Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תושב חדרה נאשם שאיים על אימו: “אגיע לפה שוב ושוב ואשרוף לך את הבית”

לפני כשבוע הפר ז' את צו ההרחקה נגדו והגיע למדרגות הבניין בו מתגוררת אימו ואף נתקל בה כשחזרה לדירתה * המתלוננת התקשרה למוקד 100 והעניינים הסתבכו

כתב אישום מלווה בבקשת מעצר עד תום ההליכים הוגשה נגד רחמים ז’ (33) מחדרה, באשמת איומים והפרת צו הרחקה מאימו.
בתחילת החודש, 3.1, הוצא נגד הצעיר צו הגנה לטובת אימו, לפיו נאסר עליו להתקרב אליה ועליו להיות לפחות במרחק של 500 מטרים מביתה ברחוב חטיבת הנחל בעיר.

ואולם, לפני כשבוע (23.1) בשעה 15:00, הפר ז’ את צו ההרחקה נגדו והגיע למדרגות הבניין בו מתגוררת אימו ואף נתקל בה כשחזרה לדירתה. המתלוננת התקשרה למוקד 100 ולמקום הגיע שוטר.

[read more]

אז איים ז’ על אימו בפני השוטר ואמר לו: “תעצרו אותי, אני אחזור שוב ושוב, גם עם דלק ואשרוף את הבית”.

כאמור, בעקבות האיום הוא נעצר וכתב האישום מייחס לו אשמת איומים והפרת צו בית המשפט שנועד להגן על אדם. בין הראיות בתיק מצויות גרסת האם לעניין הפרת צו ההגנה, פרוטוקול בית משפט הנותן את צו ההגנה לאישה, מזכר של השוטר שניסה לדבר עם הנאשם, דוח פעולה, מצלמת גוף, שיחה למוקד 100 ועוד.

///רחוב חטיבת הנח”ל בחדרה | צילום: גוגל סטריט ויו

לא היה לו טעים: תושב חדרה תבע את רשת “בורגר סאלון”

“בלתי אכיל”: תביעתו של תושב חדרה נגד רשת בורגר סאלון הסתיימה בהסכם פשרה. תושב חדרה שהגיש תביעה לבית משפט השלום בחדרה, נגד רשת המסעדות בורגר סאלון, יפוצה באלפי שקלים, בעקבות שירות לקוי ומזון לא אכיל שרכש וכן בשל עוגמת הנפש שלטענתו נגרמה לו.

על פי כתב התביעה, בחודש יוני 2021 הזמין התובע, מסניף של רשת המסעדות בחדרה, המבורגר בתוספת אסאדו. לאחר קבלת המשלוח התחוור לו כי ההמבורגר לא נצלה כהלכה, היה מלוח ועורר דחיה לאכילה. התובע, אשר סבר כי מדובר בתקלה נקודתית, לא ראה לנכון לדווח עליה, אך בהזמנה הבאה, ציין את שאירע וביקש פיצוי.

אך להפתעתו, גם בהזמנה הבאה ארעו תקלות. בין היתר המשלוח הגיע כעבור שעתיים וחצי מההזמנה, לאחר הגעת השליח הודיע התובע כי אין בכוונתו לשלם בגין ההזמנה, דרישה אשר התקבלה במלואה. “אלא שאז, כאשר התובע פתח את אריזת ההזמנה נדהם לגלות, כי ההמבורגר שהוזמן הגיע במצב פושר ובלתי אכיל לחלוטין” נטען בתביעה. להמשך הכתבה >>

[/read]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן