Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מלך ערבי הזמר, אפי נצר, מגיע לאור עקיבא ביום שלישי: “אני מחדש ומתחדש כל הזמן, ישראל של פעם ושל היום” | ראיון

מלך ערבי הזמר, אפי נצר, מגיע לאור עקיבא ביום שלישי: “אני מחדש ומתחדש כל הזמן, ישראל של פעם ושל היום” | ראיון

סדרות מופעי הזמר של אפי נצר זוכות לתהילה של למעלה מ-30 שנה בתל אביב ובחיפה עם קהל מעריצים שלא זונח את התחביב לרגע. באור עקיבא, יתארח וירטואוז החצוצרה הבינלאומי אריק דוידוב ונצר מבטיח חוויה שוברת שגרת קורונה: "ערבי הזמר זו גאוות יחידה. גאוות הארץ שלנו, אני אוהב את השירים הנפלאים שלנו"

אפי נצר חגג לפני כשבועיים 87 שנים, שמונים ושבעה אביבים. כן, אשף המוסיקה הישראלית, מי שהלחין למעלה מ-1,000 שירים ואת מרבית המנוני צה”ל שאתם מכירים, יגיע ביום שלישי הקרוב (20.7.2021, בשעה 20:30) להיכל התרבות באור עקיבא, לראשונה, להופעת זמר שכולה ארץ ישראל מלאה באנרגיות, של פעם ושל היום. 

מי שהשם אפי נצר מזכיר לו בעיקר נוסטלגיה, לא טועה. נכון שהמלחין – שאחראי על לחני רוב המנוני צה”ל המוכרים (גולני שלי, גבעתי, סיירת אגוז) – מתרפק רבות על מה שהיה כאן פעם, מצליח לחבר ולהתחבר מחדש למה שקורה כאן היום. כך, הוא אומר, ייבנה כאן עתיד ארצישראלי ששומר על גחלת המוסיקה המיוחדת שלנו.

  האזינו לים רפאלי מבצע את “שחור ואדום טייסת הדרום” שכתב דודו ברק והלחין אפי נצר (המנון טייסת הדרום) >>  

נצר מודה כי המופעים שלו מחזקים מכל הבחינות. “זו אהבת ארץ ישראל”, אומר נצר בראיון למגדלור ניוז. “הלחנתי כ-1000 שירים, שיש בהם הרבה אהבת הארץ, אהבת האדם. עצם השירה יחד של כשעה, עם קהל שאני לא מכיר, מפתחת רעות. אם המופע אינו חד פעמי, אלא מתפתח מועדון זמר, זה כבר ממש הופך למועדון חברים. אנשים מכירים אחד את השני ונפגשים במשך שנים.  זו גאוות יחידה. גאוות הארץ שלנו, אני אוהב את השירים הנפלאים שלנו”.

המופעים של נצר רצים שנים בכל רחבי הארץ עם שני בסיסים מרכזיים: מועדוני ערבי זמר בצוותא תל אביב (33 שנים) ושתי סדרות של ערבי זמר בחיפה (מזה 22 שנים). המופע כולל שני חלקים של שירה בציבור עם קהל, שבעה אקורדיונסטים, בשילוב מצגות מיוחדות וססגוניות ובמה לאומנים צעירים.

בחלק השני מתארח אומן, להקה או מופע שמוקדש כולו לנושא מסוים או מלחין. ביום שלישי באור עקיבא יתארח אחד מהאמנים הגדולים בישראל, אשף החצוצרה אריק דוידוב – חצוצרן בינלאומי ווירטואוז שלא הולך להשאיר את הקהל אדיש. דוידוב יארח כנרת וזמרת אופרה יחד עם להקה של נגנים ונצר כמובן, שמנצח על הכל.

“זו ארץ ישראל של פעם אבל גם ארץ ישראל של היום”, מתאר נצר. “יש ארץ ישראל גדולה מאוד של היום שלא מתבטאת כל כך ברשתות ויש לה קהל אדיר. לא משמיעים אותה מספיק ברדיו ולא רואים אותה מספיק בטלוויזיה. נכון שזו ארץ ישראל של פעם, אבל היא גם של היום. אי אפשר לבנות עתיד בלי שימור העבר וההווה. בהופעות שלי אני משלב שירים ישנים וחדשים, שמתאימים למועדוני זמר שאוהב זמר עברי טוב”.

May be an image of ‎1 person and ‎text that says '‎אוהבי ושוחרי הזמר העברי! בואו לשיר בכייף בהיכל התרבות אור עקיבא עם המלחין והיוצר אפי נצר ww แคนกท Buרt TUUT መU THNO נשיר מלהיטיו הגגולים וגם משירי יוצרים אחרים 'פרחים בקנה "מלכות החרמון "×’×•×œ×œ×™× שלי"ן"ראי רחל" אומן אורח: אשף החצוצרה הבינלאומי אריק דוידוב ולהקתו בתכנית "שיר סובב עולם" יום שלישי 20/7/21 בשעה 20:30 התרבות אור עקיבא אלכס לכרטיסים: 04-6266636‎'‎‎

נכון שתמצאו את השירים היפים של דודו ברק, שושנה דמארי, עפרה חזה, אילנית, הפרברים ועוד אבל לצדם, נצר מחבר את הקהל לשירה בציבור של אביהו מדינה, משה פרץ ועומר אדם.

ואיך בגיל 87 יש לו עדיין את האנרגיות להופיע מול קהל ולתכנן כל הופעה מחדש? “אני מתחדש כל הזמן”, הוא אומר בסיפוק ובהתלהבות. “זה בשביל עצמי ובשביל הקהל שלי. אני מחדש ומתחדש. אחד הדברים ששומרים עליי זה עצם העשייה, המוסיקה, ההלחנה והכתיבה”.

/// אפי נצר באור עקיבא, יום שלישי, 20.7.2021 בשעה 20:30, היכל התרבות אור עקיבא. לכרטיסים: 04-6266636

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן