Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עבודות שירות נגזרו על נהג רכב שיצא לעקיפה ואיבד שליטה על רכבו ליד בנימינה – ופצע שני נוסעים באורח קשה

כתוצאה מהתאונה נפגעו הנאשם ושני נוסעי הרכב חבלות של ממש, אך בית המשפט התרשם כי הנהג טעה בשיקול הדעת אך יש לאפשר לנהג להשתקם. רישיונו נפסל ל-15 חודשים

לפני כשנתיים, בתאונת דרכים קשה בכביש 653, בין צומת ברניצקי לכיוון בנימינה, נסעו שלושה אנשים ברכב. נהג הרכב החליט לצאת לעקיפה ולאחריה איבד שליטה על הרכב הדרדר והתנגש התנגשות עזה במעקה הברזל שבשולי הדרך. התוצאות היו פציעות קשות של נוסעי הרכב ושל הנהג עצמו.

בבית המשפט לתעבורה בחדרה נגזר לאחרונה דינו של הנהג. בגזר הדין צוין כי הנהג הנאשם, “בגיר צעיר” (בשנות ה-20 לחייו) “נהג רכבו ברשלנות, בכך שעקף מימין, במהירות בלתי סבירה, רכב שנסע לפניו, תוך שהוא מסיט את רכבו לשוליים, ואיבד שליטה על רכבו. בעקבות כך סטה לשמאל, חצה את נתיב הנסיעה הנגדי ופגע במעקה מברזל שסמוך לשול, תוך שהוא משאיר סימני נזק”.

כתוצאה מהתאונה נפגעו הנאשם ושני נוסעי הרכב חבלות של ממש: הראשון פונה במסוק לבית החולים רמב”ם כשהוא מורדם ומונשם, וסבל משברים בראשו ובגפיו. הוא הועבר בהמשך לשיקום בבית החולים לוינשטיין. השני, נחבל חבלות של ממש בפניו ובגפיו, ונגרמו לו חתכים וחבלות קשות.

גם הנהג הנאשם נזקק לטיפול רפואי מורכב בעקבות חתכים ובשילוב תפרים.

כביש 653, ימי בנימינה. צילום ארכיון 

“בחודש פברואר האחרון הוגש תסקיר מטעם שירות המבחן. מהתסקיר עולה כי הנאשם, בן 20 ,רווק, מתגורר עם הוריו. הנאשם מסר כי בגיל 13 אובחן כסובל מהפרעת קשב וריכוז עם זאת, סיים 12 שנות לימוד עם בגרות חלקית ותעודה מקצועית בתחום החשמל, ללא בעיות התנהגות. לאחר סיום לימודיו עבד אצל קבלן חשמל במשך כשנתיים, החל בהשלמת בגרויות ומזה כארבעה חודשים עובד עם אחד מאחיו, קבלן איטום במקצועו ומתכוון להירשם ללימודי הנדסת חשמל.

המדינה ביקשה להשית על הנאשם עונש של 3 עד 12 חודשי מאסר בפועל, 40 חודשים עד 6 שנים פסילה בפועל, מאסר על תנאי, פסילה על תנאי, קנס ופיצויים תוך שהפנתה לפסיקה רלוונטית שלבסוף לא הגישה אותה. המדינה ציינה כי עברו התעבורתי של הנאשם כולל 6 הרשעות קודמות על אף שמחזיק ברישיון נהיגה רק משנת 2017 ושבעת התאונה עוד היה נהג חדש.

סניגורו של הנאשם, עו”ד מוחמד מסארווה, התייחס לעונש אותו מבקשת המאשימה וטען כי “שליחת הנאשם, צעיר נורמטיבי ללא עבר פלילי, אל מאחורי סורג ובריח תוך חשיפתו לדפוסי התנהגות עבריינית איננה אינטרס הציבור כי אם שיקום הנאשם. לראיה, מאז התאונה, לא נרשמו לחובת הנאשם הרשעות נוספות משך כמעט
שנתיים”.  הוא עתר למתחם ענישה ממאסר על תנאי ועד עבודות שירות.

גם בית המשפט סבר לבסוף כי שליחתו של הנאשם אל מאחורי סורג ובריח עלולה לפגוע בהליך שיקומו של הנאשם, בגיר צעיר, ובהפיכתו לאזרח שומר חוק.

לבסוף נגזרו על הנאשם 3 חודשי מאסר אזר ירוצו בעבודות שירות, מאסר על תנאי, פסילת רישיון לתקופה של שנה ו-3 חודשים, פסילה על תנאי והשתת פיצויים לנוסעים שנפגעו בסך 2,500 ש”ח עבור כל אחד מהם.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן