Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

פרויקטים חדשים בחדרה: 530 דירות בשכונת רסקו, ו-274 דירות בגדוד העברי באולגה

ההודעות על פרוייקטים חדשים של פינוי-בינוי והתחדשות עירונית בחדרה ממשיכות לזרום * השבוע פרסממו שתי חברות נדל"ן על תחילת קידום פרויקטים בהיקף של למעלה מ-700 יחידות דיור

חברת הנדל”ן ‘אאורה’ הודיעה השבוע (שלישי) כי נבחרה על ידי נציגות הדיירים לבצע פרויקט התחדשות עירונית במתחם הרחובות פרנק, שמעוני דוד וצפרה בשכונת רסקו בעיר חדרה. במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 96 יח”ד קיימות במספר בניינים ישנים שבמתחם, ותחתם יוקמו 3 מגדלי מגורים מודרניים של כ-26-40 קומות עם כ-530 יח”ד חדשות, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה.

למתחם מקודמת תכנית בניין עיר חדשה, בתמיכת העירייה, שאושרה והופקדה בוועדה המחוזית. כעת בכוונת החברה לקדם מול עורכי הדין של הדיירים הוותיקים הסכם פינוי בינוי ולהתחיל בהחתמת בעלי הזכויות במתחם על ההסכם. במקביל, החברה תמשיך לקדם את התוכנית בוועדה המחוזית.
להערכת אאורה, התוכנית צפויה לקבל תוקף במהלך השנה הקרובה, כך שהחברה תתחיל בבניית ושיווק הפרויקט כבר בשנת 2023.

מנכ”ל ובעלים אאורה, יעקב אטרקצ’י אמר השבוע כי “אנו ממשיכים להתרחב באזורי ביקוש בהם ישנם מחירים אטרקטיביים למשפחות צעירות. הפרויקט החדש בחדרה הוא הפרויקט השלישי שלנו בעיר, זאת לצד פרוייקט נחל פרת המצוי בהליכי בנייה מאוד מתקדמים ופרויקט חדרה סיטי בו נמכרו למעלה מ-200 יחידות דיור, המהוות כמחצית הפרויקט. הפרויקט החדש צפוי להיכנס לתוכנית העבודה של השנה הבאה, מאחר ומנהלת הדיירים שהוקמה יחד עם אנשי מקצוע, קידמה תב”ע וכבר הפקידה את הפרוייקט בוועדה המחוזית. מדובר בפרויקט משמעותי, המקיף למעלה מ-500 יח”ד מגוונות בעלות מפרט עשיר, במגדלי מגורים חדשניים ומודרניים”

אורון נדל”ן מקדמת את פינוי-בינוי בגבעת אולגה

במקביל, רשות מקרקעי ישראל מקדמת בגבעת אולגה תכנית נרחבת להקמת 1,780 יח”ד (במקום 352 הקיימות כיום), הקמת מבני ציבור, מרכז תעסוקה ומסחר, שטחים ציבוריים, תשתיות כבישים חדשות וכמובן הקמת המחלף החדש שיוביל מגבעת אולגה ישירות לכביש 2 (כביש החוף), ובכך יהווה יציאה קלה ומהירה לכיוון המרכז.

בתוך כך, תכנית הפינוי-בינוי בגבעת אולגה, ביוזמת חברת אורון נדל”ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, יוצאת לדרך בימים אלה עם ההיערכות לפינויים של שלושה בניינים, בני 36 יח”ד, ברחוב הגדוד העברי. הבניינים צפויים להיהרס בתקופה הקרובה, ובמקומם ייבנו שני מגדלים- האחד בן 24 קומות והשני בן 32 קומות. סה”כ, יכלול הפרויקט 274 יח”ד, מתוכן 236 יח”ד יצאו השבוע לשיווק.

בפרויקט יימכרו דירות 3 חדרים, 4.5 חדרים 5 חדרים 6 חדרים, ופנטהאוזים בני 6 חדרים. הפרויקט ממוקם במרחק דקות הליכה מחוף גבעת אולגה, ודייריו ייהנו מנוף לים מצידו האחד, ומנוף פתוח עד להרי השומרון מצידו האחר. שיווקן של יחידות הדיור החדשות בפרויקט יחל היום (ב’).

בקבוצת אורון מוסרים, כי דירת 3 חדרים בפרויקט תימכר בהחל מ-1.5 מיליון שק, דירת 4.5 חדרים תימכר החל מ-1,821,000 ₪, דירת 5 חדרים תימכר בהחל מ-2,036,000, דירת 6 חדרים תימכר בהחל מ-2,142,000 שקל ואילו 4 דירות הפנטהאוז הקיימות בפרויקט, הכוללות 6 חדרים כל אחת, יימכרו בהחל מ-4 מיליון שקלים

אופיר שרון, מנהל השיווק בחברת אורון נדל”ן אומר כי “פרויקט ההתחדשות של גבעת אולגה בחדרה צפוי להפוך לפנינה של ממש עבור אלה המעוניינים לגור בסמוך לים, באזור עם נוף נפלא ועדיין- להישאר במרחק סביר מהמרכז לצרכי העבודה. מדובר בסנונית ראשונה באזור שצפוי להתחדש כולו ולהפוך לפנינת נדל”ן אמיתית. מחירי השיווק הנוכחיים, של הפרויקט הראשון בשכונה, לא יחזרו ואני צופה כי מכירתן תהיה מהירה במיוחד”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן