מאהל המחאה נגד הגז בחוף דור נסגר על ידי המנהל והמשטרה, הפעילים זועמים



במסגרת פעילות המשטרה ליישום החוק ואכיפתו, במטרה לשמור על הסדר הציבורי, שלום הציבור ובטחונו, סייעו הבוקר (17.7.18) השוטרים לבקשת רשות מקרקעי ישראל, בהוצאת מאהל שהוקם בשטחה. 

על פי המשטרה מדובר במאהל שהוקם "בניגוד לחוק ובאופן מסוכן, זאת לאחר שמוצו מהלכי ההידברות שנערכו עם מנהיגי המחאה, בו הובהר לאזרחים כי הם נמצאים על אדמת מנהל השייכת לרשות מקרקעי ישראל (רמ"י) וכי שהייתם בשטח מהווה עבירה פלילית".

פינוי מאהל מחאת הגז. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה הוסיפו: "בתוך כך, חולקו אתמול על ידי פקחי רמ"י מכתבים המודיעים לשוהים במקום כי מדובר באדמת מנהל וכי עליהם לפנות את המקום והבוקר לאחר שניסיונות ההידברות לא צלחו ולאחר שהפולשים לא שעו להוראת הפינוי, הגיעו אנשי רמ"י בליווי שוטרים אשר סייעו להם לממש את הוראות החוק בהתאם להחלטות שיפוטיות.

"יודגש, כי לצד העבירה הפלילית, השהיה בשטח מהווה סכנה בטיחותית לשוהים במקום, בדגש על ילדים שהסתובבו באתר העבודה בסמוך לכלים הנדסיים הפועלים במקום.  משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק בכל זמן ומקום, במקצועיות, רגישות וללא משוא פנים למען כלל הציבור".

במטה המחאה זעמו על הצעד של המשטרה. באחת ההודעות של הפעילים נכתב: "השטח של האוהלים והציליות נסגר, הרבה מהציוד פונה ונזרק איפשהו ליד מועצת חוף כרמל וחלק ממנו עוד כאן. גידרו את השטח שישבנו עליו ואנחנו עומדים מעבר לו. בואו ננצל את המתנה שמשטרת ישראל נתנה לנו הבוקר "פינוי לא חוקי" ונראה לעם ישראל איפה הוא חי ומי הם הכוחות הפועלים.
בואו כדי שנהיה כוח אחד גדול ומאוחד ונעשה שינוי, זו זכות להיות פה ברגע כל כך משמעותי וזו זכות לשנות ולהשפיע".

מהמשטרה נמסר: "נבהיר כי הסוגיה המשפטית נתונה לפתחה של רשות מקרקעי ישראל ולא המשטרה, שהינה גורם מקצועי המסייע ביישום בחוק. משכך, הבקשה עצמה לצו מניעה לא נמסרה למשטרה, כשם שההודעה על פתיחת ההליך לא נמסרה לנו עפ"י סדרי הדין וכן לא הודיעו על תאריך לדיון אצל שופט וכמובן לא על על החלטה כלשהיא. בשעה 0720 בבוקר, השופט חתם במעמד צו אחד על צו המניעה, כאשר הפינוי הסתיים ונשאר ציוד מועט על משאיות ההובלה. לפיכך, כל ניסיון להכפיש ולפגוע במשטרה בטענות שווא, אינו ראוי ויש לדחותו על הסף".

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום


[fbcomments]

 [blog_news title="עוד חדשות" style="" count="4" category="" category_multi="" excerpt="0" link="" link_title=""]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

המכה ה-11: שנתיים שחורות באור עקיבא – הצתות רכבים בלתי פוסקות ברחבי העיר

גל הצתות רכבים באור עקיבא סוגר כבר כמעט שנתיים והתושבים מיואשים | מאז אפריל 22' התרחשו אירועים רבים של הצתות ברחבי העיר | המשטרה ניסתה להיכנס לעובי הקורה, עצרה מספר חשודים, אך כתבי אישום לא הוגשו | ומה עם המצלמות? תושב: "יש פה אנשים שהאוטו שלהם ניזוק יותר מפעם אחת. מי ישלם להם על עוגמת הנפש, הרס הרכוש ובזבוז הזמן? זה מטורף"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן