Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מחדרה, מזכרון יעקב ומפרדס חנה-כרכור: אלה החיילים שקיבלו הצטיינות לכבוד ה-75 לישראל

סמ״ר בר מילר מפרדס חנה-כרכור, רס"ר י' ורב"ט דוד חניה מחדרה, סמל לירי מראלי ורס"ל ע' מזכרון יעקב | אלה החיילים מצטייני הרמטכ"ל, מפקד פיקוד דרום, מח"ט מנשה ומח"ט צפונית שזבו להוקרה על תפקודם לקראת חגיגות עצמאות המדינה

גאווה: לקראת יום העצמאות ה-75 לישראל, חיילי צה”ל מחדרה, זכרון יעקב ופרדס חנה-כרכור נבחרו כחיילים מצטיינים בזכות פועלם בשירות למען הביטחון המדינה.

טקס מצטייני הרמטכ”ל, רא”ל הרצי הלוי התקיים בימים האחרונים לכבוד יום העצמאות ה75. בין המצטיינים נבחר רס”ל ע’, לוחם בשייטת 13, בן 23 מזכרון יעקב. ע’ התגייס למסלול השייטת במסגרתה עבר טירונות בבא”ח גולני, לאחר מכן המשיך לטירונות יחידה בחיל הים.

הוא סיים בהצלחה את מסלול ההכשרה של לוחמי שייטת 13. לאחר תקופת שירות ממושכת כלוחם, שירת בבא”ח גולני לתקופת זמן קצרה ומשם חזר לשייטת.

// רס”ל ע’ מזכרון יעקב. צילומים: דובר צה”ל 

ע’ מספר שלדעתו קיבל הצטיינות בשל התפקוד המסור והארוך שלו לאורך זמן. כאשר נודע לו שהוא מצטיין סיפר כי הוא הופתע והתרגש מאוד. “תמיד כיף שמעריכים אותך ואומרים לך כל הכבוד, זה כבוד גדול ותחושה מדהימה”.

עוד מבין מצטייני הרמטכ”ל נבחר גם רס”ר י’, חשמלאי בכיר בבסיס אשדוד של חיל הים, בן 30, מתגורר בחדרה, נשוי ואב לשלושה ילדים. הוא התגייס למסלול מיוחד, במסגרתו למד הנדסאות. לאחר מכן החל מסלול חשמלאים בחיל הים, ומאז משרת י’ כלוחם באשדוד.

// רס”ר י’ מזכרון יעקב. צילומים: דובר צה”ל 

י’ מעריך כי קיבל הצטיינות מכיוון שראו שהוא נותן מעל ומעבר, ממקבל את העבודה המקצועית לצד חיי המשפחה. לי’ ילד בעל צרכים מיוחדים. למרות הקשיים בשילוב השירות הצבאי וחיי המשפחה, החליט להמשיך בתפקידו כלוחם.

ההודעה על כך שהוא מצטיין רמטכ”ל תפסה אותו בהפתעה, הוא לא חשב על זה ולא ציפה לזה, אך התרגש מאוד מהמעמד וההוקרה.

בימים האחרונים, נערך גם טקס מצטייני מח״ט צפונית, אל״ם עמי ביטון לכבוד יום העצמאות ה-75. בין כלל המצטיינים נבחרה סמ״ר בר מילר מפרדס חנה-כרכור שמשרתת כלוחמת איסוף בפלוגה הצפונית של גדוד 414 באוגדת עזה. בר קיבלה את ההצטיינות בזכות פיקודה המקצועי והחיבור העמוק לתפקיד.

// סמ״ר בר מילר מפרדס חנה-כרכור

היא התגייסה במרץ 21 לאיסוף קרבי, כי רצתה לתרום ושמעה המון דברים טובים על התפקיד. היא מעידה שמדובר בתפקיד מעניין ומאתגר. על ההצטיינות היא מספרת בהתרגשות: “נחמד שמעריכים את העבודה הקשה שלך. אני אוהבת את התפקיד והפלוגה ואני אמשיך לעשות את הטוב ביותר”.

עוד התקיים השבוע טקס מצטייני מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו. בין כלל המצטיינים נבחרה מנהלת רשת באוגדה 252, סמל לירי מראלי מזכרון יעקב.

לירי, בת 20, גדלה במושבה , בת לשני הורים ואחות לחיילת המשרתת בשלישות של יחידה 8200. מספרת שבתפקידה מתעסקת בכל הפניות שמגיעות לתקשוב, בעיקר עזרה במחשבים, לתת מענה טכני למשרתי הסדירים באוגדה.

// סמל לירי מראלי מזכרון יעקב

על ההצטיינות היא מספרת בהתרגשות: ” זו הייתה הפתעה גמורה עבורי- הזמינו למשרד של הסמג”ד, תחילה חשבתי שעשיתי משהו רע עד שבישר לי שאני מצטיינת. הענקה זו נותנת הרגשה משמעותית, ומעניקה הערכה. אני תמיד משתדלת ואמשיך להתאמץ לעשות את העבודה על הצד הכי טוב”.

בטקס מצטייני מח”ט מנשה נבחר גם רב”ט דוד חניה מחדרה. דוד, בן 22, במקור מטבריה, קיבל את ההצטיינות בזכות מסירותו וחריצותו. בבית הספר הוא למד בתלמוד תורה ״זכרון מאיר״ וישיבה קטנה ״עטרת יצחק״ שבטבריה ולאחר מכן בישיבה גדולה ״בתורת יהודה” בבני ברק.

לאחר הלימודים החליט לעשות מכינה חצי שנתית במכינת ״תפארת הארזים״ בבית מאיר שבמהלכה המכינה פגש את אשתו. לאחר שסיים את המכינה החליט לדחות את הגיוס בשנה והיה אברך בכולל.

// רב”ט דוד חניה מחדרה

כשנה לאחר שהתחתן, במאי 2022, התחיל דוד את שירותו הצבאי במסלול ״מגן״ ובסוף הגיע לחטמ״ר מנשה וכעת משרת בחטיבה כמש״ק הגמ״ר. במסגרת תפקידו אחראי לארגן את האימונים של כיתות הכוננות בגזרה על מנת לשמור על כשירותם בעת אירוע מבצעי.

על ההצטיינות הוא מספר בהתרגשות: ״כבוד גדול, מרגש שרואים את העבודה ומוקירים אותה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

מתנ”ס אור עקיבא יוצא לדרך עם הנהלה חדשה; איציק ניסימי יחליף את עו”ד שלום שבתאי

הוועד המנהל יורכב מהיו”ר, חבר מועצת העיר איציק נסימי, חברת מועצת העיר הילה לוי, עובדת העירייה לי אלבז ונציגי הציבור שבחרו חברי מועצת העיר, עינב חזן ואלעד מלכה. בנוסף אליהם, ייבחרו עוד נציגי ציבור וחברי החברה למתנ”סים באסיפת הוועד המנהל

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן