Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

כתב אישום חמור: עשו שימוש בכרטיסי אשראי של אזרחים תמימים בהיקף של מאות אלפי שקלים (וידאו)

בתום חקירה סמויה שנוהלה ב- 8 חודשים האחרונים על ידי המשטרה, כתב אישום הוגש נגד שני תושבי הצפון שעל פי החשד הוציאו במרמה את פרטי כרטיס האשראי מאזרחים תמימים ועשו בהם שימושים בסך כולל של מאות אלפי שקלים

תלונות שהגיעו מחברות אשראי שונות ולפיהן בוצע שימוש בכרטיסי אשראי של אזרחים תמימים בהיקף של מאות אלפי שקלים – הוביל לפני מספר חודשים לחקירת משטרה אינטנסיבית. מהחקירה שנוהלה במפלג ההונאה של מחוז חוף והיחידה ללוחמה בפשיעה (יל”פ) מרחב אשר, עולה כי החשודים התקשרו לאזרחים, הציגו את עצמם כנציגי חברת דואר ישראל הודיעו לאותם אנשים שהגיעה אליהם חבילה אולם זו חזרה לשולח עקב אי דרישתם וביקשו מהם את פרטי כרטיס האשראי על מנת לחייב אותם על מנת לשלוח אליהם שליח עם החבילה.

בדרך זו, החשודים עשו שימוש בפרטי כרטיסי החיוב שקיבלו לידיהם רכשו באמצעותם מוצרים שונים דרך האינטרנט והזמינו אותם לכתובות שונות ולאחר שהשליח הניח את החבילה בכתובת על פי בקשתם, הגיעו החשודים לאסוף אותה.

בתוך כך, לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות שכללו גביית עדויות, שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים חשפו שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה את זהותם של החשודים במעשה ועם המעבר לשלב החקירה הגלוי עצרו לפני מס’ שבועות, את החשודים בביצוע המעשה, בני זוג תושבי נהריה (32,35) תושב מעלות (35), בעל ואישה תושבי קרית ביאליק (32,34) ועיכבו חשודים נוספים בחשד למעורבותם במעשים כל אחד על פי חלקו ובחיפוש שערכו השוטרים בבתיהם של החשודים נתפסו ממצאים רבים הקושרים אותם לעבירות המיוחסות להם. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, תגיש נגדם חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

במשטרה ממליצים: לא לתת פרטים על חשבון הבנק או כרטיס האשראי דרך הטלפון לאף אדם מאף גוף. במידת הצורך, לנתק את השיחה ולהתקשר לשירות הלקוחות; אין למסור קוד זיהוי שנשלח אליכם מחברת האשראי לשום גורם. לא למי שטוען כי הוא נציג חברת האשראי/בנק, וגם לא לבית עסק. הקוד נועד לטובת כך שהלקוח עצמו יהיה זה שיזין אותו באתר האינטרנט/אפליקציה של בית העסק. אף גורם מלבד הלקוח לא אמור לקבל לידיו את הקוד.

// צילומים: דוברות המשטרה 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן