הנציגות שלנו: הכירו את אלין רביץ וניקול רכמן המתמודדות בתחרות מלכת היופי 2021

2 הנציגות של אזור חדרה ומישור החוף הצפוני, אלין רביץ בת ה-18 מעתלית וניקול רכמן בת ה-20 מקציר, ינסו לזכות בתואר ולהשתתף בתחרות מיס יוניברס לשנת 2021 שתיערך השנה לראשונה, בישראל

בחודש דצמבר הקרוב תיערך לראשונה בישראל תחרות מיס יוניברס לשנת 2021, באילת. מי שינסו להתברג בצמרת ולייצג את ישראל הן המועמדות בתחרות מלכת היופי, שמבחינתן, לא מסתירות את ההתרגשות והרצון להגיע לשם.

אם בעבר התחרות היתה זוכה לכותרות ראשיות ואף משודרת בשידור חי בטלוויזיה, עם השנים חלה ירידה ברמת הסקרנות והעניין של הישראלים לתחרות החן והיום ניתן למצוא חובבים לדבר בלבד שמחפשים את המידע על המועמדות ברשת.

בחודשים האחרונים נערכו עשרות ראיונות, פגישות ומיונים ואלפי בנות ניסו את מזלן להתברג בתחרות. 12 מהן הצליחו להיכנס לנבחרת, כאשר הזוכה תייצג את ישראל בתחרות מיס יוניברס כאמור.

בין 12 המועמדות – ישנן גם 2 נציגות של אזור חדרה ומישור החוף הצפוני: אלין רביץ בת ה-18 מעתלית, מתוארת בעמוד התחרות כמי שזכתה בכלל בתחרות מלכת היופי של הדרום. "היא עומדת להתגייס לצה"ל, בעבר התנדבה במד"א, ובינתיים היא מנצלת את הזמן ועובדת כדוגמנית ביום וכברמנית בערב. יש לה חמישה אחים, לחלקם שמות מיוחדים כמו שאנל, קוראל ודילן.

"בתיכון היא למדה במגמת כלבנות וחקלאות (יש דבר כזה!), ועד היום היא רגישה מאוד לבעלי חיים ומגדלת בעצמה ארנבים "שחלקם נזרקן לרחוב", שרקנים שמסרו אותם, תוכים, צב, ואפילו דואגת לחתולים שליד הבית. היא חולמת לזכות ולייצג את המדינה בכבוד ולקדם את הנושאים החשובים לה כמו הדאגה לבעלי החיים".

רכמן ורביץ. צילום מסך: מתוך אתר התחרות ב-YNET

גם ניקול רכמן מקציר, תנסה לזכות בתואר. בת ה-20 "משרתת כחיילת בחטיבת החילוץ. בתיכון למדה במגמת ספורט, סיגלה לעצמה אורח חיים בריא המשלב ספורט ותזונה והחלה לחשוב על עולם הדוגמנות. בעבר הדריכה בתנועת הצופים. המקום האהוב עליה הוא הים, ותמיד תמצאו אותם שם כשבא לה למצוא קצת שקט ושלווה.

"היא אוהבת להעשיר את הידע שלה בכל הזדמנות וכבר מתכוננת ללימודי הנדסה באקדמיה. היא מעידה על עצמה שהיא בן אדם אופטימי, וחשוב לה להפיץ גם לאחרים אופטימיות ומודעות לביטחון עצמי. "עשה כל מה שאתה יכול ותאמין בעצמך"".

לכל מועמדות מלכת היופי לשנת 2021 – הקליקו כאן. 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן