Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תודה רבה…אבל לא תודה! // טור דעה, רונן צדקי

יעקב אדרי חוזר מחר לבניין העירייה למרות שנכשל כשלון חרוץ בניהול ענייניה של אור עקיבא וחרף החשדות הכבדים העומדים כנגדו. רונן צדקי מאחל לראש העיר הצלחה רבה במאבקו העיקש להוכחת חפותו, ומאידך, קורא לו להתפטר לאלתר ולעשות לביתו: "אם אדרי יואיל להחזיר את המנדט לציבור הבוחרים, אני מייחל שקברניט מתאים ינווט את הספינה המיטלטלת למחוזות אחרים וטובים יותר"

May be an image of Ronen Tzadki and smilingאמנם החורף הקודר עומד בפתח, אולם לא ציפינו שכבר עכשיו “עננה שחורה” תרחף מעל אור עקיבא! יעקב אדרי החשוד בשורה של עבירות פליליות חמורות מתחום טוהר המידות, חוזר מחר (ראשון) לתפקידו לאחר שהורחק מהעירייה למשך שנה שלמה. כזכור, בית המשפט כבל את ידיו של האזרח מספר אחת, לאחר שהתיר לו לשבת על כסאו הרם, בתנאי שלא יעסוק בנושאי תכנון, בנייה וכח אדם.

למותר לציין, כי העיר תחת הנהגתו של חבר הכנסת והשר לשעבר, נוהלה בצורה ארכאית, מקוממת והזויה. שבע השנים הרעות בהן שלט כאן, הביאו אותנו לדשדוש במקום, ואף להליכה לאחור. לדאבוני, כהונתו לא התאפיינה בחשיבה יצירתית ובפעולות אופרטיביות מוניציפאליות לטובתם ורווחתם של התושבים, אלא בשיתוק מוחלט של המערכת. לדעת רוב, הראיס לא הביא עימו בשורה אמיתית ואף הנציח את תחלואיה של העיר, דווקא בתקופה בה נדרש להצעידה קדימה.

זמן קצר אחרי שנבחר בנובמבר 2018 ועד המעצר המתוקשר, הוא הביע לא פעם את רצונו לפרוש מהחיים הציבורים, כתוצאה מעייפות ותחושת מיאוס. לפיכך, אינני מבין את האובססיה שלו לחזור ולנהל את העירייה “כשידיו קשורות” וכתם קשה ומטריד, דואה מעל ראשו. בטוחני, כי המעט שהפוליטיקאי הוותיק יכול לעשות למעננו, זה להתפטר מתפקידו ולהשקיע את מירב מרצו, בטיהור שמו, ובזמן איכות עם משפחתו הנפלאה. בכל מקרה, האיש זכאי להליך משפטי אחראי והוגן. אני מאחל לו להצליח ולהוכיח את חפותו ומתפלל שניקיון כפיו יצא לאור.

במידה ואכן ראש העיר יחזיר את המנדט לציבור. כולי תקווה שמשרד הפנים יקבע בחירות חדשות. אני מייחל לבחירתו של מנהל מודרני, מוכשר ובעל ניסיון מוכח בניהול מערכות גדולות. כמו כן, לכינונה של מועצת עיר שתורכב מצעירים משכילים, קריאטיבים ואפקטיבים. הציפייה מההנהגה החדשה שתיבחר הינה לנצל את מלוא הפוטנציאל הגלום באור עקיבא ולהפוך אותה לפנינת החן של השרון הצפוני. עיר המעניקה לתושביה איכות חיים מקסימלית, באמצעות שאיפה למצויינות בכל התחומים.

ניהול חדשני ויצירתי יחולל בהכרח השקעה בפרויקטים ומשיכה של קהלים חדשים שישפיעו ויתרמו לדיור ולכלכלה בעירנו. בנוסף, שיפור פני העיר יביא לגידול בחיי הפנאי, שגשוג העסקים הפועלים כאן ויצירת ביקוש לדירות שישמרו על ערכן, ואף יעלו אותן. אנו חייבים להיות בשורה הראשונה של היישובים החזקים והמובילים במדינה, לא נתפשר על פחות מזה!

יעקב, תודה רבה על כל השנים בהם שימשת כראש עיר ולא תודה על רצונך לחזור לתפקיד חשוב זה. למנייה הקורסת של אור עקיבא יש עוד סיכוי להחזיר את הדיווידנד למשקיעים, תושבי העיר.
שחרר!

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב”ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב”ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב”ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת “בורגרים” בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן