצגו –עכבישה, שבלול, צמר גפן מתוק, החתול, האננס והצפרדע. בתום הערב הודח הצפרדע, שהתגלה כלא אחר מאשר שדר הספורט והמנחה הוותיק יורם ארבל.

ארבל, תושב קיסריה, נשוי בשלישית, ואב לשניים, הסתתר מאחורי הצפרדע ולא הסתיר מעט את אכזבתו מההדחה. בערב הוא ביצע את השיר “seniorita” של שון מנדס וקמילה קביו, והודה כי עיוות מעט את קולו על מנת שלא להסגיר את עצמו, עקב קולו הייחודי. ואכן, הימורי השופטים סטטיק ובן-אל, אופירה אסייג, שחר חסון וצדי צרפתי – לא צלחו את ההימור (טוביה צפיר, מוני מושונוב וגדי יגיל).

ארבל, שחגג השנה 80 ממשיך לעבוד גם בימים אלה, וסיים 16 שידורים חיים לעיוורים וכבדי ראיה של המונדיאל בקטאר. “נהניתי מאוד כי לא שרתי הרבה מאוד שנים” אמר יורם ארבל לאחר שנחשף, “זאת חוויה מיוחדת ואני מצטער שלא אמשיך אתכם”.

יורם ארבל הצפרדע (צילום: מתוך "הזמר במסכה", קשת 12)

יורם ארבל נחשף מהתחפושת של הצפרדע (צילום מסך קשת 12)

במהלך צילומי העונה החדשה היו הצמד סטטיק ובן אל לקראת פירוק הזוגיות והעונה החדשה עומדת בסימן הסקרנות בדינמיקה בין השניים בתקופה המאתגרת בחייהם המקצועיים. את העונה החדשה פתח המנחה עידו רוזנבלום שהתחפש לגורילה מהעונה שעברה, וביצע שיר יחד עם זוכה הגורילה המקורי בעונה הקודמת – שי גבסו.

הגמר הקודם התקיים לפני כשנה, בדצמבר 2021. בעונה הראשונה זכה הזמר והשחקן צחי הלוי.
הזמר במסכה היא תכנית מציאות ישראלית המשודרת ב”קשת 12″ ומבוססת על התוכנית האמריקאית “The Masked Singer” של רשת FOX, שהיא בעצמה מבוססת על הזיכיון הבינלאומי הדרום-קוריאני “King of Mask Singer”. לעמוד הזמר במסכה הרישמי

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן