Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מועצת העיר חדרה בחרה בניר בן חיים כמחליף לצביקה גנדלמן [וידאו]

בישיבת מועצה מיוחדת בעקבות הרחקתו של צביקה גנדלמן כראש העיר לחצי שנה, הצביעו 13 חברי מועצה בעד ניר בן חיים לתפקיד ממלא מקומו * בן חיים: לא אערוף ראשים

חבר מועצת העיר חדרה ניר בן חיים, נבחר הערב (ד’, 19.1) לממלא מקום ראש העירייה ויתקפד בחצי השנה הקרובה כראש העיר בפועל של חדרה. בן חיים יחליף את צביקה גנדלמן, שהורחק לחצי שנה מתפקידו בעקבות ההליך המשפטי נגדו. הוא נבחר ברוב של 13 חברי מועצה בישיבה מיוחדת שהתקיימה הערב. בתחתית הידיעה – הנאום של ניר בן חיים לאחר בחירתו לצפייה.

את הישיבת פתח חבר המועצה רומן גישר והקריא את הנוסח לבחירת ממלא מקום. תחילה פנו לחברי המועצה והציעו להם להציג את מועמדותם. באופן מפתיע – רק ניר בן חיים העמיד את עצמו לבחירה, וההערכות על התמודדות של יניב דרי או טל אליהו התבדו. חברי סיעת “מחוברים” בראשות דרי ובהם רון שגן ורונן הילף – כלל לא הגיעו לישיבה המיוחדת.

המועמד היחיד שהוצג כאמור הוא ניר בן חיים. “עברנו כברת דרך בתוך המועצה לאחר שהקמנו מפלגה עם 3 מנדטים”, אמר בן חיים. “דיברתי עם ראש העיר לפני 5 שעות ושמעתי כל מיני אמירות שאערוף ראשים אבל כלום לא נכון. אני לא מפחיד, אני מכהן בכמה תפקידים והייתי בכמה תפקידים בוועד העובדים וההסתדרות. אני נמצא מהצד השני של להגן עובדים. ההתנהלות שלי היא קצת יותר רגועה, לא בצעקות ולא במלחמות. אני קורא לכל חברי המועצה להירתם לעיר חדרה. כנראה בעתיד נלחם על קולות בבחירות אבל עד אז בואו ניחלם על התושבים”.

חברת המועצה מירי נחשונוב אמרה: “אני מחזקת את צביקה. לגבי ניר – זה טבעי שהוא ימשיך לאחר שהוא ממלא מקום. התרשמתי שמדובר באדם ישר והגון שבא לתת”.

חבר המועצה שי ברכה: “אני מלווה את צביקה ושותפו כבר כמעט 8 שנים. הוא חברי ומשפחתי וכואב לי מאוד מה שקורה לו. אני אהיה איתו עד אין קץ. רציתי להגיד שאני הולך להגן על המדיניות והאג’נדה שלו, האיזונים שהוא יצר. הוא שילם עליה מחירים והאיזונים האלה עובדים. העיר פועלת בצורה תקינה ואיתנה, למרות כל הקשיים, למרות כל מה שצביקה עבר בדרך, המצב הרבה יותר טוב מאשר מה שקיבלנו לפני 8 שנים. אני מחכה לחזרתו של צביקה ביולי ועד אז צריך לשמור על מה שעשה”.

 

חבר המועצה צ’יקו וקנין אמר: “שי, אנחנו מאחלים לראש העיר שאם הוא זכאי – שייצא מזה. הוא אדם טוב. לגבי ניר בן חיים – מגיע לו להיות בתפקיד. הוא הולך לשנות דברים, מדובר באדם משכמו ומעלה. אנחנו צריכים לגבות אותו, לתת לו כוח ושהוא ייתן לנו כוח. היו עד היום מנכ”ל ועובדים שניסו להכשיל. אני מקווה שכל זה ישתנה – התושבים צריכים אותנו. סיעת מחוברים – מנותקים מהמציאות. הם היו צריכים להגיע לפה ויניב דרי חשוב לו רק כיסא וזה ביזיון”.

חבר המועצה טל אליהו, היה תקיף ותוקפני כלפי ראש העירייה גנדלמן: “בסוף פברואר אמור להיפתח משפטו של ראש העיר החשוד בפלילים.  אני קורא לו להודיע על התפטרותו. אני קורא לכל חברי המועצה להרים דגל אדום ולבקש מראש העיר להתפטר ולעזוב את עירנו בשקט. אני מברך את חברי ניר בן חיים, וחדור תקווה לקראת העידן החדש. השחיתות מאחורינו והיום אנו מבשרים לכל תושבי חדרה שאנחנו בדרך לתקופה חדשה ונפלאה”.

חבר המועצה שלמה בוזגלו הוסיף: “ראש עיר נמדד בתכונות שלא תמיד בולטות. פשטות, להסתכל בגובה העיניים, להקשיב, ללמוד, לדעת את היכולת לקבל ולא להיות זה שיודע את הכל על חשבון אחרים. התכונות האלה נמצאות אצל ניר. אולי אולי אנחנו לקראת עתיד שבאמת זה ראש העיר שהעיר חדרה צריכה. העיר הזו צריכה להמשיך לעבוד ולא יכולה לעצור”.

בהצבעה שנערכה בישיבת המועצה הצביעו 13 חברי מועצה בעד ואחד התנגד.  ניר בן חיים אמר לאחר ההצבעה בה מונה למ”מ ראש העיר בפועל: “היום המרגש בחיי. את דרכי התחלתי בעיריית חדרה כחשמלאי אומנם, אבל כך היה. כעבור מספר שנים הייתי יו”ר ועד העובדים ואחר כך יו”ר המרחב בהסתדרות. במקביל כיהנתי כמ”מ ראש העיר והיום אני סוגל מעגל. אני מודה לראש העירייה גנדלמן בציפייה לשיתוף פעולה מלא. אני קורא לכלל חברי המועצה, גם אלה שלא הגיעו או הצביעו נגד – לפעול לטובת העיר. לשם זה נבחרנו ואסור לשכוח זאת”.

צילומים מישיבת המועצה המיוחדת בחדרה: צילום מסך- עיריית חדרה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן