משרד החינוך פרסם את רשימת בתי הספר העל יסודיים המצטיינים: אלה המוסדות שזכו בתגמול מחדרה והסביבה

בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 784 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 313 חטיבות זכו בתגמול. 56% מתוכן הן חטיבות במגזר היהודי-ממלכתי, 26% ממלכתי-דתי, 11% מהחינוך הערבי, 3.4% מהחינוך החרדי, 1.9% מהחינוך הדרוזי, ו-1.9% מהחינוך הבדואי

משרד החינוך מפרסם היום, (ד') את רשימת 313 מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך.

במחוז חיפה זכו בתגמול מספר בתי ספר על יסודיים, בהם גם בסביבת חדרה: תיכון טכנולוגי אמי"ת האופק באור עקיבא (תגמול מקסימאלי – 1), תיכון ממ"ד זכרון יעקב (1), הדמוקרטי חדרה (רמת תגמול 2), עתיד טכנולוגי פוריידיס (2), עמל חדרה למדעים ואמנויות (2), תיכון המושבה זכרון יעקב (3),  תיכון חדרה בית אליעזר (3), אולפנית אמי"ת אור עקיבא (3) ותיכון דמוקרטי קשת זכרון יעקב (4).

חלוקת הגמול בין בתי הספר:
רמה 1 (78 חטיבות עליונות) –8,443.19 ₪
רמה 2 (78 חטיבות עליונות) –6,332.39 ₪
רמה 3 (79חטיבות עליונות) – 4,221.6 ₪
רמה 4 (78 חטיבות עליונות) – 3,166.19 ₪.

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון מציינת כי "מערכת החינוך התברכה באנשי חינוך, מנהלים ומורים, שמובילים את תלמידי ישראל ומצעידים אותם להישגים מרשימים בכל תחומי החיים. תלמידים ותלמידות אלו הם דור העתיד של מדינת ישראל. אנשי החינוך הזוכים מבססים את תחושת השייכות של התלמידים לקהילה, נוטעים בהם ערכים ומעניקים להם כלים משמעותיים לחיים. אני מברכת אותם על עשייתם החינוכית, שיש לה השפעה עצומה על כלל החברה הישראלית ועל עתיד מדינת ישראל".

בין המצטיינים: תיכון בית אליעזר חדרהבין המצטיינים: תיכון חדרה בית אליעזר

בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 784 חטיבות עליונות שעמדו בתנאי הסף, ומתוכן 313 חטיבות זכו בתגמול. 56% מתוכן הן חטיבות במגזר היהודי-ממלכתי, 26% ממלכתי-דתי, 11% מהחינוך הערבי, 3.4% מהחינוך החרדי, 1.9% מהחינוך הדרוזי, ו-1.9% מהחינוך הבדואי.

החטיבות העליונות הזוכות, פרוסות לאורך כל המדינה (מהגולן ועד אילת) בכל המחוזות והמינהלים של משרד החינוך, בערים הגדולות, בעיירות וביישובים, בקיבוצים ובמושבים, במרכז ובפריפריה, חטיבות עליונות שבבעלות הרשויות המקומיות, בבעלות רשתות החינוך השונות וחטיבות עליונות עצמאיות.

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים: שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים; חישוב הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי/לאומי ומניעת נשירת תלמידים נערך בהשוואה למוסדות דומים לפי מגזר/או מגזר וסוג פיקוח.

מועצה מקומית זכרון יעקב - מוסדות חינוךתיכון המושבה זכרון יעקב. צילום: אתר המועצה

בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים: ההישגים לאור מבחני המיצ"ב ביסודי ובחט"ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

מנכ"ל משרד החינוך, תא"ל במיל' יגאל סלוביק מציין כי "המנהלים והמורים הזוכים בפרס מייצגים את כל צבעי הקשת של החברה הישראלית, על כל גווניה. אני מברך אותם על זכייתם בפרס כהוקרה על הישגיהם המרשימים, הראויים לכל הערכה. אני מאחל להם שיעמידו עוד שורה של אנשי חינוך מובילים שילכו בעקבותיהם, ויצמיחו דור של תלמידים שיצעידו אותנו לקדמת הבמה.

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,166 ₪ לכ-8,443 ₪, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן