Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

האישה נפרדה מתושב אור עקיבא, שיצא להתקפה מכוערת באי-מייל: “מגעילה, להקיא עלייך”

תושב אור עקיבא, שחווה פרידה מבת זוגו, לא הרפה: על פי כתב אישום שהוגש נגדו הוא הטריד אותה במספר רב של מיילים תוך שהוא מאיים עליה ועל בן זוגה החדש

תושב אור עקיבא שהיה בקשר רומנטי על אישה – הסתבך כאשר הם נפרדו. הרבה באשמתו, שכן הוא החל להטריד אותה באמצעות מיילים ארוכים.

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט השלום בחדרה בחודשים האחרונים, י’, תושב העיר בן 51, היה בקשר זוגי עם אישה במשך 5 שנים.

מיד לאחר הפרידה ובמשך שלושה חודשים, כך על פי חקירת המשטרה, הטריד י’ את האישה באמצעות אימיילים והודעות טקסט לנייד.

בפעם אחת, שלח לה מייל בחמישה ל-9 בבוקר ואז כתב לה: “תביני…אני לא שם…את שוב הוצאת רעל ורע. אני רציתי לסיים וביפה. ניסיתי לפייס בהתחלה, הצפת הכל ברע…פרשתי..את לא עצרת ולא הפסקת”. בתגובה היא כתבה לו שיירסן את עצמו ואת האלימות שבו והוא השיב לה: “בבקשה…פליז…אל תתלונני במשטרה”.

חלפו 9 ימים וי’ שלח לאישה  מייל נוסף: “אני יכול להגיע אלייך בכל דרך ובכל צורה, אפילו עד סוף העולם….תקראי, יש מצב שלא תשמעי ממני בחיים…לאחר שאסיים עם השאריות שלנו….אני דואג לדברים שלך רק עוד קצת. ואני עדיין לא תפסתי גובה עלייך. אל תרגישי גבוהה, כי הנפילה משם כואבת…”.

המיילים האובססיביים לא הפסיקו. יממה מאוחר יותר שלח י’ לאישה מייל ארוך ותוקף, ובין היתר כתב לה “אני לא מתייחס לרבע ממה שאת אומרת….יכול להעליב אותך ולתת לך לבכות….אני שכחתי אותך ומחקתי הכל….אני שם פס על המקום שבו את נמצאת….האגו שלך שווה לתחת כי את בתחתית הסולם…”.

באותו הערב שלח מייל נוסף: “…את מגעילה שבא להקיא…תטפלי בעצמך יא גועל נפש…הייתי ג’נטלמן ובאתי להחזיר לך דברים…אמרתי לך שאני יותר חכם ממך…תארתי לעצמי שאת דוחה וזונה…אבל לא עד כדי כך”.

בהמשך, הטריד הנאשם גם את בן זוגה החדש של האישה ואיים עליו בצורה חריפה. הוא הואשם באיומים והטרדות ובכתב האישום ישנם שישה עדים. לדיון הראשון בבית המשפט אגב, הוא לא התייצב. התיק ימשיך להתקיים בימים אלה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן