Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בשעה טובה: רחוב ספינת אגוז באור עקיבא ייפתח לתנועה היום

כעבור שנה וחודש - אפשר להגיד מזל טוב: הכביש המחבר את אזור התעשייה עם שכונת היובל ומקצר את משך הנסיעה בין שני המתחמים ייפתח היום לתנועה. ויש גם צפי חדש לפתיחת רחוב ביאליק

לאחר כשנה וחודש: רחוב ספינת אגוז בשכונת היובל באור עקיבא ייפתח אחר הצהריים (שני) לתנועת כלי רכב ותחבורה ציבורית. הפרויקט שיצא לדרך ב-12.7.2020 יגיע היום לסיומו עם פתיחת הכביש שבשכונה הצפונית, החל מהשעה 16:00.

ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב ומנהל מחלקת תחבורה בעירייה איציק פתיתו מסרו היום כי הצפי לפתיחת כביש רחוב ביאליק הוא כעת אוקטובר בקרוב, בעוד פחות מחודשיים.

May be an image of sky, road, tree and street

כזכור, לפני כשבועיים פרסמנו כי תושבים באור עקיבא ובפרט המתגוררים בשכונת היובל הצפונית, שמו לב כי ניתן לנסוע ברחוב ספינת האגוז החדש המחבר בין השכונה ואזור התעשייה הצפוני, לאחר שמחסומים שהוצבו בכניסה כחלק מהעבודות בכביש – הוזזו הצדה.

אלא, שהחסימה חזרה למקומה, שני צדי הכביש, מאזור התעשייה ומשכונת היובל, נחסמו שוב. הסיבה: הכביש טרם נפתח לתנועה, ואלמונים הם אלה שהזיזו וקרעו את רשתות החסימה שמנעו את המעבר בימים האחרונים.

לדברי איציק פתיתו, “מדובר בפורעי חוק שהעיפו את המחסומים והחליטו לפתוח את הכביש על דעת עצמם. זה קרה בדיוק כשהקבלן יצא לחופשת חג, ולכן הקבלן הציב מחדש את המחסומים כשחזר מחופשת החג.

קראו גם >>
קבלו הצצה: שלב א’ של בניית וסלילת רחוב ‘ספינת אגוז’ באור עקיבא הסתיים [תמונות]
היכונו לעומסים ולסכנת תאונות: רחוב ביאליק דרום באור עקיבא ייסגר לתנועה
החלה סלילת הכביש ברחוב ביאליק החדש באור עקיבא
התוכנית להרחבת רחוב ביאליק באור עקיבא הופקדה, התושבים השתתפו בשיתוף ציבור
העבודות על הכביש העוקף בספינת אגוז באור עקיבא הופסקו – וחזרו: מה הצפי לסיום העבודות?
סוף סוף: החלו העבודות על רחוב ספינת אגוז באור עקיבא, הכביש נחסם, תחנות אוטובוס בוטלו

רחוב ספינת אגוז באור עקיבא || צילומים: מגדלור ניוז

עוד מסר פתיתו כי נקבע “סיור מסירה” בו נפגשו נציגי העירייה עם הקבלן ונבדקו מיקומם של סימוני הכביש, מעברי החצייה והתמרורים. כאמור, צפוי הכביש להיפתח היום, כאשר כך גם ישתנה מסלול התחבורה הציבורית שתוכל לחלוף במקום.

כבר בחודש אפריל האחרון נסלל החלק הראשון של ספינת האגוז וכעת מקווים תושבי אור עקיבא ובמיוחד תושבי השכונה הצפונית כי סיום העבודות יפחית את זמן הנסיעה בין השכונה לכביש 4 וממנו.

// עדכון ראשון: 26.7.2021

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מתנ”ס אור עקיבא יוצא לדרך עם הנהלה חדשה; איציק ניסימי יחליף את עו”ד שלום שבתאי

הוועד המנהל יורכב מהיו”ר, חבר מועצת העיר איציק נסימי, חברת מועצת העיר הילה לוי, עובדת העירייה לי אלבז ונציגי הציבור שבחרו חברי מועצת העיר, עינב חזן ואלעד מלכה. בנוסף אליהם, ייבחרו עוד נציגי ציבור וחברי החברה למתנ”סים באסיפת הוועד המנהל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן