Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תכינו את הכרטיסים: “זאפה סיטי” מגיעה לחדרה

לאחרונה נחתם הסכם לשת"פ עם חברת נחלים, החברה לפיתוח תיירות חדרה * היקף הפעילות נאמד בכ-7 מיליון ש"ח וכולל סדרה של כ-10 מופעים גדולים והפקות מיוחדות בהיכל אנרבוקס בעיר

לאחרונה השיקה קבוצת זאפה את “זאפה סיטי”, מחלקה חדשה שתתמחה במתן פתרונות מקצועיים יצירתיים ואיכותיים לרשויות מקומיות והסקטור הציבורי, בתחום התרבות והמוזיקה. הפעילות מתמקדת בפיתוח מיזמי תוכן, שיתופי פעולה אסטרטגיים ובניית מותגים במועצות ורשויות מקומיות. לאחרונה נחתם הסכם לשת”פ עם חברת נחלים, החברה לפיתוח תיירות חדרה.

מדובר בשת”פ אסטרטגי ארוך טווח הכולל מגוון פעילויות בלוקיישנים שונים בעיר. היקף הפעילות נאמד בכ-7 מיליון ש”ח וכולל סדרה של כ-10 מופעים גדולים והפקות מיוחדות בהיכל אנרבוקס בעיר, מופעים בהפקה מיוחדת לחודש האישה, פסטיבלים ואירועים נוספים לכל המשפחה בלוקיישנים הפתוחים בעיר.
אירוע הדגל “ביט בוקס” יתקיים בחודש ספטמבר בפארק נחל חדרה אליו צפויים להגיע מעל 10,000 איש מכל רחבי הארץ וכלול את מיטב האומנים בהופעות רצופות עד לשעות הבוקר המוקדמות.

אסף מור סמנכ”ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה המוביל את פעילות זאפה סיטי מסר:  “לאחר תקופה ממושכת בה עולם התרבות והמוזיקה היה כמעט משותק, על אף הגל הנוכחי אנו עדים לצמא והביקוש האדיר של הקהל בכל רחבי הארץ להופעות מוזיקה, פסטיבלים אירועים והפקות מיוחדות. אין לי ספק ששת”פ זה עם עיריית חדרה תהיה בשורה אמיתית שתעניק חוויה אטרקטיבית ומהנה לתושבי חדרה והסביבה. שיתוף הפעולה יאפשר להעניק היצע רחב ומגוון של מופעים אטרקטיביים, תכנים לז’אנרים והגילאים השונים ופעילויות ורעיונות יצירתיים נוספים לרווחת תושבי חדרה והסביבה. אני רוצה להודות לצוות חברת נחלים ברשות רענן בר טל על האמון בקבוצת זאפה”.

רענן ברטל מנכ”ל חברת נחלים מסר: ” עיריית חדרה באמצעות חברת נחלים החברה לתיירות ונופש מיישמת הלכה למעשה את חזונו של ראש העיר בדבר הפיכתה של העיר למוקד משיכה למגוון קהלים מהעיר ומחוצה לה ,לאירועי תרבות שונים תוך שימוש באתרי טבע ייחודיים בעיר ,כמו גם בהיכל האנרבוקס שהינו מתקן מרהיב דו שימושי המקיים מופעי ענק ואירועי ספורט מקומיים, ארציים ובינלאומיים.

קבוצת זאפה מצאה בחדרה על שלל מתקניה אטרקציה גאוגרפית ותרבותית ,יחידה מסוגה הנותנת מענה רחב לאוכלוסייה הממוקמת בין חיפה לתל אביב וכולל. אני מודה בהזדמנות זו לקבוצת זאפה ואסף מור על השת”פ המשמעותי אותו יצרנו יחדיו”.

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן: “מדובר בבשורה תרבותית חשובה לתושבי חדרה, העיר חדרה בפרט ולמדינת ישראל בכלל. חדרה כבר אירחה אירועי ענק וכעת עם היכל האנרבוקס החדש, אין לי ספק שמדובר בשדרוג תרבותי חשוב מאוד לעיר”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

אור עקיבא על המפה: מתחם ‘ביג’ בעיר צפוי להגדיל משמעותית את הכנסות החברה

לפני 6 שנים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” | מאז עברו הרבה מים בנהר אך נראה כי השנה המרכז סוף סוף צפוי להיפתח

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן