Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

עיריית אור עקיבא יוזמת יום ניקיון בשיתוף התושבים שמעורר ביקורת: “למה אנחנו צריכים לנקות במקום העירייה?” [וידאו]

יום ניקיון שמתכנן אגף שפ"ע בעירייה ב-11.8.2021 מעורר בקרב התושבים זעם על רקע טענות קשות של תושבים במשך תקופה ארוכה, על שירותי ניקיון עירוניים שאינם מתפקדים כראוי ושירות תברואתי לקוי

אגף שפ”ע בעיריית אור עקיבא פרסם היום כי הוא יוזם יום ניקיון עירוני בשיתוף התושבים – והדבר עורר ביקורת בקבוצות הרשתות החברתיות. 

יום הניקיון העירוני מתוכנן ל-11.08.2021, יום אשר יחולק לשניים, בשעות הבוקר בין 08:00-11:00 ואחר הצהריים בין 17:00-19:00. “כולנו לוקחים חלק במהפכת ניקיון של העיר”, נמסר מאגף שפ”ע.

באגף מציינים כי מי שייטול בו חלק הם תושבי אור עקיבא, עובדי עירייה, מוסדות סמך של העירייה, בעלי עסקים, מפעלים, שיטור עירוני, מתנדבים ונאמני ניקיון. “את ואתה, כולנו יחד מתכנסים להפנינג של יום ניקיון ושיפור פני העיר שלנו!”, הוסיפו.

May be an image of ‎1 person, grass and ‎text that says '‎עיריית אורעקיבא רואחריהן ב-1.8 כולנו לוקחים חלק ביום הניייון העירוני 17:00-19:00 08:00-11:00 08:00 בחסות: מ"מ ראש העיר מר שמחה יייפפוב לפרטים והרשמה, אגף שפ"ע: 073-2170539‎'‎‎הפרסום שעורר מחלוקת

בקרב התושבים עורר היום המתוכנן ביקורת – זאת על רקע טענות קשות של תושבים במשך תקופה ארוכה, על שירותי ניקיון עירוניים שאינם מתפקדים כראוי ושירות תברואתי לקוי.

ברשתות החברתיות התייחסו תושבים למיזם העירוני וטענו כי יש ,להפסיק את חיובי הארנונה בעיר על מנת שתושבים יתחילו לבוא ולנקות במקום העירייה”. תושב אחר ציין כי “מהלך כזה עושים כמהלך חינוכי לתלמידי בתי הספר, לא כמהלך שמחליף את תפקיד העיריה”.

כזכור, לפני שבועיים נערכה “מחאת הזבל” בעיר במסגרתה תושבים, ביוזמת קבוצת “אור לעקיבא”, יצאו בשיירת מכוניות מרחבת היכל התרבות לכיוון העירייה עם שקיות אשפה, במחאה על הטיפול הלקוי בתחום התברואה והניקיון בעיר ובדרישה להוספת עובדי ניקיון לעירייה.

צפו ב”מחאת הזבל” מלפני שבועיים שהעברנו בלייב >>> 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן