Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המתנ”ס באור עקיבא סגור מזה כחודשיים; יוסיפוב על אדרי: “נאחז בקרנות המזבח”

מזה כחודשיים המתנ"ס בעיר סגור, עובדיו בחל"ת, ובספרייה עובדים שני עובדי עירייה בלבד המקבלים קהל לאורך כל השבוע. יו"ר הנהלת המתנ"ס, שבתאי: "בחודש הזה נהגנו להעביר מפעל קייטנות במתנ"ס, השתתפו בו 1,000 קייטנים מדי שנה. השנה אין כלום". העירייה: "גורמים פוליטיים אינטרסנטיים מנסים לגרור את העירייה לתעמולת בחירות"

ביום ראשון הקרוב, 11.7.2021, ימלאו 60 ימים עצובים. שישים ימים בהם המתנ”ס באור עקיבא סגר את שעריו, ועובדיו עדיין נתונים בחל”ת בבית, עם משכורת של 75%, ללא זכויות סוציאליות, ועם הרבה מחשבות על עתידם המקצועי. בספרייה, ממשיכים לעבוד שני עובדי עירייה שמקבלים קהל במהלך השבוע ויתר העובדים – בבית. 

“ההתנכלות למתנ”ס התחילה לפני 10 חודשים”, אמר היום יו”ר הנהלת המתנ”ס עו”ד שלום שבתאי, בראיון לרדיו תשעים. “הצהרונים נסגרו. יש הקצבה מהחברה לפיתוח קיסריה, הקצבה מעיריית אור עקיבא – החליט שהוא לא מעביר. על פי חוק הספריות אנחנו אמורים לקבל 300,000 ש”ח, החליט שהוא לא מעביר.

“זו התנכלות אישית. האנשים נמצאים בחל”ת, הכסף של המשכורות שלהם שוכב בעמותת יפתח בעירייה. זו גניבה. מקבלים כסף מהמדינה במקום לקבל כסף מהמעסיק. היתה מחאה של ההורים, והוא החליט לפרוץ את המקום והמנעול, הביא שני עובדי עירייה. ככה פותרים בעיה. זה החינוך שמקבלים בני הנוער.

שבתאי הוסיף: “המקורות הכספיים מהעירייה למתנ”ס יובשו ולא הועברו. בחודש הזה נהגנו להעביר מפעל קייטנות במתנ”ס, השתתפו בו 1,000 קייטנים מדי שנה. השנה אין כלום. לא מובן”.

מעיריית אור עקיבא נמסר בתגובה היום כי “אנחנו דוחים את הניסיון שגורמים פוליטיים אינטרסנטיים לגרור את העירייה לתעמולת בחירות.  תוך הפצת שקרים ושימוש ציני בתקשורת. מאז מונה פה אחד שמחה יוסיפוב על ידי מליאת המועצה הוא פועל לשקם ולהביא את העירייה לרגיעה, תוך מנהל תקין בהתנדבות למען התושבים שכולם אוהבים את אור עקיבא.

“כך עשה שהורה על פתיחת הספריה ששייכת לעירייה ונפתחה כדין. המצב שבו עירייה בישראל מופקרת כשנה ללא ראש עיר שנבחר כדין על ידי הציבור מדבר בעד עצמו. להזכירכם, מר יעקב אדרי הורחק מהעירייה עקב חשדות פליליים כבדים ולמעשה מחזיק בתואר על קרנות המזבח על מנת להקל על מצבו.

“את המצב הזה מנסים לנצל אנשים פוליטיים ואינטרסנטיים. כל הניסיונות לחבל בתכניות השיקום וההבראה לא יוצלחו, העירייה הבהירה כי תדאג לכלל העובדים כדין תוך הידברות למען העיר”.

עו”ד שבתאי ציין באשר למחלוקת בינו לבין יוסיפוב, כי העירייה יכולה לבחור את נציגיה בהנהלת המתנ”ס, וההנהלה תבחר את יושב הראש. “אבל מה זה קשור לעובדים? יש דרך חוקית לפעול”, אמר שבתאי.

חברי מועצת העיר יוסי כדורי, משה אבועזיז, אלי אנקונינה, עו”ד נוח שמאילוב ומשה ביטון הגישו בקשה לממלא מקום ראש העיר יוסיפוב לכנס את מליאת המועצה לישיבה שלא מן המניין על מנת לדון בסוגיית המתנ”ס, הספרייה והעובדים שבחל”ת. לדברי עו”ד שבתאי, עד מחר צריך יוסיפוב לזמן את הישיבה ואם לא יעשה כך, “תתבצע פניה לממונה על המחוז במשרד הפנים על מנת שיחייב כינוס של המליאה בתוך 48 שעות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן