המנהלת החדשה של תיכון אמי"ת האופק באור עקיבא: עינת רובין

רובין, שתחליף את מרים שבתאי בתפקיד, שימשה כסגנית ורכזת פדגוגית במקיף ״תמר אריאל״ בנתניה. במשרד החינוך איחלו לה הצלחה רבה בתפקידה החדש ומספרים כי רובין מאמינה בחינוך וגאה להיות מנהלת המשפיעה על דור העתיד

עינת רובין תנהל את מח"ט אמי"ת האופק באור עקיבא: היא זכתה במכרז הניהולי ותחליף בתפקיד את מי שניהלה וייסדה את בית הספר מרים שבתאי שפרשה בסוף השנה האחרונה לאחר כ-20 שנה בתפקיד. 

רובין, תושבת נתניה, נשואה לאבידן ואמא ל-4 ילדים, היא בעלת תואר שני וקורס ניהול "אבני ראשה". בתפקידיה הניהוליים שימשה כסגנית ורכזת פדגוגית במקיף ״תמר אריאל״ בנתניה.

במשרד החינוך איחלו לה הצלחה רבה בתפקידה החדש ומספרים כי רובין מאמינה בחינוך וגאה להיות מנהלת המשפיעה על דור העתיד. היא שואפת להאיר את החלום עבור תלמידיה ועבור הצוות החינוכי ולהצליח להפוך חלומות למציאות.

"אני רואה תלמידים וצוות שמגיעים בשמחה לבית החינוך וגאים להיות שייכים לאמית האופק", היא מספרת על האני מאמין החינוכי שלה. "לומדים ורוכשים מיומנויות וידע רלוונטי, שותפים ומשמעותיים. בוגרים ערכיים, התורמים לחברה ומחוברים לזהותם ולשורשי הארץ".

שמחה יוסיפוב, מ"מ ראש עיריית אור עקיבא, הודה למרים שבתאי על עשרות שנים של השקעה ועל משימת חיים בהעמדת דורות של בוגרים. הוא ברך את רובין ואיחל לה הצלחה רבה בתפקיד. "רובין מגיעה עם נסיון רב ובטוחני שהיא תמשיך להוביל את תיכון האופק להמשך הצטיינות חינוכית וערכית".

ד"ר אמנון אלדר, מנכ"ל רשת אמית: "לאחר בחירה קפדנית, אנו שמחים שהטובה ביותר נבחרה לתפקיד ואנו סמוכים ובטוחים שעינת רובין תצעיד קדימה את תיכון אמית האופק להישגים מרשימים, הוא הודה למנהלת היוצאת מרים שבתאי, ואמר כי היא סמל של חינוך ומסירות למען התלמידים. "כולנו מודים למרים על שנות חינוך וניהול רבות, כל אחד ואחת ממאות הבוגרים שהיא גידלה מוקירים ומעריכים אותה יום יום".

כזכור, בחודש דצמבר אישרה מועצת העיר אור עקיבא כי שבתאי תמשיך לנהל את בית הספר עד סוף שנת הלימודים. שבתאי היתה אמורה לסיים את תפקידה בסוף שנת הלימודים הקודמת, אולם ביקשה להישאר שנה נוספת, וועדה שהוקמה לשם כך המליצה על המשך העסקתה.

בחודש שעבר נפרדה שבתאי מהצוותים והתלמידים וציינה: "נפרדת. אחרי 50 שנות עשייה חינוכית מבורכת, מתוכן 20 שנים כמייסדת ומנהלת בי"ס תיכון אמי"ת האופק באור עקיבא. שנים של נתינה אין קץ. שנים של אהבה טהורה לתלמידים, שנים של אמונה ותחושה של שליחות".

בתחילת השנה, שנת ה-20 להיווסדו של בית הספר, נחנך המבנה החדש והעתידני שלו ברחוב ז’בוטינסקי בעיר. מדובר בקומפלקס חדשני, המותאם ללמידה ולהוראה של המאה ה-21. צוות מיוחד, אשר עבר השתלמות מקצועית, הוקם על-מנת לתכנן את מרחבי הלמידה הייחודיים. שרטוטי הבנייה והבסיס למתחם המבנים תוכננו על ידי המנהלת, שבתאי, וצוות הניהול של בית הספר. בשיתוף ומעורבות צוות החינוך התקבל מתחם חינוכי חדשני עבור התלמידים.

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה המצב הרפואי המסוכן שיכול לקרות גם לאנשים בריאים

כשאתם שומעים את המונח היפוגליקמיה כנראה שמיד תקשרו זאת עם סוכרת. היפוגליקמיה הוא מצב בו רמות הסוכר בדם נמוכות מאוד, סיטואציה שמצבים רבים נוספים מלבד סוכרת יכולים להוביל אתכם אליה וחשוב שתהיו מודעים אל גופכם ותבחינו בהם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן