Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ביום הלימודים: תלמיד ב’אורט חקלאי’ פרדס חנה שלף סכין על תלמיד אחר, שוטר הוזעק והתלמיד הושעה

ביום הלימודים: תלמיד ב’אורט חקלאי’ פרדס חנה שלף סכין על תלמיד אחר, שוטר הוזעק והתלמיד הושעה

במהלך יום הלימודים שלף תלמיד סכין ואיים על תלמיד אחר. מנהלת בית הספר שלחה מכתב להורים עם צעדי הטיפול. מועצת פרדס חנה כרכור: התלמיד הושעה והטיפול הועבר למשטרה

אירוע אלים בבית הספר אורט חקלאי פרדס חנה-כרכור: אתמול (ראשון) שלף אחד מתלמידי שכבת ז’ סכין על חברו לשכבה. אל המקום הוזעק שוטר קהילתי, הנער עם הסכין עוכב לתשאול ושוחרר מאוחר יותר.

התלמידים ההמומים חזרו לביתם וסיפרו על שהתרחש להוריהם. “אני קצת בהלם ממה ששמעתי מילדי”, סיפר אחד ההורים. “אתמול הייתה שליפת סכין בשכבת ז’ בבית הספר. תלמידים מנעו מהנער לדקור אחר. הוזמנו שוטרים והייתה ‘חגיגה’ שלמה”.

ההורה הוסיף: “להבנתי, מדובר באותם ילדים שתקפו לאחרונה ילד בשכונת יובלים. משהו לא תקין קורה שם בשכבת ז’-ח’. הילדים שלנו חשופים לאלימות קיצונית ומי יודע לאן זה עוד עלול להידרדר”.

בהמשך, התפתחה סערה והמועצה עורבה בנושא. כמו כן, הבוקר (שני), שלחה מנהלת בית הספר נטע קוסובסקי, מכתב להורי שכבת הילדים ז’ וח’. “לפני כשולשה שבועות חזרנו ללימודים סדורים”, כתבה והוסיפה: “לצערינו, אתמול התרחש אירוע אלים בו היו מעורבים שני תלמידים בשטח בית הספר, אירוע שהופסק על ידי מורה תורנית במהלך ההפסקה. מאז שעות הבוקר האירוע טופל על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים כמתחייב.

“אנו נגלה אפס סובלנות כלפי מקרים של אלימות מכל סוג. אתמול התכנסה ועדה בבית הספר בהשתתפות גורמי החינוך והוחלט כי הבוקר נפתח את הלימודים בשיחת מחנכים בנושא. בנוסף, בימים הקרובים כל תלמידי ז’ ו-ח’ צפויים להשתתף בשיח חינוכי וערכי בהובלת הצוות, ובתקופה הקרובה יבקרו בבית הספר אנשי מקצוע נוספים להסברה ודרכי התמודדות לטובת התלמידים”.

מנהלת בית הספר אף הוסיפה כי מפגש הורים בשיתוף צוותי החינוך יתקיים בשבועות הקרובים.

מהמועצה המקומית פרדס חנה-כרכור נמסר: “אמש התרחש בביה”ס חקלאי אירוע אלימות חריג וחמור מאוד של תלמיד. במהלכו שלף התלמיד סכין. מורה שנכחה במקום מנעה את המעשה.

“המועצה ובית הספר רואים בחומרה רבה התנהגות אלימה זו ותנהג באפס סבלנות במקרים כאלו.בית הספר בשיתוף פעולה עם אגף החינוך של המועצה, פיקוח משרד החינוך -מחוז חיפה, רשת אורט והשירות הפסיכולוגי של המועצה מטפלים באירוע, על מנת שמקרים אלו לא יישנו.  הטיפול באירוע כולל השעיית התלמיד מבית הספר והעברת הטיפול למשטרת ישראל. לצד זאת מבוצעות ע”י צוות ביה”ס מגוון פעולות חינוכיות לחיזוק תחושת המוגנות והביטחון של התלמידים והצוות החינוכי”.

ממשטרת ישראל נמסר: “השוטר הקהילתי הגיע למקום ועיכב את הנער לחקירה, בסיומה שוחרר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

הורים, שימו לב: צעיר במצב קשה עם נזק נוירולוגי ושיתוק ברגליים בשל שימוש בגז קצפות

בוודאי הבחנתם במיכלי המתכת מפוזרות ברחבי הפארקים הציבוריים וחניונים מעת לעת | זוהי תופעה מסוכנת שנחשבת ל”תחביב” בקרב בני נוער ואנשים צעירים – אך מדובר בסכנת חיים | לאחרונה אושפז צעיר במצב קשה כתוצאה מהשימוש בגז קצפות כזה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן