Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרקליטי יעקב אדרי ציינו בדיון במחוזי כי נחקרו כ-200 עובדים בעיריית אור עקיבא

בית המשפט המחוזי מרכז דן היום בערעור שהגיש אדרי נגד הרחקתו למשך 75 ימים נוספים, במסגרת פרשת השחיתות לכאורה בעיריית אור עקיבא. פרקליטיו ציינו את המספר הענק של עובדים ונחקרים בפרשה ומתחו ביקורת על תפקוד העירייה. ביאח"ה גילו שישנן "עבירות לטוהר מידות שמעורבות בהן מחלקות ההנדסה, הגזברות והרווחה"

פרשת השחיתות לכאורה בעיריית אור עקיבא הגיעה היום בפעם השנייה לבית המשפט המחוזי מרכז, בדיון שנערך בעניין הארכת תנאי הרחקתו של ראש העיר יעקב אדרי, המורחק מזה כ-8 חודשים מתפקידו. 

סניגורי אדרי ערערו על החלטת בית משפט השלום בראשון לציון להאריך את תנאי הרחקתו מהעירייה ומתפקידיו בועדה לתכנון ובניה, ב-75 ימים נוספים, תקופה שתפקע ב-22.8.2021.

עו”ד טל שפירא ועו”ד סתיו שורצברג ממשרד תל צור ושות’, המייצגים את ראש העיר המורחק, אדרי, ציינו כי “שמענו בדיון הקודם שהעבירות קשורות לכל תפקיד בעירייה, אך זה לא משתקף מהחקירות. כל עובדי העירייה נחקרו, אני מניח שמספר פעמים, גבו עדויות, האירוע הסתיים, כל מה שניתן לעשות הם עשו, הם הודו שנחקרו כ-200 עובדים. מה שנותר זה הכל תיאורטי והחשש התיאורטי הזה קיים כל הזמן”.

עוד ביקרו סניגורי אדרי את תפקוד עיריית אור עקיבא בתקופה האחרונה. “אור עקיבא היא עיר של מצב סוציו אקונומי לא גבוה, ומי שעומד בפועל בראש העיר הוא ראש האופוזיציה, יש פה פגיעה אדירה בתושבי אור עקיבא”.

הסניגורים הציעו להחזיר את אדרי לתפקידו כראש העיר תוך הטלת מגבלות: לפסול או לאסור את כניסתו לוועדה לתכנון ובניה יישובי הברון, להרחיקו מהחברה כלכלית (עמותת יפת”ח) ואיסור מוחלט לעסוק מול קבלנים.

קראו גם: 
•  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

ביאח”ה חזרו על טענתם כי אין להחזיר בשלב זה את אדרי לתפקידו ומנו את הסיכון להישנות העבירות, שיבוש מהלכי משפט, ובניגוד העניינים בו מצוי אדרי לאור החשדות בעבירות של טוהר המידות, עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

אנו טוענים שיש עבירות לטוהר מידות שמעורבות בהן מחלקות ההנדסה, הגזברות, הרווחה וכו’ על כל עשרות עובדיהם וכן הוועדה. כמו כן, קבלנים שעובדים מול העירייה אישית וכן במסגרת מכרזים”, ציינו ביאח”ה. לטענת יאח”ה, כל פעולות החקירה שנתבקשו מהארכה להארכה קוימו, והבקשות החדשות להארכה נולדו בעקבות פעולות חקירה חדשות שנדרשו על ידי הפרקליטות.

אדרי 

באשר למצב העירייה, ציינו ביאח”ה כי “מפנה לבקשה לוועדה קרואה של התנועה לאיכות השלטון, מלוא המכתב מדבר על כך שהעירייה סובלת מתפקוד לקוי ומזה 3 שנים פועלת ללא תקציב מאושר, כך שמצבה של העירייה התחיל הרבה לפני מעצרו של העורר ואיסור העיסוק שלו“.

בית המשפט הציע לצדדים לקצר את משך ההרחקה, אולם ביאח”ה סירבו וציינו כי בכל מקרה, תקופת ההרחקה שנתבקשה בבית משפט השלום עמדה על 120 ימים כאשר בית המשפט קבע כי התקופה תעמוד על 75 ימים.

החלטה בערעור צפויה בימים הקרובים.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן