Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פלא של מקום לילדים ולהורים: מה מציע המרכז ההוליסטי החדש לגיל הרך בחדרה?

מאז הוקם לפני כשלושה חודשים, מספק המרכז ההוליסטי לגיל הרך בחדרה מגוון רחב של פעילויות ושירותים להורים וילדים בגילאי לידה ועד גיל 6 | בואו לגדול יחד במרכז הראשון מסוגו בארץ

לפני כשלושה חודשים, נחנך בטקס חגיגי ‘המרכז ההוליסטי לגיל הרך’ במרכז העיר חדרה. הקומפלקס הייחודי והחדשני מספק מענים פדגוגיים וטיפוליים לילדים מגיל לידה ועד גיל 6 וכולל שלושה גני ילדים, סניף דו קומתי של תחנת טיפת חלב ומרכז גיל רך – פ.ל.א (פוגשים. לומדים. אוהבים) ובו חדרי ייעוץ וטיפול פרטניים ודיאדיים, מרחבי מפגש ומשחקייה ייחודית המשלבת את נופי העיר המוכרים ומתקני מולטימדיה מתקדמים.

המרכז החדש והראשון מסוגו בארץ, המשתרע על פני 1,600 מ”ר הוקם בהשקעה אדירה של כ -18 מיליון שקלים במימון עיריית חדרה, משרדי הבריאות והחינוך והודות לנדיבותם של התורמים מקרן הארי וג’נט ויינברג באמצעות הקרן לפיתוח חדרה.

המרכז ההוליסטי הוקם מתוך הבנה כי הגיל הרך הוא זמן קריטי לפיתוח החזקות הקוגניטיביות, הרגשיות והחברתיות של האדם ולכן ישנה חשיבות אדירה בהתערבות בגיל זה כבר מלידה, זאת על מנת לאתר, לצמצם פערים ולממש את “תיבת האוצרות” האישית החבויה בכל ילד וילדה.

מתוך המרכז ההוליסטי לגיל הרך. צילומים: דוברות העירייה  

קהל היעד הינם תושבי העיר- הורים וילדים עד גיל 6, להם מוצעים מגוון רחב של פעילויות ושירותים שונים.

לגדול יחד- גן עם אמא/אבא
בוקר להורים ופעוטות עד גיל 3, הכולל משחק משותף במרחב נעים, פעילות מוסיקלית ותנועתית, משחקים התפתחותיים וייעוץ בנושאי חינוך הורות והתפתחות.

‘דלת פתוחה’
ייעוץ והדרכת הורים פרטנית בסוגיות התפתחותיות שונות בשיתוף השירות הפסיכולוגי החינוכי בעיר.

הרצאות וסדנאות להורים
מפגשי העשרה בנושאים שהכי מעסיקים הורים: שינה, רישום לגן עירייה, החייאת תינוקות, סמכות הורית, יחסי אחים, גמילה ועוד.

מועדון חופשת לידה
בוקר מעשיר להורים בחופשת לידה עם תינוקות, בכל שבוע מפגש בנושא אחר כמו: הנקה, ליווי התפתחותי, עיסוי תינוקות ועוד. המפגש כולל גם נשנושי בוקר ומתקיים בשיתוף פעולה עם תחום משפחות צעירות באגף נוצ”ץ.

בית להורות בצמיחה
תכנית שנתית להורים לילדים (שהבכור בניהם) עד גיל 3 המתאימה למשפחות שהמעבר להורות מלווה בקושי רב, משפחות שהמעבר להורות השפיע על התפקוד האישי והזוגי שלהן, ומשפחות שחשות בודדות וללא מעגל תמיכה.

מעיריית חדרה נמסר כי ברגע שמצב התחלואה יאפשר, ייפתחו תכנים נוספים עבור ההורים והילדים:

משחקייה פלוס+
מפגש אחה”צ המהווה זמן איכות להורים ולילדים: שעות סיפור, סדנאות יצירה, כושר, בישול ועוד.

מִשְׁחָקִָייָחַד
בילוי משותף להורים וילדים במשחקייה שנבנתה בקונספט ‘טיול סובב חדרה’ שבה סמלים חדרתיים מובהקים כמו הים, הפרדסים, דיונות החול ויער חדרה. מידי שבוע המשחקייה תיפתח לקבוצת גיל אחרת ותלווה ע”י מרפאה בעיסוק/פיזיותרפיסטית התפתחותית.

חדר הורים
בוקר פתוח להורים בחופשת לידה בו ניתן להיפגש, להכיר ולהתייעץ.

כלל הפעילויות בתשלום סמלי ובהרשמה מראש, תוך הקפדה על קבוצות קטנות ומתן מענה וליווי מקצועי רב תחומי.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן