Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זה לא נגמר: יאח”ה מבקשת להרחיק את יעקב אדרי מתפקידו לתקופה נוספת

זה לא נגמר: יאח”ה מבקשת להרחיק את יעקב אדרי מתפקידו לתקופה נוספת

במשטרה מציינים כי טיוטת כתב האישום שהוצגה לבית המשפט אינה סופית וישנם חשדות נוספים אשר טעונים בחינה ובדיקה. סניגורי אדרי: "מתנגדים בתוקף לבקשה. מדובר בתקופה תקדימית"

כשהוא מורחק כבר 8 חודשים מתפקידו כראש עיריית אור עקיבא וכחבר הועדה המקומית לתכנון ובנייה ישובי הברון, בעקבות חשדות חמורים בתחום השוחד, היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה מבקשת להרחיק את אדרי לתקופה משמעותית נוספת. 

תנאי הרחקתו של אדרי צפויים לפוג ב-21.8.2021, אלא שהמשטרה הגישה בקשה חדשה להארכת תנאי ההרחקה ב-75 ימים נוספים. עוד מבקשים במשטרה מבית המשפט לאסור על יציאתו של אדרי לחו”ל לתקופה של חצי שנה לפחות. סניגורי אדרי, עו”ד טל שפירא ועו”ד סתיו שורצברג, מתנגדים נחרצות להמשך תנאי ההרחקה.

בדומה לבקשות הקודמות, טוענים במשטרה כי דרושות השלמות חקירות ממוקדות שאדרי עלול לשבש, זאת לצד המצב הראייתי והחשש כי אדרי יחזור ויבצע את העבירות ויפעל לשיבוש מהלכי המשפט.

קראו גם: 
פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא | ביהמ”ש המחוזי מרכז: יש חשש ממשי לשיבוש הליכי החקירה מצדו של יעקב אדרי
•  לאזור המיוחד באתר ולכל הכתבות בנושא פרשת המעצרים בעיריית אור עקיבא – הקליקו כאן

על פי המשטרה, “גם בשלב זה, לאחר העברת התיק לעיון פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה), מתבצעות במקביל השלמות חקירה נוספות, כמפורט בדו”ח הסודי, אשר ניתנות לשיבוש על ידי המשיב (אדרי – מ”נ). יודגש, כי המבקשת תטען כי החשש לשיבוש מהלכי משפט עשוי לעמוד גם לאחר סיום החקירה.

“טיוטת כתב האישום שהוצגה לבית המשפט הנכבד ולבית המשפט המחוזי אינה סופית, ובשלב זה עומדים מספר חשדות נוספים כנגד המשיב אשר עדיין טעונים בחינה ובירור במסגרת השלמות חקירה מהותיות, נקודתיות ככל הניתן אך ברות שיבוש”.

במשטרה מזכירים כי בית המשפט המחוזי קיבל את עמדת יאח”ה בנוגע לחשיבות של המשך הארכת תנאי ההרחקה של אדרי מתפקידיו.

כזכור, אדרי נעצר בחודש נובמבר 2020 בפרשייה שטלטלה ועודנה מטלטלת את עיריית אור עקיבא. במסגרת החקירה עלו חשדות כנגד אדרי לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, גניבה בידי עובד ציבור, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון, אלימות, שיבוש מהלכי משפט ועבירות מס.

בית משפט השלום בראשון לציון קבע דיון בבקשה ביום חמישי הבא, 19.8.2021, זאת לאחר סניגורי אדרי ציינו כי בקשת המשטרה מהווה תקופה תקדימית של בת למעלה מ-11 חודשי הרחקה.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קרב קרקעות בחדרה: בעלי אדמות עתרו לבג”ץ נגד הרחבת מסילת רכבת ישראל

מאבק משפטי בין בעלי קרקעות בחדרה לבין הממשלה ורכבת ישראל עוצר תוכנית להפקיע שטח לטובת הרחבת מסילת חיפה-תל אביב | בעלי הקרקעות מבקשים פתרון חלופי, בית המשפט העליון ידון בעתירה | גורל הפרויקט ייקבע בהתאם להחלטת בית המשפט והסכמות בין הצדדים

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן