Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הגר פרי יגור מאיצה את תוכנית אזור התעסוקה “אילנות” בפרדס חנה: “צפוי להניב הכנסות כפולות”

על פי ראש המועצה, שהתניעה את התהליך עוד ב-2020, אזור תעסוקה אילנות יהווה עוגן כלכלי משמעותי לפרדס חנה כרכור

בפרדס חנה-כרכור הוחלט להאיץ את הקמת אזור התעסוקה החדש “אילנות”, תוכנית שפורסמה לראשונה לציבור בתחילת 2020. כך הודיעה טרם החג ראש המועצה הגר פרי יגור, שהציגה בפני חברי הנהלת העיר תוכנית מפורטת אודות המרכז החדש שצפוי לקום. התוכנית תכלול הסטת תקציבים בהיקף של מיליוני שקלים לקידום מתחם התעסוקה החדש, והוא צפוי להניב למועצת פרדס חנה הכנסות כפולות מגביית היטלים וגביית ארנונה שנתית.

את התוכנית, שתתפרש בצפון מערב המושבה, יזמו המועצה יחד עם בעלי קרקע פרטיים. התכנית כולה תואמת את תכנית המתאר החדשה של פרדס חנה-כרכור בכל הנוגע לקביעת ייעודי הקרקע ועקרונות התכנית שנקבעו. התכנית אף אושרה למתן תוקף ב-2019 בוועדה המחוזית לתכנון ובניה.

בהודעה שהוציאה פרי יגור היא ציינה כי “פרדס חנה כרכור היתה מקובעת להחלטות שעשו לה מעל הראש, כשהיא נותרת פסיבית בצד והגיע הזמן לשנות את אופן ההתנהלות, לנקוט עמדה ולהעז. אנחנו ורק אנחנו כאן כדי לדאוג לעתידנו הכלכלי. אם נשב ונחכה לתקציבים והחלטות שום דבר לא יקרה, בטח לא בזמן הקרוב ואנחנו כבר שנים במצוקה כשפחות מ-30% ממקורות ההכנסה שלנו הם מארנונה עסקית – ככה זה כשמעמיסים עוד ועוד יחידות דיור ללא הלימה לפיתוח מוקדי תעסוקה ומסחר”.

עוד מוסיפה פרי-יגור, כי “שנים התפארנו ב’תקציב מאוזן’. בעוד, שהיישוב הלך ודעך לתוך עצמו ברמת התחזוקה. אולם, ישוב שלא מפתח ומגדיל את מקורות ההכנסה שלו. במקביל קולט עוד ועוד תושבים, גוזר על עצמו קיפאון שירותים ולבסוף נסיגה. אנחנו בקרב בלימה ללא ספק בנקודת זמן קריטית. פערים שאנחנו מצמצמים היום תוך שינוי סדרי עדיפויות משמעותי אבל אנחנו צריכים בכל רגע לזכור שקרנות הרשות הן לא הון בלתי מוגבל. צמיחה ועודף הן לא מילים גסות”.

תשריט מתוך תוכנית אזור התעסוקה “אילנות”

באזוה”ת החדש ‘אילנות’ כלולים כ-414 אלף מ”ר לתעסוקה עתירת ידע, ירוקה ומקיימת. בהיותו של המתחם בבעלות פרטית, הדבר מהווה יתרון משמעותי ליזמים ובעלי חברות המעוניינים להקים בית קבע לחברותיהם. אזור התעסוקה יחובר לתשתית התחבורה הארצית. המיקום המיועד הוא בסמוך לתחנת הרכבת פרדס חנה –כרכור. כך גם הקרבה לכביש 4 ומספר דקות נסיעה מכביש 6.

“קידום אזוה”ת החדש מצטרף לשורה של צעדים שאנו מקדמים במקביל ובהם הרחבת אזור התעסוקה הצפוני (תדהר) בשתי תכניות בניין עיר חדשות שבהן כ-500 אלף מ”ר חדשים לתעסוקה, למעשה בערך פי ארבע מזכויות הבנייה הקיימות. מהפך! באזור שהכי מגיע לו מתיחת פנים ושדרוג לעסקים שקיימים שם כבר 60 שנה אם לא יותר”, חתמה ראש המועצה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן