הכל מג'ינס: תערוכת אומנות אייקונית תפתח ב'מקלט 22' בחדרה

הפעילים במקלט22 גייסו מהקהילה ג׳ינסים ישנים, ביקשו לתת להם חיים חדשים ולתקשר דרכם. הקהילה התגייסה למאמץ ותוך שלושה שבועות בלבד הגיעו למקלט 22 מאות ג׳ינסים ישנים שאנשים הביאו מהארון שלהם

מי יודע, אולי הג'ינס שלכם הפך ליצירת אמנות? מקלט 22, בית האמנים של נוער וצעירים בחדרה-אגף נוצ"ץ, מזמינים אתכם ל"אייקעוני" תערוכת קיימות המציגה יצירות מג'ינסים שנזרקו לרחוב ומארח מיני תערוכות בנושא קיימות.

מדובר על תערוכה שלישית עליה עובדים עשרות בני נוער וצעירים הפעילים במקלט 22. לקראת התערוכה הנוכחית, הקבוצה החליטה להביא לקדמת הבמה את נושא הקיימות ולהזמין את אורחי התערוכה להצטרף לשיח בנושא וזאת באמצעות האמנות. מתוך ההבנה המשותפת לנזקים סביבתיים וליכולת שלנו למחזר ולהיטיב עם כדור הארץ, ומתוך המודעות הגדולה לצד הרצון להתנסות באמנות ועיצוב קיימותי התגבש לו הרעיון לערוך תערוכה מג׳ינסים ישנים.

תהליך העבודה על התערוכה כלל למידה מעמיקה אודות תעשיית האופנה שהינה התעשייה השנייה הכי מזהמת בעולם. הג׳ינסים – אותם מכנסיים מבד דנים שיש לכולנו בארון מיוצרים במפעלים במדינות עולם שלישי- בתהליך ייצור שמזיק לנהרות ונחלים. ההבנה שצבע האינדיגו של הג׳ינס מלא כימקלים, וכי תנאי העבודה במפעלים המיצרים את הג'ינסים הם קשים מאוד לפועלים הצעירים בהם- כל אלו הנן סוגיות חבריות ואקולוגיות שחשוב לצעירים הפעילים במקלט 22 להביא למודעות של הקהל הרחב.

הפעילים במקלט22 גייסו מהקהילה ג׳ינסים ישנים, ביקשו לתת להם חיים חדשים ולתקשר דרכם. הקהילה התגייסה למאמץ ותוך שלושה שבועות בלבד הגיעו למקלט 22 מאות ג׳ינסים ישנים שאנשים הביאו מהארון שלהם.

ג'ינס. צילום אילוסטרציה: pixabay

מה מחכה לכם בתערוכה? התערוכה מחולקת לשלושה מרחבים עיקריים:
המרחב הראשון הוא הג׳ינסים- יוצגו עבודות שעשרות הפעילים של מקלט 22 יצרו באמצעות ג׳ינסים, חלקם הם ניסוי וטעייה עם הבד וחלקם מעוררי שאלות בנוגע לתעשייה.
המרחב השני מורכב מחללים קטנים בהם חברי מקלט 22 משתפים בתוצרי תהליך החשיבה והעבודה שלהם בנושא קיימות, ובכניסה תוצג עבודה של אמנית אורחת כבוד של מקלט 22.
המרחב השלישי הוא חשיפה ראשונה ל״החושילינג״– החושה של מקלט22, חלל המוזיקה של הצעירים בחדרה בו יתקיימו ג׳אמים ובמות פתוחות בימי חמישי.

התערוכה תפתח ביום חמישי 10.02.22 19:30-23:00 'מקלט 22' רחוב הבנים 5 ותוצג עד תחילת מרץ – מוזמנים לתאם בה ביקורים מראש: צליל כהן 052-6466164, טורבינה מרכז צעירים חדרה 04-6331787. הכניסה חינם – כולם מוזמנים!

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן