אור עקיבא: הושחתו שלטים של סוכני נדל"ן על הגדר המקיפה את מתחם "הביג" העתידי

סוכני הנדל"ן מנסים לפרסם את עצמם תחת כל עץ רענן, תרתי משמע. הפעם - תליית שלטים על גדר ארעית ו-ונדליזים מכוער, נגלה לכל מי שהלך לאחרונה ברחוב מיכאל גלפינשטיין, הרחוב בו יושב תיכון עתידים

אור עקיבא בתנופה – זה כל אחד יודע כבר שנים ארוכות. לפחות מבחינה נדל"נית. בעוד שהחודש נחנכה הכניסה לשכונת 'אור ים' הדרומית, פרויקטים נוספים נבנים בימים אלה במרכז העיר ובצפונה.

כך למשל, מתחם הביג העתידי שנבנה במרכז העיר ממש ממול לכיכר המזרקה ולהיכל התרבות. מדובר בשטח חולי הגובל עם פרויקט הדיור החדש בדוד המלך בצידו האחד, שכנות נוף ים בצד השני ותיכון עתידים מדרום.

מי שהם עוד נדבך בסיפור הם סוכני הנדל"ן שמנסים לפרסם את עצמם תחת כל עץ רענן, תרתי משמע. מחזה ביזארי כזה, של תליית שלטים על גדר ארעית ו-ונדליזים מכוער, נגלה לכל מי שהלך לאחרונה ברחוב מיכאל גלפינשטיין, הרחוב בו יושב תיכון עתידים.

ביג אור עקיבא: כך צפוי להיראות המתחם שייפתח בעתיד בעיר

על הגדר המקיפה את מתחם בניית הביג, תלו לפחות שלושה סוכני נדל"ן שלטי פרסום עצמיים – ואלה מצאו את עצמם, לפחות על פי שיטוט במקום השבוע – על הריצפה או קרועים ומרוטשים.

מי אחראי לזה? סביר להניח שמדובר בצעירים משועממים אבל כמובן שאי אפשר לדעת. מה שכן, מצלמות אבטחה מצויות ממש בפינת שטח הבנייה של הביג, אך אלה לא בטוח היו יכולות לקלוט את מבצעי הוונדליזים. וסוכני הנדל"ן, הם יאלצו לתלות שלטים במקומות קצת פחות מועדים לפורענות.

ומה בנודע לאותו מתחם "ביג" העתידי באור עקיבא? כזכור, לפני שנתיים פרסמנו כי מרכז הקניות “ביג” ייפתח באור עקיבא, כאשר שלט שהוצב בסמוך לתיכון “עתידים” ושכונות “נוף ים” ו”מבואות קיסריה” הוצב אז ובישר על הקמת מתחם הקניות הגרנדיוזי במהלך שנת 2020. שנת 2020 כבר הסתיימה, וככל הנראה הקורונה נתנה אותותיה ודחתה את הפתיחה.

הפתיחה המסתמנת כעת, על פי אתר האינטרנט של החברה צפויה בסוף שנת 2023. על פי ההדמיות, צפוי להיפתח במקום “ביג טאוורס”, שנראה כמתחם משרדים גדול, זאת בנוסף לחנויות ושטחי מסחר.

“ביג” הינה הקבוצה המובילה בישראל בפיתוח קונספט מרכזי הקניות הפתוחים והלייף סטייל. הקבוצה מפעילה ומנהלת כיום 22 מרכזי קניות וקניונים בישראל – אחד נמצא באזורינו, ביג פרדס חנה – ועוד 5 תחת פיתוח, המשתרעים על פני כ-310 אלף מ”ר.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"אי אפשר להיות בפארקים": המטרד שמשגע את התושבים באור עקיבא

תושבים רבים בשכונת אור ים הלינו בימים האחרונים על מטרד יתושים וחרקים מעופפים בפארקים ורחובות בשכונה, דבר שלא מאפשר בילוי ויציאה לשטחים הפתוחים לזמן ממושך | העירייה: "ערכנו ניתור ברחבי העיר ובפרט בשכונה ולא נמצאו ממצאים חריגים או מקורות מים עומדים"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן