Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אושרה להפקדה תוכנית התחדשות בשוק בחדרה עם 750 יח”ד ומסחר

אושרה להפקדה תוכנית התחדשות בשוק בחדרה עם 750 יח”ד ומסחר

התוכנית, במימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, כוללת תוספת של מאות יחידות דיור, וכן שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור במקום 55 יחידות דיור מתוכננות כ-750 יחידות דיור ואלפי מ"ר למסחר

אושרה להפקדה: הבוקר (25.1) אושרה התוכנית המפורטת להתחדשות עירונית במתחם השוק בחדרה. התוכנית, במימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, כוללת תוספת של מאות יחידות דיור, וכן שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור. היא אושרה להפקדה בוועדה המחוזית חיפה.

הועדה המחוזית חיפה החליטה להפקיד את התוכנית במימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, והיא כוללת תוספת של מאות יחידות דיור, וכן שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור.

התכנית נמצאת במרכז העיר חדרה, בסמוך ל”פיאצה” ברחוב הרברט סמואל. התכנית מקודמת על-ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, עיריית חדרה ומינהלת ההתחדשות העירונית.

המתחם גובל מצפון ברחוב הרברט סמואל, ממערב ברחוב רוטשילד, מדרום ברחוב אחד העם וממזרח ברחוב הגיבורים. בתחום התכנית המשתרע על שטח של כ-17 דונם, קיימות כיום כ-55 יחידות דיור, שטחי מסחר ומבנה של שוק עירוני שרובו אינו פעיל. במקומם מתוכננים כ-750 יחידות דיור, כ-7,600 מ”ר למסחר ומשרדים וכ-2,000 מ”ר למבני ציבור.

היא מציעה את חיזוקו של השוק העירוני, פיתוח ושדרוג המרחב הציבורי באזור ותוספת מבני ציבור, שטחים ציבוריים פתוחים ושטחי מסחר. כמו כן, מציעה התוכנית יצירת מדרחוב ברחוב רוטשילד שישלב שימושי מסחר ושימושים ציבוריים.

הדמייה: אוקא אדריכלים

אלעזר במברגר, מנהל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: “הפרויקט שאושר היום מגלם את הפוטנציאל של חדרה להתחדשות עירונית וצמיחה אדירה. חדרה צפויה להצטרף לרשימת הערים המובילות בהתחדשות עירונית בשנים הקרובות וזאת תוך שיתוף פעולה של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ,העיריה והמינהלת להתחדשות עירונית למען התושבים.”

עו”ד שגיא צוקרמן, ראש מנהלת ההתחדשות העירונית בחברה הכלכלית חדרה: “מדובר באחת התכניות המרכזיות בחדרה להתחדשות עירונית באמצעות פינוי בינוי שתבוצע במסלול רשויות ובמימון מלא של משרד הבינוי והשיכון . הפרויקט יכלול שימושים מעורבים עם מסחר ותעסוקה ושטחים נרחבים למבני ציבור כמו גם שטחים ירוקים ופתוחים נרחבים. בשנים האחרונות אנו רואים שיש זינוק בשיעור עירוב השימושים במסגרת תהליכי התחדשות עירונית וזה לא מפתיע. התחדשות עירונית לא מתחילה ונגמרת בהוספת דירות חדשות במרכזי הערים ויש לדאוג גם לכל השירותים והתשתיות הקהילתיות עבור התושבים. שירותים אותם יש לתכנן כך שיתפסו שטח מצומצם באזור בנוי וצפוף. המבחן של מרכזי הערים הוא מבחן האינטנסיביות שהיא הדבר המאפיין את הערים הטובות בעולם, – עירוב שימושים של תעסוקה ומסחר, מגורים, תרבות ופנאי, חינוך וספורט ועוד. לכך גם אנחנו צריכים לשאוף.”

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מפחיד לצאת מהבית: אחד מכל שני הולכי רגל הרוגים – הולך רגל ותיק; כמה בחדרה, אור עקיבא ופרדס חנה?

ב-20 במרץ 2024, בשעות הצהריים, נהרגה הולכת רגל בשנות ה-70 לחייה בתאונת דרכים באזור התעשיה ברחובות. הולכת הרגל הוותיקה נפצעה קשה מפגיעת כלי רכב ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים קפלן.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן