Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תעשייה משגשגת? גנב רכב בזכרון יעקב וניסה להעביר אותו לשטחי הרשות

הנאשם נטל את מפתחות הרכב, נכנס למושב הנהג ונהג ברכב עד למחסום - ואז נתפס

גנב רכב מזכרון יעקב ונתפס כשניסה להעביר אותו לשטחי הרשות הפלסטינית. המשטרה הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום בחדרה נגד מוחמד ק’ (44) תושב טול כרם, בגין קשירת קשר לעשות פשע, גניבת רכב ונהיגה ללא רישיון נהיגה, לאחר שעל פי החשד נתפס בעת שניסה לגנוב רכבים משטחי המדינה ולהעבירם לשטחי הרשות הפלסטינית.

על פי כתב האישום, ב-6.12.22, בשעות הבוקר המוקדמות, אירעה התפרצות לבית ברחוב החצב בזכרון יעקב, במהלך ההתפרצות נגנבו מפתחות רכבו של בעל הבית ונגנב רכבו מסוג טויוטה. בשעה 14:40 לערך, פגש הנאשם את גנב הרכב, במרחק כמה מאות מטרים לפני מחסום ניצני עוז לאחר שתיאמו ביניהם את נקודת המפגש.

הנאשם נטל את מפתחות הרכב, נכנס למושב הנהג ונהג ברכב עד למחסום, כשבכוונתו להעביר את הרכב לטול כרם, שברשות הפלסטינית. אלא שתוכניתו עלתה בתוהו לאחר שכניסתו עוכבה על ידי חיילי צה”ל ובהמשך הוא נעצר על ידי שוטרי משטרת ישראל שהגיעו למחסום.

תושב בית אליעזר בחדרה חשוד בתקיפת הוריו, אביו ניסה לשים קץ לחייו

תושב חדרה בשנות ה-30 לחייו, נעצר לפני 5 ימים בחשד שתקף את הוריו, איים עליהם וגרם לנזק ברכוש בביתם בשכונת בית אליעזר.

החשוד נחקר לראשונה בליל האירוע. במשטרה אמרו כי העבירות המיוחסת לחשוד הם איומים וחבלה של ממש וזאת לאחר שאיים על הוריו, תקף אותם וגרם נזק לבית. על פי מה שנודע, החשוד חזר להתגורר בבית הוריו לאחרונה, לאחר שהות מחוץ לבית.

“בעקבות האירוע, אביו של החשוד ניסה ליטול את חייו, מדובר באירוע חמור שקרה”, אמרו במשטרה. החשוד הכחיש את המיוחס לו, אך לחובתו עבר פלילי עם הרשעות גם ב-2022. על פי המשטרה, ב- 8.11.22 הורשע בעבירת איומים וכן בתאריך 11.5.22 בגין החזקת אגרופן או סכין שלא כדין והתנהגות פרועה במקום ציבורי. לידיעה המלאה >>

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המשטרה: “המחאה בקיסריה – בלתי חוקית” ; שני מוחים נעצרו [וידאו 🎥]

מאות מפגינים חסמו אתמול (21.3) את ציר התנועה הראשי בקיסריה במחאה ליד בית ראש הממשלה | המשטרה הגיעה למקום בכוחות מתוגברים ובמהלך הערב נעצר חשוד לאחר שקרא למפגינים לחסום את הציר | בנוסף, רכב עמוס במאות אבוקות נתפס בחשד שיועדו לשימוש במחאה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן