Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

רפורמה בתחום בעלי החיים בחדרה? אלה השינויים המתוכננים בווטרינר העירוני, הכלבייה והחתולייה בעיר

בעירייה מתכננים להקצות משאבים לחתולייה בעיר המטפלת במאות חתולים בשנה וכן להקצות שטח לבניית כלבייה חדשה

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בין פעילי בעלי החיים לבין מ”מ ראש עיריית חדרה ניר בן חיים, סגנו בנצי נורדמן, מ”מ וסגן ראש העירייה מלכיאל אלבז וסגן ראש העירייה רומן גישר ובנוכחות נציגי המחלקה הווטרינרית בעיר בנושא המצוקות של פעילי בעלי החיים בחדרה. בין היתר, המצוקות מסתכמות בבעיות בכלבייה העירונית ובחתולייה, עמותות שמסייעות לאלפי בעלי חיים בשנה, וכן בקשר עם משרד הווטרינר העירוני.

בישיבת המועצה האחרונה בשבוע שעבר התייחסו חברי המועצה לנושא. תחילה ביקש חבר המועצה רונן הילף להעביר תקציב של 210 אלף שקלים נוספים בתקציב 2023 לעיקורי וסירוסי חתולים בעיר.

הם אמרו כי “ירדנו לשטח לחתוליה וראינו איך מטפלים שם במאות חתולים. זה בהחלט על סדר יומה של העירייה. אנחנו נדאג לכך שתהיה הכרה לצורך תמיכות בבעלי חיים כמו שיש בנושאי תרבות וחינוך. אנחנו מתכננים פגישה אצל ראש העירייה, שם נדבר על הנושא הארגוני, נדבר על ההסגר ועל מרפאה רשותית. נצטרך גם להקצות תקציבים לעמותות האלה.

מעיריית חדרה נמסר השבוע כי “לאחרונה קיים ראש העירייה בפועל, ניר בן חיים, סיור מקצועי בחתוליה יחד עם סגניו רומן גישר ומלכיאל אלבז בשיתוף פעילי בעלי החיים בעיר ונציגי עמותות. ראש העירייה הנחה את גורמי המקצוע להכין תוכנית לרפורמה בתחום הווטרינריה וטיפול העירייה בבעלי חיים ברחבי העיר.

“לטובת גיבוש התוכנית קיימו סגני ראש העיר רומן גישר ומלכיאל אלבז פגישה עם פעילי בעלי החיים בעיר והצוות המקצועי. בימים אלה העירייה מקדמת תכנון לבניית כלביה חדשה ואף הוקצה שטח לכך. ככל שנדרש המחלקה הווטרינרית פונה לשירותי הסגר חיצונים ולמרפאות איתם נמצאת העירייה בהסדר”.

—–קראו גם—–
אחרי שנים של מאבקים וקשיים: עיריית חדרה נערכת להקמת כלבייה חדשה בעיר
הכלבייה העירונית החדשה תוקם באזור התעשייה, כשלצדה יוקצה שטח לטובת עמותת ‘חדרה אוהבת חיות’ | בנוסף, עיריית חדרה הגישה בקשה לביצוע של כ 3,000 עיקורים וסירוסים לחתולי הרחוב, זאת במסגרת קול קורא לשנת 2022 ממשרד החקלאות
המשך לקרוא »

הפלונטר של הכלבים בחדרה: עמותת חדרה אוהבת חיות עדיין תחת איום סגירת הכלבייה בעיר
אחרי מספר דיונים בבית המשפט מ-2015, עדיין לא נמצא פתרון למתחם כלביית חדרה – שעל פי קק”ל, השתלטה על השטח ביער חדרה שלא כדין. כעת נודע כי המגשר שנקבע להליך לא מצליח לפתור את הסוגיה
המשך לקרוא »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן