Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

עובדי עירייה ומתנדבים השתתפו ביום הניקיון באור עקיבא. ביקורת בקרב תושבים: לא פורסמו נקודות מפגש [וידאו]

בשני סבבי ניקיון במהלך יום רביעי האחרון השתתפו בני נוער, מדריכי תנועות נוער, עובדים, פקחי שיטור עירוני ותושבים. תושבים שנרשמו ליום הניקיון ציינו כי לא עודכנו על שעות הפעילות ועל נקודות המפגש מהם יצאו המתנדבים לניקיון בשכונות

יום הניקיון העירוני באור עקיבא נערך ביום רביעי השבוע, יוזמה של אגף שיפור פני העיר. הפרסום אודות היום נשלח בקבוצות וואטסאפ בעיקר וכן בעמוד הפייסבוק של אגף שיפור פני העיר.

בשעות הבוקר בין 08:00-11:00 ואחר הצהריים בין 17:00-19:00 לקחו בו חלק תושבים, עובדי עירייה, מוסדות סמך של העירייה, בעלי עסקים, מפעלים, שיטור עירוני, מתנדבים ונאמני ניקיון.

בין היתר, נוקו שטחים ציבוריים, מגרשי ספורט, אזורים של בניינים משותפים בשכונות הוותיקות ורחובות מרכזיים. מנהל אגף שפ”ע, פבל אליזרוב, פרסם במהלך היום סרטונים בעמוד הפייסבוק של האגף וציין כי “אנחנו משתדלים לנקות היום כמה שיותר שטחים, במסגרת מבצע יום הניקיון העירוני. אני קורא לכולם, תושבי העיר, המעוניינים להצטרף למבצע הניקיון, מוזמנים להצטרף”.

May be an image of ‎3 people, outdoors, tree and ‎text that says '‎op עיריית עקיבא‎'‎‎

עוזר ראש העיר, אלברט חיזגילוב (בתמונה, משמאל, עם רחמים צאלח, מנכ”ל העירייה), פרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי “התאספנו, עובדי העירייה, גופי הסמך שלה, השיטור העירוני, אגף הנוער, עם הנערים והנערות המקסימים, ותושבים לייפות את אור עקיבא שלנו. יישר כח גדול למארגני היום בראשם מ״מ ראש העיר, מנכ״ל העירייה ואגף שפ״ע על הניהול המוצלח. והידד עצום למשתתפים הרבים. זוהי רק המשמרת ראשונה של היום. המשמרת השניה בהשתתפות תושבים מתנדבים תהיה בשעה 17:00-19:00. התכנסות בהיכל התרבות העירוני”.

גם במחלקת הנוער העירונית נטלו חלק ביום המיוחד. מנהלת המחלקה שני רבי, רכזת מנהיגות, צבא וקהילה שושי יוחננוב, ובליווי של אלה מנשה, גייסו את מועצת הנוער ונערים נוספים מתנדבים, שפעלו ברחבי העיר ונתנו יד למבצע הניקיון.

ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב, אמר במהלך היום כי מבצעים דומים עתידים להתקיים בעתיד, וזאת כדי להעביר מסר לתושבים ולצעירים, כי הניקיון מתחיל בבית, באחריות האישית של כל אחד ואחת במרחב הציבורי.

צפו בסרטונים שהועלו לעמוד אגף שיפור פני העיר בפייסבוק מיום הניקיון >>

עם זאת, במהלך היום נשמעה ביקורת בקרב תושבים פעילים, על כך כי העירייה לא פרסמה את נקודות המפגש ליום הניקיון. מבדיקה שערכנו עולה כי בעמודי הפייסבוק של עוזר ראש העיר ושל אגף שפ”ע פורסם כי נקודת המפגש תהיה ברחבת היכל התרבות העירוני ושעות הניקיון. אולם, אין די תושבים שקיבלו את המידע הזה.

“אנחנו נרשמנו ליום הניקיון וציפינו לקבל מידע איפה זה יהיה ומתי”, סיפרה תושבת פעילה ומעורבת. “חבל שלא פרסמו את כל המידע באתר העירייה, או בפייסבוק של העירייה. איך תושבים יוכלו להשתתף ביום ניקיון אם המידע נשאר בעירייה ולא עובר לתושב?”.

May be an image of ‎1 person, grass and ‎text that says '‎עיריית אורעקיבא רואחריהן ב-1.8 כולנו לוקחים חלק ביום הניייון העירוני 17:00-19:00 08:00-11:00 08:00 בחסות: מ"מ ראש העיר מר שמחה יייפפוב לפרטים והרשמה, אגף שפ"ע: 073-2170539‎'‎‎

כזכור, בקרב התושבים עורר היום המתוכנן ביקורת – זאת על רקע טענות קשות של תושבים במשך תקופה ארוכה, על שירותי ניקיון עירוניים שאינם מתפקדים כראוי ושירות תברואתי לקוי.

צפו ב”מחאת הזבל” של תושבי העיר, מהחודש שעבר, שהעברנו בלייב >>> 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן