Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

מנכ”ל עיריית חדרה הודיע כי הוא עוזב את תפקידו: “נגרם עוול אישי וציבורי לגנדלמן”

המנכ"ל ציין במכתב ששלח לעובדי העירייה: "אני מסיים את תפקידי מפני שאני חושב שנגרם עוול אישי וציבורי לראש העירייה הנבחר, צביקה גנדלמן. אישי, מפני שאינני מכיר עוד פוליטיקאי ישר דרך ממנו. ציבורי, מפני שרק תושבי העיר יקבעו מי יעמוד בראשם ולא מניפולציות פתלתלות"

יעקב זיגדון, מי ששימש במהלך 8 השנים האחרונות כמנכ”ל עיריית חדרה, הודיע הבוקר על התפטרותו. הצעד מגיע לאחר החלטת הוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות בראשית השבוע לפיה ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן יושעה מכהונתו בראשות עיריית חדרה למשך כחצי שנה.

במכתב ששלח לעובדי ומנהלי העירייה, כתב זיגדון: “אני מסיים את תפקידי מפני שאין לי אמון בכוונות וביכולת של ההנהלה הזמנית. אין לי אמון בכוונותיה (ההדגשות במקור – מ”נ) הטהורות של ההנהלה הזמנית שאכן תפעל למען העיר בכל מאודה וכוחה, על פי חוק, בטוהר מידות ובמנהל תקין. אין לי אמון ביכולותיה של ההנהלה הזמנית  להמשיך לפתח את העיר באופן מושכל ויעיל למען הכלל. ולמען חדרה, לוואי ואתבדה.

“אני מסיים את תפקידי מפני שאני חושב שנגרם עוול אישי וציבורי לראש העירייה הנבחר, צביקה גנדלמן. אישי, מפני שאינני מכיר עוד פוליטיקאי ישר דרך ממנו. ציבורי, מפני שרק תושבי העיר יקבעו מי יעמוד בראשם ולא מניפולציות פתלתלות.

“אני יודע שאחרי לכתי יהיו כאלו שיאמרו ‘ברוך שפטרנו’ ויהיו כאלו שיצרו על כך. הראשונים, המכנה המשותף שלהם הוא שיושר, יושרה וניהול מקצועי הם לצנינים בעיניהם והשניים ששמו בי את תקוותם ומבטחם להנהיג את המערכת העירונית המקצועית. צר לי שאני מאכזב חלק מהאנשים היותר טובים בעירייה.

“אני גאה לסיים שמונה שנות שירות כמנכ”ל העירייה תחת הובלתו של ראש העיר הנבחר. אני גאה בהישגים הביצועיים והניהוליים. בשמונה שנים האחרונות חדרה פרחה ושגשגה. העיר שודרגה במעמדה הסוציו – אוקןנומי ואף נהנית מהגירה חיובית משמעותית. העירייה הקימה, תמכה, סייעה ובנתה למעלה מ 120 מיזמים פיסיים כמו מוזיאון הרפואה, אנרבוקס, אקו פארק, בית ספר מכיל, טיילת הים ועוד. מיזמים  בהיקפים של למעלה  ממיליארד ₪”.

// זיגדון. צילום: עיריית חדרה

עוד כתב זיגדון: “אני גאה בהישגים הניהוליים של העירייה שהתבטאו בהפיכתה מעיר גרעונית לעיר איתנה פיננסית. מהכרה בעצמאות העירייה בסמכויות משאבי אנוש, בדרך להכרה בוועדה המקומית כעצמאית, בקבלת מגן השקיפות ועם סיכוי גבוה לזכות בשנה הקרובה בפרס החינוך הארצי. כל הישג כזה, בפני עצמו הוא ‘אוסקר’ בתחומו. השילוב של כולם מצביע על ניהול מקצועי, מתוכנן ומוקפד. זאת, תוך שמירה על טוהר המידות ועם רמת ביצוע מסיבית.

“אני גאה התנהלות על פי חוק, מנהל תקין ושכל ישר. אני גאה על התנהלות ללא משוא פנים תוך שמירה ואיזון של האינטרס הכללי העירוני למען תושביה ובעלי העסקים שבה. הדרך היא עוד ארוכה ולא עלינו המלאכה לסיים. יש עוד הרבה דברים לעשות בעיר ואת היסודות והמסגרת הנחנו בעיצוב וגיבוש תכנית אסטרטגית לשנת 2050 והפיכתה של העיר חדרה לעיר חוף מטרופולינית מובילה.

זיגדון סיכם וכתב: “אני מודה לראש העיר הנבחר, צביקה, על ההזדמנות והאמון שנתן לי לנהל את העירייה על פי מדיניותו והובלתו. אני מודה למנהלי האגפים והמחלקות, שימשיכו לבנות ולפתח את העיר. אני מודה לצוות התומך הקרוב שסייע לי ביצירת סביבת עבודה איכותית ומעל הכל עובדי העירייה, שרוב רובם, עובדים מסורים שמשרתים את הציבור באמונה, ואילולא אתם – כל ההישגים העירוניים לא היו מגיעים לעולם.

“בנימה אישית. לפני 52 שנה, בגיל 14, עזבתי את ביתי ומשפחתי ויצאתי לדרך עצמאית וציבורית שמסתיימת כעת. אני שב לחיק משפחתי המתרחבת למקום ולאנשים שאני אוהב ושאני יודע שיחזירו אהבה שאינה תלויה בדבר”.

קראן גם: 

דרמה בחדרה: ראש העיר צביקה גנדלמן יושעה לחצי שנה; עורכי דינו: "מכה להליך הפלילי נגדו"

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן