Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

כתב אישום הוגש לאחרונה נגד ר’, תושב מרכז חדרה, לאחר שאיים על גרושתו ברצח והכל ליד שוטרי משטרת ישראל.

המקרה אירע בשנה האחרונה בשעות הערב. הגבר בן ה-37 שהה ברחוב רוטשילד, שם מתגוררים הוריו. הוא התקשר בעצמו למוקד 100 המשטרתי – אך ניתק מיד.

ואולם, ניידת משטרה שהייתה בקרבת מקום הגיעה לשם ואז חזו באיש, צועק ומאיים על אשתו והכל לפניהם – “אם אני אהיה לידה אני ארצח אותה”.

השוטרים לא חיכו יותר מידי זמן עד שעצרו אותו. הוא נאשם באיומים על שוטרים ועל גרושתו בפגיעה בחייה או בגופה במטרה להפחיד אותה, כשהרקע לדברים לא ברורים וייתכן ומדובר בסכסוך על רקע משפחתי.

כתב האישום הוגש לבית המשפט השלום בחדרה. דיון ראשון בתיק התקיים בחודשים האחרונים, אז אמרה עורכת דינו של הנאשם מטעם הסנגוריה הציבורית – עו”ד שירה קידר, כי ר’ היה תחת הפעת אלכוהול בעת שהשמיע את האיומים – וכך גם כשחייג וניתק למשטרה.

“הוא אמר לשוטרים את הדברים כדי שיקחו אותו – וזאת מתוך מצוקה, בכי ועצב גדול”, ציינה עורכת הדין. “אין מדובר באיום שכן הדברים נאמרו במה שנאמר מפי הנאשם בשעתו, כסוג של “טיפולי מתערב”.

התיק ימשיך לידון בבית המשפט גם בתקופה הקרובה.

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן