Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נבחרו החברות לפרויקט ענק של התחדשות עירונית במתחם סלע-בית”ר בחדרה 

בעלי דירות ומגרשים במתחם סלע בית"ר בחדרה בחרו בדן נדל"ן, רוטשטיין נדל"ן וקבוצת פרקש להקמת פרויקט התחדשות עירונית הכולל 1,452 יחידות דיור * המתחם ישלב עסקת פינוי בינוי עם קומבינציה וקרקע משלימה

דיירי מתחם סלע בית”ר (רח’ דוד שמעוני) בחדרה בחרו במכרז דיירים בחברת דן נדל”ן מקבוצת דן תחבורה ציבורית, חברת רוטשטיין נדל”ן וקבוצת פרקש לביצוע פרויקט של פינוי בינוי והתחדשות עירונית בהיקף של 1,452 יחידות דיור ושטחי מסחר ותעסוקה.

מדובר בעסקה מורכבת של 197 דיירים עם 7 חלקות קומבינציה ושימוש בקרקע משלימה. על הפרויקט התמודדו חברות רבות בהן אזורים, אפריקה ישראל, תדהר, כנען וגשם החזקות.

ייחודו של הפרויקט הוא בפוטנציאל שלו לחולל שינוי אורבני בחדרה בשל ההיקף והמיקום שלו. הוא ממוקם על ציר התנועה המרכזי בין הכניסה לעיר למרכזה ובסמוך לתחנת הרכבת של חדרה. המתחם משתרע על פני 47 דונמים שבהם יש כיום 9 בנייני רכבת ו-7 בתים פרטיים וכן שטחים פתוחים וציבוריים.

תוכנית ההתחדשות של המתחם יצאה לפועל בזכות שילוב קרקע בבעלות רמ״י שנמצאת במתחם. התכנית כוללת 14 מגדלים של עד 40 קומות עם 1,452 יח״ד, 26 אלף מ”ר משרדים ומסחר, 6,300 מ”ר שטחים פתוחים ו-8,300 מ״ר של מוסדות ציבור.

התוכנית אושרה בוועדה המקומית של חדרה והיא מופקדת בימים אלה בוועדה המחוזית של חיפה.

הדמיה: משרדי גנות-לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים

את מכרז היזמים  ניהלו 197 דיירי המתחם באמצעות א.ת.ו.ס בראשות יורם אסידון ומינהלת ההתחדשות העירונית בחברה הכלכלית חדרה. בעלי הדירות יקבלו דירות גדולות ומשודרגות על פי התמורות המוגדרות במסמך המדיניות של עיריית חדרה להתחדשות עירונית וכן חנייה ומרפסת בשטח של 12 מ”ר.

משרד עו”ד שייצג את הדיירים הוא משרד אגמון ושות’ באמצעות עו”ד ישי איצקוביץ . משרדי עו”ד שייצגו את היזמים הינם  מ. פירון ושות’ באמצעות עו”ד גלעד ליפשיץ והרצוג פוקס נאמן באמצעות עו”ד הראל אלעזר.

עו”ד רועי דורון מנהל התחדשות עירונית בדן נדל”ן מקבוצת דן תחבורה ציבורית מתייחס לזכייה במכרז ומציין: “דן נדל”ן קידמה את תחום ההתחדשות העירונית באזורי ביקוש בגוש דן עוד כשהתחום היה בחיתוליו וזאת בין היתר דרך פינוי והריסת המבנים הקיימים במוסכי החברה ברחבי הארץ, קידום תב”ע ושינוי ייעוד הקרקע לבניה למגורים והקמת פרויקטים משמעותיים ואכלוסם.

“כעת חברנו לשתי חברות בעלות  אופי דומה אשר שמות את בעלי הדירות במרכז בנוסף לשילוב עם הניסיון הרב בביצוע פרויקטים מורכבים בהתחדשות עירונית של חברת רוטשטיין בהובלת איתי סמדר סמנכ”ל התחדשות עירונית בחברה. בחירת הדיירים בנו, משמעותה הבנה כי בפרויקט בסדר גודל של אלפי יחידות דיור יש צורך בחברות עם חוסן פיננסי, ידע ומשאבים רחבים גם מעבר לתחום הנדל”ן. אנו נרגשים לקדם את אחד מהפרויקטים המורכבים והגדולים ביותר כיום בהתחדשות עירונית בישראל ,שיספק מענה לביקוש הדירות בקרב זוגות צעירים ומשפרי דיור באזור חדרה והסביבה.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן