Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

נמשכת האלימות החמורה בפרדס חנה: “הבן שלי הותקף קשות על ידי 10 נערים בשכונת רמז”

חייל צה"ל בן 22 הותקף בשכונת רמז בפרדס חנה לאחר שחבורת צעירים הציקה והטרידה את אחיו ואחותו. לדברי אמם, הוא "הותקף על ידי כ-10 נערים עם בעיטות, אגרופים, זריקת חפצים ולבנים". המקרה מצטרך למקרי אלימות אחרים בחודשים האחרונים במושבה - וההורים מוטרדים מאוזלת היד של המשטרה. משטרת ישראל: "לא נוכל לפרט מהחקירה המתנהלת בנושא"

צעיר כבן 22 הותקף קשות על ידי 10 נערים אחרים בשכונת רמז בפרדס חנה. כך מתארת אמו של הנער בימים האחרונים, תלונות הוגשו למשטרת ישראל. “מעבר ללבנה שחטף בראש הותקף על ידי כ-10 נערים עם בעיטות, אגרופים, זריקת חפצים ולבנים”, סיפרה למגדלור ניוז.

על פי האם, המקרה קרה בלילה של שישי בשכונת רמז. “הילדים המתוקים שלי ובן הדוד שלהם הוציאו את הכלבה של השכן לטיול בגן הציפורים”, שיתפה.  “הבן שלי בן 14.5 היה על אחד המתקנים ולפתע הגיע ילד שלומד אתו בשכבה והתחיל לקלל ולהקניט אותו.

וונדליזם, רעש ובריונות: בני נוער מטילים אימה על שכונות בפרדס חנה-כרכור והתושבים אובדי עצות (וידאו)

“בשלב הזה, הבת שלי בת 17.5 התערבה ואמרה לאותו ילד שאיים על אח שלה שיפסיק להציק לו. בתגובה היא חטפה בעצמה קללות ואיומים”.

האם מוסיפה כי בשעות הערב של אותו היום ולאחר עוד תקרית מול הנערים, בנה הגדול בן ה-22 (חייל בקבע ופרמדיק בהכשרתו) שמע רעש מתחת לבית וירד לראות מה קורה.

“הוא פנה לאחד הילדים שם ושאל אותו מה הבעיה ומה הם רוצים, ושלא יעזו להטריד את אחותו או כל ילדה אחרת. בשלב זה כבר קפצו עליו כל החבורה בערך 10 ילדים ותקפו אותו, אגרופים בעיטות זריקת חפצים כבדים ועוד. בשלב מסוים זרקו עליו לבנה לכיוון הראש שפגעה בו ופצעה אותו.

“אחד השכנים הזמין משטרה עוד קודם מכיוון ששמע רעש. ברגע שהמשטרה הגיעה, כל המעורבים בפרשה ברחו משם אבל אנחנו יודעים במי מדובר. הוגשו שתי תלונות למשטרה”.

האמא מסכמת ואומרת כי היא מוטרדת מאוד מהתקופה האחרונה. “לאור התקיפות החמורות שהיו בשכונת יובלים בזמן האחרון בנוסף למקרה הזה אני תוהה מה תעשה המשטרה עם אותם נערים שמוכרים כבר למשטרה. כמובן שאפנה למועצה למחלקת חינוך , דיווחתי כבר לרכזת שכבה בבית הספר. לדעתי זה אותם ילדים שתקפו גם ביובלים לפחות את אחת התקיפות. אני מרגישה שנושא האלימות בישוב זה פצצה מתקתקת שחייבים לפעול ולעצור אותה מיד, לשלב כוחות אנחנו התושבים, המועצה והמשטרה”.

את נושא מקרי האלימות בחודשים האחרונים ביובלים ונווה פרדסים סיקרנו גם כאן במגדלור ניוז. בתחילת חודש מאי תיארנו במסגרת הכתבה על רעש, וונדליזם, אלימות וביריונות, כאשר תושבים בפרדס חנה-כרכור החלו לחוש בשנה האחרונה את “שעמום הקורונה” והדרדרות של חלק מבני הנוער ברחובות. מדובר באירועים שמפרים לחלוטין את הסדר הציבורי ומאיימים על השלווה ולעיתים על גופם של התושבים וילדיהם. התושבים ביקשו את התערבות המועצה והמשטרה, אך נראה שהנושא טרם מקודם וממשיך להוות איום כלפי התושבים.

ממשטרת ישראל נמסר: “מדובר בחקירה המתנהלת בתחנת המשטרה בחדרה ומטבע הדברים איננו מפרטים מחקירות אלו”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן