Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

טרגדיה: סגן עמית איטח הובאה למנוחות בחדרה לאחר שנהרגה הלילה בתאונת דרכים בגליל המערבי

סגן איטח הועלתה לדרגת סגן לאחר מותה. משפחת איטח היא משפחה מוכרת וידועה בחדרה, ורבים מבני המשפחה שירתו כקצינים בצה"ל

בבית העלמין הצבאי שהחדרה הובאה היום בצהריים (ראשון, 6.2) למנוחות, סגן עמית איטח, חיילת מצטיינת, לאחר שנהרגה בתאונת דרכים קטלנית בלילה האחרון (בין שבת לראשון) בצפון. 

סגן איטח הועלתה לדרגת סגן לאחר מותה. כתב וואלה יואב איתיאל דיווח היום כי “משפחת איטח היא משפחה שורשית וידועה בחדרה, ורבים מבני המשפחה שירתו כקצינים בצה”ל. סבה של עמית, רב-סרן שמואל איטח, נהרג בעצמו בעת מילוי תפקידו כשכיהן כמ”פ בחטיבה 7 בזמן מלחמת יום הכיפורים, במהלך הקרבות באזור תעלת סואץ.

// צילומים: אתר פייסבוק

“הוא הותיר אחריו אלמנה בהיריון ושני ילדים נוספים – הבכור הוא אברהם, אביה של עמית. גם אחיו של שמואל איטח, יהושע, נהרג בתאונת דרכים בדרום הארץ במהלך שירותו במשטרה. אסון נוסף היכה במשפחה בשנת 1987, אז אחיין של שמואל ויהושע, הנער אברהם אבי איטח בן ה-14, טבע למוות בחוף בגבעת אולגה”.

עוד דווח בוואלה כי מאות בני אדם השתתפו בהלווייתה של איטח בבית העלמין הצבאי בחדרה, ביניהם ראש אגף המודיעין האלוף אהרון חליוה, קצינים בכירים מחיל המודיעין ופיקוד דרום, ממלא-מקום ראש עיריית חדרה מלכיאל אלבז, יו”ר יד לבנים בחדרה ציון בוסקילה, וראש המועצה האיזורית מטה אשר משה דוידוביץ.

May be an image of ‎text that says '‎לישראל ההגנה צבא מות על בצער מודיע סגן איטח, עמית ותמי אבי בת ראשון ביום תתקיים הללויה ההשש"¤×‘, א' באדר ה' 15:30 בשעה 2022 בפברואר 06 בחדרה. הצבאי העלמין בבית באדמית. ההשפחה בבית שבעה תשב המשפחה‎'‎

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה קטלנית הלילה בכביש 899 סמוך לצומת יערה, בין 2 כלי רכב פרטיים, במסגרתה נהרגה סגן איטח ברכב הפרטי ושניים נוספים נפצעו באורח קשה ובינוני.

כתוצאה מהתאונה, (עפ״י גורמי רפואה), נוסעת הרכב בת 20, מקיבוץ אדמית, נפצעה באורח אנוש, ו- 2 מנוסעי הרכב הנוספים תושבי קיבוץ אילון בני 21, נפצעו באורח בינוני וקשה, כאשר כלל הפצועים פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שם נקבע מותה של סגן איטח.

נהג הרכב הפוגע, תושב מזרעה בשנות ה- 20 לחייו, עזב את זירת התאונה ובהמשך נעצר. ביום חמישי הקרוב היתה אמורה סגן איטח לחגוג את יום הולדתה ה-21.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

תלונות חריפות על רעשים ממועדון בפרדס חנה-כרכור: “הבאסים דופקים את כל הבית”

תושבי השכונות הסמוכות למתחם אורוות האומנים, מתארים מציאות בלתי נסבלת של רעשים חזקים מהמועדונים באזור | לטענתם, גם פניות לבעלי המתחם ולמועצה לא פתרו את הבעיה | רינה רונן, תושבת שכונת אלה: “אין לנו אוויר. אם לא תהיה ברירה נפנה לבית המשפט” | המועצה: “הנושא בטיפול”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן