Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

ישיבת מועצת העיר חדרה: בועז ביטון הודח, מלכיאל אלבז ושלמה בוזגלו סגנים [וידאו]

ישיבת מועצת העיר חדרה: בועז ביטון הודח, מלכיאל אלבז ושלמה בוזגלו סגנים [וידאו]

ישיבת מועצה ארוכה התקיימה (2.2) בעיר * במסגרתה הביא מ"מ ראש העיר ניר בן חיים את הסגנים שלו לאישור * הישיבה ברובה עברה ברוח טובה אך לא חפה לחלוטין מתאקלים

חבר המועצה בועז ביטון, מי שהיה סגן ראש העיר של צביקה גנדלמן, הודח מתפקידו (2.2) במסגרת הסכמים קואליציוניים חדשים של ראש העיר החליפי – ניר בן חיים. 13 הצביעו בעד, 6 הצביעו נגד. 

בהמשך, בישיבה נוספת, נבחרו המחליפים לתפקידים הבכירים במועצת העיר. בין היתר – מלכיאל אלבז נבחר למ”מ סגן ראש העיר בשכר בכפוף לאישור משרד הפנים וכן קיבל את תיק אגף שפ”ע (שיפור פני העיר).

חבר המועצה שלמה בוזגלו מונה לתפקיד סגן ראש העיר בשכר ברוב הצבעות ומנהל תיק אגף “נוצ”ץ” (נוער, צבא, צעירים ומשפחות צעירות). בוזגלו אמר: “ביקשתי לעמוד פה ולהיישיר מבט לציבור ולצוות פה, חברי מועצת העיר וכמובן למשפחתי. תמיד קיבלתי החלטות בניסיון לשמור על יושרה מקצועית. המעמד הזה הוא סוג של להחזיר לקרוביי על העמידה לצידי”.
בהמשך תקף בוזגלו את גדי אריאלי וקרא לו “אתה איש קטן”, לאחר שאריאלי סינן מספר הערות בזמן הדברים שאמר.

המינויים הגיעו בהמשך למינויים שאישרה המועצה בשבוע שעבר: חברי המועצה, טספאי אדרג’או, סדי בן דוד וצ’יקו וקנין מונו – המשנים לראש העיר, סגן ראש העיר רומן גישר מונה על תיק ההנדסה וחבר המועצה עו”ד טל אליהו כממונה על תיק החינוך.

“השינויים במועצה – לא בגלל נקמנות”

מ”מ ראש העיר ניר בן חיים: “אנחנו עושים את השינויים לא בגלל נקמנות אלא בגלל שאנחנו רוצים להתקדם ויש לנו עיר לנהל. אז תודה לך יניב. לגבי בועז ביטון- אנחנו חושבים שאתה ראוי ומתאים והרבה אנשים אוהבים אותך. אנחנו הולכים למהלך הזה בגלל הסכמים קואליציוניים. אנחנו עושים את זה בלב כבד אבל אנחנו צריכים וחייבים לנהל את העיר ועל זה כל המהלך. אין היום פוליטיקה. כל מי שעוסק בתחום מסויים – שימשיך לעשות את זה וייקבל ממני את הגיבוי”.

בועז ביטון אמר: “תודה לכולם על הפרגונים ועל דברי השבח. אנחנו לא הולכים לשום מקום, נשארים פה לשרת את הציבור בחדרה. מ-2013 הצטרפתי למועצה, עבדתי רוב השנים ללא שכר מלבד השנה האחרונה. עבדתי קשה לאן שהגעתי אבל זו הפוליטיקה. זו רכבת הרים, העיר פה והפוליטיקה דינאמית. מי שלא יודע להפסיד לא יודע גם לנצח. צריך לזכור ולשמור על ההומוגניות שלנו כבני אדם. אנחנו מאחלים לצביקה שיחזור עוד חצי שנה חזק, נקי וללא רבב”.

קודם לכן, חבר המועצה רונן הילף פתח ואמר כי “קיום הישיבה הנוכחית אינו חוקי על פי פקודת העיריות. לא קיבלתי את ההזמנה לישיבה על פי הדין. יש פגם מהותי וקיבלתי תשובה שיש בה פגם. ההזמנה צריכה להימסר 48 שעות לפחות לפני הישיבה”.

היועצת המשפטית לעירייה השיבה: “הייתה בעיה עם השעה. אפשר לתקן את הפגם. זה שהשאירו את הישיבה בשעה הזו – עמדנו ב-48 שעות”.

חבר המועצה יניב דרי, שמודח מתפקיד יו”ר המועצה, אמר: “הייתי כחצי שנה בתפקיד – תודה על האמון. ניסיתי להיות הוגן, ושיהיה בהצלחה לבא אחרי בניהול הישיבות”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן