סערה בהפועל חיפה סביב נושא ההוצאה לחל"ת של השחקנים; אוהדים: "כל הקבוצות הסתדרו ורק אנחנו לא"

סערה בפורומים של הפועל חיפה בעקבות הידיעות על המשא ומתן שלא צולח בין הבעלים יואב כץ לשחקני הקבוצה, וזאת על רקע הקיצוץ בשכר אותו הם נדרשים לעשות בעקבות הקורונה.
על פי כץ, השחקנים הם אלה שבאו בדרישות, ומנגד – השחקנים ובאי כוחם טוענים כי כץ מפר סיכומים.
לכל הסאגה הזו הצטרף ארגון השחקנים שהוציא ערב החג הודעה חריגה בה התייחס ותקף את המועדון ואת התנהלותו בעניין. " הפועל חיפה שוב חזרה בה מסיכומים עם שחקניה, והגדילה לעשות בראיונות בתקשורת בהם הכפיש בעלי הקבוצה יואב כץ את הכדורגלנים", נכתב בהודעה מטעם איגוד השחקנים. "מספר פעמים, לאחר הגעה לסיכומים עם נציגי הבעלים, הודיעה הקבוצה שהיא חוזרת בה. לאחר הבנות עם הנאמן אלעד מאירי, שונתה החלטת ההנהלה, דבר שהוביל להתפטרות הנאמן".

מנגד, הפועל חיפה באמצעות היועצים המשפטיים של המועדון עורכי הדין אריאל מנור ומירב רוזנפלד מנור, מסרו בתגובה: "מר יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה מלניום בע"מ, הנמצא בארה"ב, מנהל המועדון ועורכי דינו של המועדון, מנהלים עם נציגי השחקנים ועורכי דינם משא ומתן אינטנסיבי סביב השעון . במסגרת המו"מ הוצע לשחקנים הרבה מעבר לדרישות הדין והוראות הממשלה. פניית הארגון השחקנים ושחקנים או מי מטעמם לתקשורת היא מעשה כוחני, מלא השמצות ואי דיוקים והוא מזיק למו"מ ולשחקנים עצמם. המועדון לא ינהל את המו"מ באמצעות כלי התקשורת".
האוהדים מבקרים: "איך יכול להיות שכל הקבוצות הסתדרו ואנחנו לא?"
בפורומים של הפועל חיפה, כצפוי כנראה, הביקורות על המצב סביב החל"ת והסיכומים בתקופת הקורונה – בעיצומה.
"התנהלות בזויה של המועדון ומביכה לא פחות", כתב אוהד. "רק בהפועל חיפה דברים כאלה יש. אחרי סחבת ארוכה שכזאת והכפשות מצד המועדון על השחקנים לא הייתי מוריד שקל יותר ותובע את המועדון עד הסוף".
אוהד אחר הוסיף: "כץ לא רוצה לשלם כלום, זה היה ברור לכולם. איך יכול להיות כל הקבוצות הסתדרו רק אנחנו לא?".
אוהד אחר הרחיב: "ויתור של 50% מהשכר הוא יותר מהוגן. ואין דין שחקן שמרויח 30,000 לשחקן שמרויח 10,000. השחקנים בעלי המשכורות הנמוכות לא צריכים לוותר על נתח משמעותי משכרם. העובדה שכץ חוזר בו מספר פעמים מסיכומיו היא לא דבר חדש. כל הכבוד לשחקנים שמוכנים לוותר על שכרם. עצתי לכם:  פרסמו את פרטי והתגלגלות המו״מ. מגיע לאוהדים להבין במה הדברים אמורים".
ויש גם אוהדים שכמות הפעמים של כץ בתקשורת ממשיכה לעצבן אותם: "הקבוצה (יותר נכון בעלים) הכי מסוקרים בעולם הספורט בתקופת הקורונה לא ייאמן".

המבורגר בדרך לטיסה: זו המסעדה החדשה שתוקם בנתב"ג

קבוצת המסעדות BBB זכתה במכרז להקמת ותפעול מסעדת המבורגרים בטרמינל 3 בשדה התעופה בנתב"ג, תחת המותג MOSES | זו הפעם הראשונה בה קבוצת BBB נכנסת לשירותי ההסעדה בנתב"ג, אחרי שכבר מספר שנים היא מפעילה סניף של רשת "בורגרים" בשדה התעופה רמון

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן