כבר לא בלהבות חביבה: נבחר המיקום החדש של מועדון הברל'ה שייפתח מחדש

המועדון יחזור בקרוב לפעילות לאחר הפסקה של שנתיים. בעלי המועדון: "יחד ולמרות כל הקשיים שהגיעו בתקופה המשוגעת הזו החלטנו שמגיע ואף ראוי ש"ברלה" יחזור לפעילות ופעם נוספת יארח את מיטב האומנים על בימתו"

הוא חוזר: לאחר שעלו סימני שאלה עם הרבה תקוות בקרב חובבי התרבות והמוסיקה אמש (שני, 21.2) בחדרה, המושבות וסביבתן – זאת לאחר שמועדון הברל'ה בקיבוץ להבות חביבה העלה לחשבון הפייסבוק שלו תמונה מהמועדון ובתוכה נכתב: "שמעת? הוא חוזר!", פורסם היום (שלישי, 22.2) מיקומו של המועדון – שלא יחזור עוד לקיבוץ.  

המועדון ייפתח מחדש לאחר כשנתיים במתחם G ביקנעם. "אז אחרי שנתיים של דממה ואין סוף חוסר וודאות, יחד ולמרות כל הקשיים שהגיעו בתקופה המשוגעת הזו החלטנו שמגיע ואף ראוי ש"ברלה" יחזור לפעילות ופעם נוספת יארח את מיטב האומנים על בימתו", כתבו בעלי המועדון בעמוד הפייסבוק שלו.

// צילום: עמוד הפייסבוק של הברל'ה

"ברלה "הכפר" שלנו אמנם עזב את משכנו שבקיבוץ לטובת העיר אבל לא הרחיק מידי ויפתח בקרוב ממש ובהתרגשות גדולה במתחם G ביקנעם. לברלה המחודש שלנו פנים רבות, הוא אוהב מאוד את הכפר, אבל גם את העיר גדולה. בקרוב נציג לכם כאן מקומות נוספים אליהם תוכלו להגיע וליהנות מהתכנים והאווירה הכל כך ייחודית לברלה.

"במרכז העסקים עזריאלי שבחולון הברלה כבר נפתח לאירועים והופעות וממש בקרוב נעלה כאן את לוח האירועים שלנו. נרגשים לצאת לדרך הזאת יחד אין לנו ספק שהולך להיות משוגע".

מאות גולשים וחובבי מועדון המוסיקה וההופעות, שפעל במשך 13 שנה, הגיבו כבר אתמול בהודעות מפרגנות.

// הפוסט שפורסם היום, בעמוד הפייסבוק של הברל'ה

כזכור, בחודש יולי פרסמנו כי הקורונה ותקופת הסגר הממושך של עולם התרבות הכריעו את הכף – ומועדון הברל'ה שנסגר השאיר אחריו קהל בהלם.

"מועדון ברלה נושם את נשימותיו האחרונות…", נכתב אז בעמוד הפייסבוק של המועדון. "אנחנו סוגרים – כבר לא מתנגן לו השיר הנפלא של אריק איינשטיין יותר… אנחנו סוגרים כיוון שהקיבוץ לא מוכן להאריך את הסכם השכירות איתנו מעבר לשנה וקצת שנותר ולנו בשל צרכיו הדמוגרפים, ואנו לא מסוגלים לפתוח ולהקים המערכות המורכבות מחדש בעסק כה דורשני קשה, אחרי שנה וחצי של סגירה מאולצת ללא אופק כלכלי מסחרי ארוך טווח.

"ניסינו, רצינו, התאמצנו, לא הצלחנו. רצינו להודות לכם קהל אהוב ויקר , על 13 שנים מופלאות שהענקתם לנו בהצבעה ברגליכם, על האוירה הנינוחה שהענקתם למועדון, על הווייב המיוחד שיצקתם למעוננו. רצינו להודות לאומנים המופלאים שהסכימו ואהבו להגיע למועדון הקטן שלנו רק בשל הקהל המדהים שלנו".

// המועדון בלהבות חביבה שפעל עד לפני שנתיים. צילום ארכיון 

בין האירועים הבולטים של המתחם היה רגע חד פעמי במסגרתו שלמה ארצי נעתר לבקשת 40 אלף חותמים מהאזור והופיע בערב בלתי נשכח. "בכך נתן למועדון הקטן הכשר בד"צ אומני ישראל", מציינים בברל'ה.

"רצינו לקוד קידת תודה עמוקה לעשרות האמנים (ספרנו מעל 210 )נגנים , טכנאי סאונד , תאורה ובמה – על שכיבדתם , ריגשתם, חייכתם את המקום והקהל האוהד שלנו ושלכם. .אין מספיק ג'יגה במחשב למנות את כולם".

בהמשך, מודים בעלי המועדון לעשרות אנשים שהיו חלק מהמתחם, מסביבו ומאחורי הקלעים שלו. "אנחנו עומדים עצובים, דומעים, אך זקופים בגאווה רבה, עם כתר ברלה, מועדון קטן גדול שסוגר שעריו", ציינו עוד.

"הסגירה תעשה באותה התנהלות מכובדת בה התנהלנו תמיד – לא נשאיר חובה כלשהי לאיש, נותיר רק זיכרון טוב ממוניטין מדהים שבנינו יחד איתכם למותג – ברלה מיוזיק קלאב שיישאר שלנו בליבנו לעולם. תמשיכו ללכת להופעות, האמנים ,הנגנים, וציוותם הלוגיסטי זקוקים לכם ולמחיאות הכפיים שלכם", סיכמו דודי גודר גרשון קדמוני .

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן