Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אורן סולומון-לב טוב מאור עקיבא משתתף בעונה החדשה של ששטוס בערוץ הילדים: “נעשה הכל כדי לנצח”

אורן סולומון-לב טוב מאור עקיבא משתתף בעונה החדשה של ששטוס בערוץ הילדים: “נעשה הכל כדי לנצח”

"אני יודע שהולכת להיות עונה מעניינת, תחרותית, מגוונת ואנחנו מתכוונים לנצח" * קפטן כיתה ה/1 מבית ספר "נחמיה תמרי" באור עקיבא מככב בעונה החדשה של תכנית המשימות הוותיקה לילדים - ומכוון הכי גבוה שאפשר כדי שכיתתו תטוס לחו"ל

בפרק ההבכורה של ששטוס הוא רץ אל האולפן כמו כל יתר חבריו לנבחרת הקפטנים של כיתות ה’. בפרק השני כבר דיבר למצלמה, במסגרת משימת “מפעל ההמבורגר הכי אקסטרימי בעולם” – כשרגליהם של כולם קשורים והם תלויים אחד בשני. 

היה קשה להיות קשורים ברגליים, אנחנו לא כל כך מכירים אחד את השני וממש צריך לסמוך פה אחד על השני, שלא ניפול”, סיפר באותו פרק אורן סולומון לב-טוב, קפטן כיתה ה’ 1 מבית ספר “נחמיה תמרי”, שגריר הכיתה בעונה החדשה של “ששטוס” שחזרה לערוץ הילדים בחודש האחרון לאחר כ-8 שנים של העדרות.

// “אני יודע שיש כיתה שלמה מאחוריי”. סולומון-לב טוב. צילום: מקס פבזנר 

העונה החדשה עלתה עם המנחים החדשים עומר חזן וירדן ויזל ואיתם טל מוסרי ודילן דרור. קיר הגורלות חוזר, כמו גם חדר החושך ואיתם 16 קפטנים וכיתות מרחבי הארץ שיתחרו על הפרס הגדול – חופשה חלומית עם כל הכיתה.

“הגעתי בעקבות יהלי’ ידידה שלי מהכיתה שרצתה שהכיתה תיבחן לשטטוס”, מספר השבוע סולומון לב טוב למגדלור ניוז. “כמה תלמידים עשינו אודישן ולשמחתי הודיעו לי שהתקבלתי להיות הקפטן. אני מאוד מקווה לעשות הכול למען הנצחון כי אני יודע שיש כיתה שלמה מאחורי.

“החברים מהכיתה מאוד מעודדים, תומכים ומלאי מוטביציה לנצח בתחרות. אני יודע שהולכת להיות עונה מעניינת, תחרותית, מגוונת ואנחנו מתכוונים לנצח”.

אורן (10.5) נזכר ברגע הבשורה שהתקבל לעונה החדשה – רגע מרגש ומשמח במיוחד. “ההפקה התקשרה לאבא שלי להודיע לו שהתקבלתי. הוא סיפר לי ואני הודעתי למורה ולמנהלת ששמחו מאוד מאוד על ההשתתפות של שלי ושל הכיתה.

“גם בבית ההורים שלי והאחים מאוד תומכים בי. כל המשפחה המורחבת מאוד מתרגשת מההשתתפות בששטוס”. אורן מספר שהוא מתחבר לטיולים בטבע, טיולים עם חברים מהכיתה ועם “החבורה שלו”, לשחק במשחקי טלוויזיה, ואוהב במיוחד בעלי חיים. בביתו המשפחה מגדלת כלב ו-2 תוכים.

// מנחי העונה החדשה של ששטוס. צילום: משה נחומוביץ

“אנחנו כיתה תחרותית שאוהבת לנצח”

ששטוס הוא שעשועון הילדים מהפופולארים בטלוויזיה בישראל במסגרתו כיתות שונות מרחבי הארץ מתחרות במשימות ידע, זריזות, כוח עוד. זו התוכנית הוותיקה ומהנצפות ביותר לילדים, היא שודרה במשך 21 שנים ברציפות והנחו אותה כל כוכבי ערוץ הילדים האהובים בהם טל מוסרי, עודד מנשה, מיכל ינאי, אפרת רייטן, דנה דבורין, קובי מחט, תום אבני, דון לני גבאי, עודד פז, דנה פרידר, רוני דואני ועוד.

התוכנית שודרה ברצף משנת 1994 ועד 2014 כשבכל שנה הפורמט התפתח, השתנה והתעדכן בהתאם לעולם התוכן של הילדים. התכנית משודרת בימי ראשון ורביעי בשעה 15:30, בערוץ הילדים, ב-BIGI בפרטנר tv ובספריות ערוץ הילדים ב-VOD.

“הכיתה שלי היא כיתה מאוד מגובשת”, הוא מספר עוד. “מיכל המורה שלנו דואגת שיהיו המון פעילויות משותפות, יש הרבה כבוד בין התלמידים וחברות טובה. אנחנו כיתה תחרותית שאוהבת לנצח במשימות תמיד. אני הולך לתת את כל מה שאני יכול כדי לקחת את הכיתה שלי לחו”ל”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן