Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אמנות במושבה 2023 חוזר: אירוע התרבות הענק יתקיים בסוף השבוע בפרדס חנה-כרכור

אירוע האמנות נחשב לחג השנתי המשמעותי ביותר במושבה הקסומה בה מתגוררת קהילת אמנים ויוצרים ענפה תוססת ופעילה, ביניהם בעלי שם עולמי המציגים בגלריות נחשבות בארץ ובחו"ל | רישמו את התאריכים: 23-25.03.2023, פרדס חנה-כרכור

אירוע האמנות הענק “אמנות במושבה פרדס חנה- כרכור” שהפך במרוצת השנים למוסד עליה לרגל בקרב שוחרי תרבות ואומנות, משפחות והמוני מבקרים מרחבי הארץ, חוזר לקראת פסח 2023 בין התאריכים 23-25/3/2023 עם מספר שיא של כ- 120 מציגים ומציגות

אירוע האמנות נחשב לחג השנתי המשמעותי ביותר במושבה הקסומה בה מתגוררת קהילת אמנים ויוצרים ענפה תוססת ופעילה, ביניהם בעלי שם עולמי המציגים בגלריות נחשבות בארץ ובחו”ל. אחת לשנה האמנים מזמינים את הקהל לצלול לתוך עולם היצירה שלהם, כשהם מציגים לקהל את העבודות החדשות בביתם, בסטודיואים וחללי העבודה או במתחמים מרוכזים של כמה אמנים יחד.

האירוע מציע מפגש בלתי אמצעי עם האמנים והאמניות, שפע של סדנאות יצירה לכל הגילאים, הופעות אמנות ומוסיקה, קבלות שבת מוזיקליות ופעילויות לילדים, סיורי אמנות מרתקים משולבים בקולינריה מקומית משובחת, מפגשי שיח גלריה ומגוון אדיר של מתנות מקוריות לחג.

מאיה בן כהן – מייקו. צילום: ג’וד 
// שירה פרידמן- שוקדת. צילום: אלונה להב

השנה יזמנו מפגשי “שיח גלריה” בהם הקהל יפגוש את האמנים ויוכל ללמוד על מקורות ההשראה ליצירות, טכניקות העבודה,  אנקדוטות על חייהם ועוד. האמנים יציגו  תחומי אמנות מגוונים כמו קרמיקה וקדרות, ציור, עיצוב מוצר, פיסול, תכשיטנות, אמנות שימושית וחפצי נוי, צילום, זכוכית, אופנה ואקססוריז, צורפות ורוקחות טבעית.

במהלך האירוע יתקיימו מספר שיא של מעל 82 אירועים!  סדנאות אמנות,  ופעילויות מהנות לכל המשפחה כגון: סדנת רישום מהטבע, סדנת ציור דיוקן, סדנאות כתיבה, סדנת תיפוף, הדפסות רשת, יצירות לילדים ועוד. בנוסף, יתקיימו הופעות מוזיקה בסגנונות שונים כגון אלעד שודלר וגלובל גוד וייב, מופעי קרקס וקוסמות, הצגת תיאטרון לילדים של אורנה פורת ועוד.

העושר הקולינרי המאפיין את האזור יבוא לידי ביטוי עם פוד טראקס מיוחדים שיציעו מגוון רחב של טעמים כגון מטבח יפני, אוכל ביתי אותנטי, המבורגרים, כריכי בשר מהמעשנה, פרלינים טבעוניים ועוד.

// נוגה ספקטור – אמנות בפסיפס. צילום: גל ספקטור

במהלך האירוע יוצעו חמישה סיורים מובנים מסוגים שונים:

  • ליאור לב ארי בעלת המיזם Pardes.Hanna.Eat תציע שלושה סיורים שונים, אשר עוברים בין בתי האמניות והאמנים ומשולבים עם קולינריה מקומית משובחת ומגוונת. הסיורים מאפשרים הצצה לחיי הקהילה וטעימה מהיצירתיות שבאמנות והתשוקה שבעשייה.
  • שני סיורי אמנות נוספים יערכו על ידי חוה שומר, אמנית תושבת פרדס חנה. הסיור יכלול מפגש עם כ- 5 אמניות וביקור בתערוכה “רוח נשית בחוט ומחט” המוצגת בבית הראשונים. הסיורים בתשלום ובהרשמה מראש.

“אמנות במושבה” פרדס חנה -כרכור 2023.
חמישי-שבת   23-25/3/23  הכניסה חופשית.
חמישי 10:00- 20:00 שישי: 10:00– 17:00 שבת: 10:00- 20:00 .
פרטים נוספים ומידע לגבי האמנים, מיקומים, שעות הפעילויות, הרשמה לסיורים ועוד באתר : pardesart.co.il

// נטע ליבנה
// יעל מנחם – בלמיקה 
עדכון ראשון: 23.3.2023 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן