פרדס חנה-כרכור: שי ומיכל אביבי חשפו איך הם שומרים על האינטמיות אחרי 24 שנות נישואים

מפגשי אהבה: שי ומיכל אביבי חשפו איך הם מצליחים לשמור על אינטימיות אחרי 24 שנות נישואים בתוכנית "MKR המטבח המנצח" בה השתתפו בעונה האחרונה

בני הזוג מיכל ליבדינסקי והשחקן שי אביבי, תושבי פרדס חנה-כרכור, הפתיעו באחד הפרקים  של "MKR המטבח המנצח" (קשת 12) בכנות ובאומץ שלהם, גם סביב השולחן, כשדיברו על פתיחת מערכת היחסים שלהם כשבישלו ארוחה יצירתית. "הזוגיות החזקה שלהם מעוררת השראה, ואם תהיתם איך שומרים על תשוקה בוערת אחרי 24 שנות נישואים, תשמעו את ההסבר שחלקו עם חבריהם לתחרות", פורסם באתר מאקו.

"אנחנו ישנים בחדרים נפרדים כבר שמונה שנים, כדי שהזוגיות הזאת תישאר פרש", חשף שי, ומיכל הסבירה: "יום אחד קלטתי פתאום שיש לי נקע בכתף שמאל מרוב שאני ישנה עם הגב אליו. באה לי המחשבה שאולי זה לא חייב להיות ככה, ומה שהתאים לי בהתחלה, כשרק רציתי לישון איתו יחד, לא התאים לי עשר שנים אחרי ושני ילדים אחרי. רציתי קצת זמן עם עצמי, שלא היה לי בכלל. בסוף היום רציתי להיות לבד".

שי הודה כי בהתחלה נפגע מזה. "נעלבתי נורא. מבחינתי, מיכל הפסיקה לאהוב אותי והושלכתי החוצה. עברתי לחדר אחר, קראתי לחדר הזה 'המלונה'. בהתחלה זה היה קשה, היום אני עף על זה". בהתחלה שמרו על כך בסוד: "זה היה נורא מבייש, אף אחד לא ידע חוץ מהעוזרת והילדים", סיפרה מיכל.

בשולחן הסתקרנו איך השינה בנפרד משפיעה על חיי המין – ולדברי שי, זה עשה טוב ושיפר אותם מאוד. "לשינה בחדרים נפרדים אין שום השפעה על חיי המין שלנו. תכל'ס, מין לא קשור לשינה ביחד או לא ביחד אלא לדברים אחרים לגמרי. אחרי 24 שנים זה יכול לקרות בספונטניות, אבל אם אתה סומך על ספונטניות – זה לא יקרה. אנחנו קובעים את מפגשי האהבה בינינו ועושים אותם. זה עובד. זה סוג של טקס. מיכל מכינה את החדר שלה לקראתי. זאת חגיגה שאנחנו שמחים ומתרגשים לקראתה".
לכתבה המלאה

מיכל ושי אביבי (צילום: מתוך האינסטגרם של מיכל ליבדינסקי)שי ומיכל אביבי | צילום: מהאינסטגרם

שירה איסקוב בהרצאה באור עקיבא: חבל שלא נדלקו לי הנורות האדומות במקרה האלימות הראשון (וידאו)

כמעט שנה חלפה מאז ניתן גזר הדין כנגד אביעד משה, מי שניסה לרצוח את שירה איסקוב בסיפור שזעזע מדינה שלמה. השבוע, הגיעה איסקוב לאולם מתנ"ס אור עקיבא ומול קהל שנותר המום מהסיפור המזוויע, סיפרה על התקופה בה הכירה את אביעד משה, החיים לצדו, אירועי האלימות, ניסיון הרצח, השיקום הארוך שנמשך עד היום והחיים בשנתיים האחרונות. ההרצאה נערכה ביוזמת מתנ"ס אור עקיבא, עיריית אור עקיבא והרשות לביטחון קהילתי ומניעת אלימות, סמים ואלכוהול בעיר.

ניסיון הרצח אירע בשנת 2020, בערב ראש השנה. על רקע ויכוח שהתפתח בין בני הזוג ורצונה של בת הזוג להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן השנה ו-10 חודשים בבית הוריה, תקף משה את אשתו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של כ-10 ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה. משה ניסה לרצוח את אשתו תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של בת זוגו ושל השכנים שלא יפגע בה.

איסקוב פונתה במצב אנוש. איסקוב סיפרה השבוע כי הרופאים ביקשו מהוריה להגיע כדי להיפרד ממנה, כיוון שסיכוייה לשרוד עומדים על 20% ואף פחות מכך. איסקוב סיפרה כיצד הכירה את אביעד, כאשר התגוררה בתל אביב והיתה יוצאת לריצות כושר בבוקר, שם פגשה גם אותו והשניים החלו לרוץ יחד. לאחר ההיכרות, התגוררו יחד בתל אביב – ובאירוע האלימות הראשון, התעצבן, בעט ודחף משה את איסקוב. לדבריה, הייתה צריכה להבין כבר באירוע האלימות הראשון שהיא צריכה לקום וללכת. להמשך הכתבה >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן