השתולל וקילל ב'הלל יפה' כי הועבר למסדרון וטוען: "נעצרתי ונמנע ממני טיפול רפואי"

תושב שאושפז בעקבות טיפול רפואי בהלל יפה חשוד שהתעצבן וקילל אחות ומאבטח בגלל שרצו להעבירו לטיפול במסדרון המחלקה * הוא נעצר ואז טען: הרגשתי לא טוב ונמנע ממני טיפול רפואי

צעיר מחדרה נעצר לפני מספר ימים לאחר שעל פי החשד, איים במהלך היותו מאושפז ב'הלל יפה' על אחות ועל מאבטח במקום ומאוחר יותר הפריע לשוטרים בעת מילוי תפקידם. התנהגותו הגיע על פי עורך הדין המייצג אותו – על רקע סירובו לעבור למיטה במסדרון המחלקה ולהיחשף לחולי קורונה.

על פי איש המשטרה, רס"מ רועי מסורי, בדיון הארכת המעצר, החשוד השמיע איומים כלפי האחות בשעות הצהריים. בהמשך לכך, כשהגיעו שוטרים לטפל באירוע, המשיך באיומים, התפרע, התנגד למעצר ובעט באחד השוטרים.

"החשוד נחקר, אישר שקילל אך הכחיש בתוקף איומים ואלימות והכחיש שאיים על האחות". עו"ד יניב דניאל שמייצג את החשוד טען כי ייתכן והוא נותק מאינפוזיה בעת המקרה ושאל האם נפתחה מצלמת הגוף של השוטרים שהגיעו למקום. הטוען המשטרתי אמר שכן.

החשוד עצמו שנכח בדיון התערב ואמר כי "הכל שקר. הייתי על הרצפה והשוטר בעט בי כשהייתי עם מחט ביד".

הלל יפה | צילומים: דוברות הלל יפה ומגדלור ניוז

עו"ד דניאל: "מרשי מקבל טיפול בכל כמה זמן בהלל יפה…מה שקרה הפעם זה שהאחות אמרה לו שהוא יועבר למסדרון ואת המשך הטיפול יקבל במסדרון והוא סרב לכך. נכון שהוא השתולל וקילל ולא הסכים לזה ונכון שלא היה צריך להתנהג ככה, אבל השאלה האם זו עבירה פלילית. הוא אמר לאחות שהוא בחור צעיר ולא רוצה להיחשף לכל חולי הקורונה במסדרון, ואז הגיעו השוטרים וניתקו לו את האינפוזיה מהיד, עיכבו אותו למסדרון וביצעו מעצר".

עורך הדין הוסיף: "לאחר 8 שעות כשהוא מתלונן כל הזמן על סחרחורות וכאבים בחזה, משטרה חדרה והקצין התורן סירבו לפנות אותו לבית חולים וזאת בניגוד לנוהל… במיוחד כאשר יש לו היסטוריה רפואית….והם ממשיכים לחקור אותו כשהוא תחת כאבים ושעות ארוכות….העבירות פה מגלמות התנהגות לא מכובדת אך יכול להיות שהכאבים הובילו אותו למקרה קיצון בו הוא מקלל ומשתולל, אבל לא מדובר בעבירות שמצדיקות הארכת מעצר".

השופט אהוד קפלן שעיין בחומרי החקירה אמר כי "שום חלופת מעצר אינה באה בחשבון כי אם החשוד ישהה במעצר בית הוא יוכל לתאם גרסאות עם אחרים שצריכים להיחקר גם הם". בהתאם לכך האריך השופט את מעצרו של החשוד ביממה והורה כי ייבדק על ידי רופא.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן