Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

האם בפרדס חנה-כרכור אפשרו לקרקס אלמונדו להופיע בשטח המועצה בחינם?

חבר האופוזיציה, עו"ד אביעד סיני, פנה לממונה על המחוז בטענה כי השטח שהוקצה להופעות של הקרקס בחודש שעבר ניתן חינם אין כסף * כמו כן, טוען סיני כי לא הוצא מכרז כמתחייב ולא ניתנו הנחות לילדי המושבה * המועצה: "מדובר בפעילות ייחודית"

תושבים רבים בפרדס חנה כרכור נהנו מאוד מההופעות הססגוניות של קרקס אלמונדו שהגיע למושבה במהלך החודש שעבר, אך כעת עולה טענה כי השטח שניתן לקרקס על ידי המועצה הוקצה לו בחינם, לכאורה בניגוד לחוק.

חבר האופוזיציה, עו”ד אביעד סיני, שכזכור הודיע זה מכבר כי יתמודד לראשות המועצה, פנה תחילה בנושא לחברי המועצה ולעומדת בראש המועצה, הגר פרי יגור, ומשלא נענה לדבריו, העביר את פנייתו לממונה על מחוז חיפה במשרד הפנים, רו”ח פאיז חנא.

בין השאר כותב עו”ד סיני כי “על פניו, ללא כל מכרז וככל הנראה גם ללא כל תשלום ניתנו כאן דונמים רבים בבעלות הציבור לשימוש קרקס למשך כחודש. הקרקס הוא קרקס חיצוני, עסק כלכלי לכל דבר ועניין, אשר גובה סכומים לא מבוטלים עבור המופעים (120 שקלים לכרטיס עם מאות מושבים בכל מופע ומספר מופעים בשבוע למשך כחודש ימים)”.

קרקס אלמונדו | צילום מסך

עוד הוסיף כי “לצערי, לא ניתנה כל הנחה לילדי היישוב למרות שכאמור השימוש בקרקע הציבורית ניתן לכאורה ללא כל מכרז ו/או תשלום ומן הראוי כי לכל הפחות הנחה כזו הייתה ניתנת. מבדיקה שערכתי, הקרקס גובה את אותם הסכומים עבור מופעים דומים שאמורים להתקיים בקרוב בטבריה, שם להבנתי, מדובר על שימוש בקרקע במתחם ביג וסביר להניח שמשולמת שם שכירות”.

את מכתבו לממונה על המחוז חתם סיני: “להבנתי, על פניו, המדובר בהתנהלות חמורה שאין לקבלה בו נדרשת התערבותך ומסקנותיך בהקדם. הואיל ולצערי פניותיי בעניין זה כחבר מועצה אל הגורמים הרלוונטיים במועצה לא נענו, נדרשת התערבותך הדחופה”.

עוד חדשות פרדס חנה-כרכור במגדלור ניוז >>
סכנה לבני הנוער בגן הציבורי בנווה פרדסים בפרדס חנה: “הנוער עושה את זה בערבים”
תושב פרדס חנה כרכור נעצר בחשד לגידול סמים בזכרון יעקב [וידאו]
בהשקעה של 400 אלף ש”ח: זו הגינה החדשה שתוקם במערב פרדס חנה

מועצת פרדס חנה כרכור לא השיבה לטענות לפיהן השטח הוקצה לקרקס ללא תשלום וללא מכרז, ומסרה בתגובה: “לראשונה הגיע קרקס אלמונדו למושבה, זאת במסגרת שלל אירועי התרבות לרווחת התושבים. היוזמה להבאת הקרקס באה מתוך מטרה להביא פעילות תרבותית ייחודית ולתקופה קצרה וקצובה מראש – 19 יום בלבד”.

עוד הוסיפו במועצה כי “כידוע, מדובר בפעילות ייחודית וישנו מספר מצומצם מאוד של קרקסים הפועלים בארץ ובהתאם לכך בעלי הקרקס נדרשו לרישיון עסק כחוק ובתוך כך לתשלום אגרה, זאת תוך תיאום מלא עם משטרת ישראל, כיבוי אש, מד”א וכיו”ב שאישרו את פעילותו. לפנינו עוד קיץ רווי פעילות תרבותית ענפה לציבור, ואנו מזמינים אתכם לבוא ולקחת חלק”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן