אלון עדר מפרדס חנה-כרכור בסינגל חדש: "העולם שלי התהפך השנה" (וידאו)

השירים באלבום החדש שצפוי לצאת בהמשך, מדברים מתוך החוויות שעבר השנה: עליות, ירידות, פינות, שיאים, אהבות ואכזבות | השבוע שחרר עדר את "אהבה עצמית" | האזינו

בשנה האחרונה העולם של המוסיקאי והזמר אלון עדר, בנו של הגיטריסט יהודה עדר – התהפך. אלון עבר פרידה עם שלושה ילדים ויצא שונה לחיים. "התחלתי לכתוב שירים ממקום אחר והבנתי שאני צריך לעשות את האלבום הזה סולו", הוא מספר השבוע. "כתבתי לקבוצה של הלהקה בווטסאפ שאני מרגיש צורך לעשות אלבום לבד והם ענו בלבבות". 

השירים באלבום החדש שצפוי לצאת בהמשך, מדברים מתוך החוויות שעבר השנה: עליות, ירידות, פינות, שיאים, אהבות ואכזבות. "באמת הרגשתי שאני חי בתוך פיגוע יפייפה, צמא לראות מה אגלה ביום הבא ואת הכוח בתרגום הרגשות הקיצוניים לתוך שירים. לראשונה עבדתי עם מפיקים".

את ׳אהבה עצמית׳, הסינגל הראשון מתוך האלבום ששוחרר השבוע, הפיק עיליי אשדות, בנו של יזהר אשדות. "יש לו כישרון נדיר לשלב בין חום לאלקטרוניקה, כמו שהוא עושה עם נונו. נפגשנו והתחלנו לעבוד על השיר ותוך כדי עבודה הוא אמר שחייבים להוסיף פזמון וככה ישבנו, שיכתבנו ופיצחנו את השיר מחדש יחד".

האזינו לסינגל החדש "אהבה עצמית" של אלון עדר (מתוך עמוד היוטיוב של אלון עדר

// אלון עדר. צילום: אדוה דרור

גם יהודית רביץ, אחת היוצרות הגדולות והמוערכות במוסיקה הישראלית משתפת פעולה עם עדר. "היא קפצה באחד הסשנים לאולפן לקחת משהו שהיא שכחה ושאלתי אותה בהומור, בהנחה שזה לא יתאים לה, אם היא תרצה לעשות קולות בשיר, היא ענתה בהתלהבות שכן והתוצאה מרגשת מאוד.

"אני רגיל לחשוף את עצמי בשירים אבל הפעם החשיפה היא גדולה יותר ונאבקתי תקופה בין המקום בו אני רוצה לשמור על האנשים הקרובים אליי לבין חופש ביטוי, אז קבלו את האלבום ואותי בעדינות בבקשה. תודה".

 

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן