Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

צפו: בר צברי מחדרה השיק אלבום בכורה – “רוקנ’רול בצהריים”

ג'וני, הסינגל הראשון שיצא בתחילת יולי 2020 וכעבור חודשיים בהם התנגן במספר מקומות מצומצם, כבש את המדינה בסערה. עכשיו, צברי משיק אלבום, הופעה חדשה ולא מסתיר את העובדה שהוא מתגורר בחדרה

הכל במקום, יש עבודה מסודרת, זוגיות, משפחה, רכב חדש, אהבה, אז זהו שלא. משהו בפנים חסר, חייב להבין מה לא בסדר. אורז תיק, דרום אמריקה, צריך לסדר קצת את הראש, להבין מה זאת התחושה המציקה הזאת בבטן. 

בדיוק בנקודה הזאת מתחיל מסע של 4 שנים של כתיבת רגעים מהותיים לתוך טקסטים ולחנים שהפכו לשירים ואלבום אחד- רוקנ׳רול בצהריים. בר צברי (29), זמר, אמן יוצר ושחקן מחדרה השיק בימים האחרונים את האלבום הראשון שלו.

ג’וני, הסינגל הראשון שיצא בתחילת יולי 2020 וכעבור חודשיים בהם התנגן במספר מקומות מצומצם, כבש את המדינה בסערה. אם פתחתם רדיו בשנה האחרונה, לא יכולתם שלא לשמוע את “ג’וני”, להיט מדינה, במובן הכי טהור ואמיתי של המילה: ג’וני נכנס לפלייליסט גלגל”צ ולראש המצעד ונשאר שם כ-4 חודשים. כחודשיים השיר היה כיכב בראש כל מצעדי ההשמעות בהם ספוטיפיי, אייטיונס, שאזאם, אקו”ם ועוד, ועבר את רף ה-15 מיליון צפיות ביוטיוב תוך זמן קצר.

“ניצוצות” נוגן ומתנגן אף הוא בפלייליסטים השונים (כאן גימל, גלגלצ ועוד) ומסתמן כבלדה נצחית. בר נחשף לראשונה בגיל 19, במסגרת התוכנית “אייל גולן קורא לך”. מאז הפך לבן חסותה של אהובה עוזרי ז”ל, משחק במחזמר “זה אני” בבימויו של מאור זגורי בתיאטרון הקאמרי, השתתף בפרויקט “צו השעה” ובימים אלה מצטלם לתפקיד הראשי בסדרה חדשה של  yesבשם “מנגן ושר”.

צפו בלייב סשן עם מספר שירים מהאלבום, מתוך עמוד היוטיוב של בר צברי >> 

מתוך האלבום יצאו ארבעה סינגלים: ג’וני, חדרה, ניצוצות, ושיר הנושא: רוקנ’רול בצהריים. זהו אלבום מגוון שמראה את שלל גווניו המוסיקליים והוורסטיליות שלו. שירי האלבום נעים מבלדות אישיות בהשראת זוהר ארגוב ואהוד בנאי ועד לרוק מזרחי מקפיץ חזק ובועט עם מסרים וזיקה חברתית בניחוח טיפקס וצלילי הכרם.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן