Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הסטנדאפיסטית הדר לוי: “העולם נהיה וירטואלי, אבל פנקס החיסונים הוא עדיין פנקס. באיזה שנה אנחנו?” (וידאו)

לוי תנחה ביום שני הקרוב (12.3.2023) בפרדס חנה-כרכור את האירוע המרכזי ליום האישה ותארח 5 הרכבים נשיים מקומיים | בתחילת החודש, סיפרה לוי, דתל"שית, על ביקוריה בשבת אצל הוריה: "בכל פעם שאני נוסעת להורים שלי לשבת אני מתפקדת על תקן גוי של שבת"

הסטנדאפיסטית הדר לוי תתארח ותארח באירועי יום האישה בפרדס חנה-כרכור. במסגרת “חגיגה נשית במושבה” (יום שני, 13.3.2023, 20:00, מרכז אמנויות הבמה מתנ”ס פרדס חנה-כרכור) תנחה, תשלב קטעי סטנדאפ ותארח לוי 5 הרכבים נשיים מקומיים על במה אחת ומבטיחים גם הפתעה במהלך האירוע.

לוי נולדה וגדלה בבית שאן להורים שעלו ממרוקו, בת בכורה מבין שישה אחים. בנעוריה למדה בתיכון אולפנה צביה בעפולה. לאחר שירותה הצבאי למדה בחוג לתיאטרון באוניברסיטת חיפה, שם הופיעה במספר תפקידים שונים במחזות מאת פרנץ קסוור קרץ, חנוך לוין, מולייר ועוד. היא התפרסמה לראשונה בשנת 2004 כשהשתתפה בתוכנית המציאות “האקדמיה לצחוק”, ששודרה בערוץ ביפ ובערוץ 2 ואותה סיימה במקום השלישי. מאז היא השתתפה בתוכניות, סדרות, פינות צחוק בתוכניות ועוד בטלוויזיה, ואף מלמדת משחק קומי.

הדר לוי, 2008// הדר לוי. צילום: ויקיפדיה

במסגרת הפודקאסט שהיא מגישה יחד עם דרור רפאל, “לא סותמים”, התייחסה לאחרונה הדר לפנקס החיסונים במערכת החינוך. ” כל העולם נהיה וירטואלי, הבן שלי צריך להתחסן ולהביא פנקס חיסונים”, היא סיפרה. “זה ממש פנקס. באיזה שנה אנחנו חיים? מה, אני צ’ארלס דיקנס?”.

בפוסט שכתבה בפייסבוק בתחילת החודש, סיפרה לוי כי בשבת ביקרה בבית הוריה הדתיים, וסיפרה בהומור שאביה מנצל את העובדה שהיא חזרה בשאלה, ומשתמש בה כ’גוי של שבת’, והפעם הוא ביקש ממנה לבדוק מה קורה בעולם. “בכל פעם שאני נוסעת להורים שלי לשבת אני מתפקדת על תקן גוי של שבת”, היא כתבה בפוסט. “כלומר אבא שלי משגע אותי לתת לו עדכונים על המצב. לא משנה אם שבת נכנסה לפני חצי שעה. הוא : מה קורה בחדשות? ואני כל פעם מתעצבנת די אבא אין עדכונים”.

“אבא שלי הסתכל עלי ואמר: תתביישי”. בהמשך תיארה: “גם אתמול הוא שיגע אותי כל השבת. מה קורה באוקראינה מה קורה ברוסיה מה קורה מה קורה עד שהתפרצתי וצעקתי אבאאא לא קורה כלום כלום כלום כלום!! ואז יצאה שבת פתחנו טלוויזיה הכותרת: בנט נפגש עם פוטין בשבת.” הסטנדאפיסטית סיימה את הפוסט בפאנצ’ – מה קרה אחרי שסיפרה לו שבנט נפגש עם פוטין בשבת?, “אבא שלי הסתכל עלי ואמר: תתביישי.”

@hadarlevi.official

מה מכוניות חשמליות עכשיו תגידו לי? #מצחיק#מכוניתחשמלית#צחוקים#הדרלוי#סטנדאפ

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey

@hadarlevi.official

חושבים שהתקבלתי? #אימא#אימהות#מצחיק#הדרלוי#צחוקים

♬ Funny Song – Cavendish Music

// סרטונים מתוך עמוד הטיקטוק והפייסבוק של הדר לוי

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן